logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Z pasją do domu i ogrodu” - Kamikaze rozpoczyna współpracę z Bricomarche po wygranym przetargu

  PR 28.02.2022, przeczytano 537 razy
ilustracja

Bricomarche zostało nowym klientem Kamikaze. Agencja rozpoczyna współpracę z tą marką po wygranym przetargu. Zakres wspólnych działań obejmuje całość komunikacji social mediowej, której głównym elementem jest współpraca z influencerami - ekspertami marki. Zostali nimi Joanna Marciniak-Wróblewska oraz Marek Suchocki. Działania social mediowe Bricomarche zaplanowane na 2022 r. mają na celu wzmocnienie świadomości marki na rynku oraz pozyskanie nowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_z-pasja-do-domu-i-ogrodu_---kamikaze-rozpoczyna-wspolprace-z-bricomarche-po-wygranym-przetargu,394932,artykul.html

Kamikaze wygrało przetarg na obsługę social mediową marki Bricomarche kilka tygodni temu. Współpraca właśnie startuje.

Agencja zajmie się całością działań w kanale mediów społecznościowych, prowadzonych zgodnie z główną platformą komunikacyjną Bricomarche, czyli „Z pasją do domu i ogrodu”. Agencja Kamikaze będzie w całości odpowiedzialna za koncepty i produkcję kontentu, aktywacje (konkursy, quizy, gry) oraz wsparcie mediowe na profilach marki Bricomarche na Facebooku, Instagramie i YouTube.

Podstawowym elementem tej komunikacji jest współpraca marki z influencerami (wybranymi przez Kamikaze), którzy są ekspertami marki Bricomarche. Zostali nimi: Joanna Marciniak-Wróblewska, która pod nazwą Green Canoe prowadzi bloga  i kanały na YouTube i Instagramie, jak również jest autorką książki „Przy stole” oraz Marek Suchocki, który na YouTube i Instagramie prowadzi swój kanał pod nazwą „Aranżacja Wnętrz”.

Bricomarche wystartowało ze swoją platformą komunikacyjną „Z pasją do domu i ogrodu” na początku 2021, a obecnie będzie ona kontynuowana również we współpracy z Kamikaze.

ilustracjastrzałka

Eksperci - Joanna Marciniak-Wróblewska i Marek Suchocki, będą przygotowywać specjalne filmy wideo na kanał „Bricomarche z pasją” na YouTube, materiały te będą następnie adaptowane na Facebooka i Instagrama marki. Eksperci będą w nich inspirować klientów Bricomarche i pokazywać jak w przyjemny i prosty sposób można samodzielnie zajmować się ogrodem, domem i remontami.

Działania będą prowadzone w 3 głównych nurtach: „Ogród”, „Remont/Majsterkowanie” oraz „Wnętrza”.

Joanna Marciniak-Wróblewska będzie również wspierać Bricomarche w związku z wydaniem katalogu ogrodowego - stworzy ona dla marki specjalne porady ogrodowe, będzie też twarzą marki na bannerach w kampanii display, towarzyszącej wydaniu tego katalogu.

Małgorzata Michalska, Senior Account Manager projektu:

- Mamy doświadczenie w prowadzeniu Klientów retailowych, tworząc strategię komunikacji zależało nam na tym, żeby zaadaptować wszystkie potrzeby Bricomarche przy jednoczesnym uwzględnieniu trendów i efektywnym crossowaniu dostępnych touchpointów. W pełni chcemy wykorzystywać potencjał influencerów, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach. Zależy nam na tym, żeby treści były prawdziwe i pomocne dla naszych obiorców. Dzięki takiej synergii możemy intensyfikować cele i efekty dla marki Bricomarche. A to dopiero początek!

ilustracjastrzałka

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764