Bricomarche zostało nowym klientem Kamikaze. Agencja rozpoczyna współpracę z tą marką po wygranym przetargu. Zakres wspólnych działań obejmuje całość komunikacji social mediowej, której głównym elementem jest współpraca z influencerami - ekspertami marki. Zostali nimi Joanna Marciniak-Wróblewska oraz Marek Suchocki. Działania social mediowe Bricomarche zaplanowane na 2022 r. mają na celu wzmocnienie świadomości marki na rynku oraz pozyskanie nowych klientów.
Kamikaze wygrało przetarg na obsługę social mediową marki Bricomarche kilka tygodni temu. Współpraca właśnie startuje.
Agencja zajmie się całością działań w kanale mediów społecznościowych, prowadzonych zgodnie z główną platformą komunikacyjną Bricomarche, czyli „Z pasją do domu i ogrodu”. Agencja Kamikaze będzie w całości odpowiedzialna za koncepty i produkcję kontentu, aktywacje (konkursy, quizy, gry) oraz wsparcie mediowe na profilach marki Bricomarche na Facebooku, Instagramie i YouTube.
Podstawowym elementem tej komunikacji jest współpraca marki z influencerami (wybranymi przez Kamikaze), którzy są ekspertami marki Bricomarche. Zostali nimi: Joanna Marciniak-Wróblewska, która pod nazwą Green Canoe prowadzi bloga i kanały na YouTube i Instagramie, jak również jest autorką książki „Przy stole” oraz Marek Suchocki, który na YouTube i Instagramie prowadzi swój kanał pod nazwą „Aranżacja Wnętrz”.
Bricomarche wystartowało ze swoją platformą komunikacyjną „Z pasją do domu i ogrodu” na początku 2021, a obecnie będzie ona kontynuowana również we współpracy z Kamikaze.
Eksperci - Joanna Marciniak-Wróblewska i Marek Suchocki, będą przygotowywać specjalne filmy wideo na kanał „Bricomarche z pasją” na YouTube, materiały te będą następnie adaptowane na Facebooka i Instagrama marki. Eksperci będą w nich inspirować klientów Bricomarche i pokazywać jak w przyjemny i prosty sposób można samodzielnie zajmować się ogrodem, domem i remontami.
Działania będą prowadzone w 3 głównych nurtach: „Ogród”, „Remont/Majsterkowanie” oraz „Wnętrza”.
Joanna Marciniak-Wróblewska będzie również wspierać Bricomarche w związku z wydaniem katalogu ogrodowego - stworzy ona dla marki specjalne porady ogrodowe, będzie też twarzą marki na bannerach w kampanii display, towarzyszącej wydaniu tego katalogu.
Małgorzata Michalska, Senior Account Manager projektu:
- Mamy doświadczenie w prowadzeniu Klientów retailowych, tworząc strategię komunikacji zależało nam na tym, żeby zaadaptować wszystkie potrzeby Bricomarche przy jednoczesnym uwzględnieniu trendów i efektywnym crossowaniu dostępnych touchpointów. W pełni chcemy wykorzystywać potencjał influencerów, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach. Zależy nam na tym, żeby treści były prawdziwe i pomocne dla naszych obiorców. Dzięki takiej synergii możemy intensyfikować cele i efekty dla marki Bricomarche. A to dopiero początek!
Źródło: Kamikaze