logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Z sercem do serka” – ruszyła nowa kampania 360° marki Rolmlecz

  PR 06.06.2023, przeczytano 865 razy
ilustracjastrzałka

„Z sercem do serka” to hasło najnowszej kampanii 360° marki Rolmlecz, należącej do Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL. Kampania ruszyła 1 czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, digitalu oraz social mediach marki. Aktualny koncept realizowanych działań jest rozwinięciem platformy komunikacyjnej opracowanej przez agencję kreatywną oS3. Po stronie Klienta wdraża ją Aneta Wysocka – Wejda, brand manager marki Rolmlecz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_z-sercem-do-serka_-%E2%80%93-ruszyla-nowa-kampania-360%C2%B0-marki-rolmlecz,400302,artykul.html

– Pracując od kilku lat dla marki Rolmlecz, zauważyliśmy, że wszystkie osoby zaangażowane w proces powstawania serków z krówką, podchodzą do niego z wielkim sercem – mówi Marta Hermanowicz, creative director oS3. – Dlatego postanowiliśmy o tym opowiedzieć w najnowszej kampanii. W tym celu wykorzystujemy grę słów „serce” i „serek”.

Dorota Grabowska, Kierownik Marketing SM Mlekpol wyjaśnia:

- Kampania „Z sercem do serka” jest rozwinięciem platformy komunikacyjnej „Mleczarze”, która opowiada o naszym kultowym serku z krówką, a także o ludziach, którzy stoją za wyjątkowym smakiem produktów Rolmlecz. Jesteśmy bardzo wdzięczni za serce, jakie wkładają w swoją pracę.

Zarówno koncept kampanii, jak i jej obsługa realizowane są w ramach Grupy ONE House, w której agencja oS3 odpowiada za koncept strategiczny, ideę kreatywną oraz nadzór nad produkcją, a agencją ONE House za planowanie i zakup mediów. Kompleksowa obsługa w jednej grupie reklamowej zapewniła większą efektywność budżetów reklamowych i synergię prowadzonych działań.

Za produkcję spotów odpowiedzialne było studio Graffiti Films, a za reżyserię – Bartek Prokopowicz. Kampania jest realizowana w TV i internecie, w kanałach social mediowych oraz na materiałach POS. Działania reklamowe potrwają do końca sierpnia 2023 r.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Marta Hermanowicz – Creative Director
  • Luiza Szymańczak – Account Supervisor
  • Paweł Pyzik – Senior Art Director
  • Marcin Krasny – Copywriter
  • Natalia Gregorowicz – Junior Copywriter
  • Hanna Machnicka i Małgorzata Kowalkowska – team Social Media

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764