logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Z sercem do serka” – ruszyła nowa kampania 360° marki Rolmlecz

  PR 06.06.2023, przeczytano 543 razy
ilustracjastrzałka

„Z sercem do serka” to hasło najnowszej kampanii 360° marki Rolmlecz, należącej do Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL. Kampania ruszyła 1 czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, digitalu oraz social mediach marki. Aktualny koncept realizowanych działań jest rozwinięciem platformy komunikacyjnej opracowanej przez agencję kreatywną oS3. Po stronie Klienta wdraża ją Aneta Wysocka – Wejda, brand manager marki Rolmlecz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_z-sercem-do-serka_-%E2%80%93-ruszyla-nowa-kampania-360%C2%B0-marki-rolmlecz,400302,artykul.html

– Pracując od kilku lat dla marki Rolmlecz, zauważyliśmy, że wszystkie osoby zaangażowane w proces powstawania serków z krówką, podchodzą do niego z wielkim sercem – mówi Marta Hermanowicz, creative director oS3. – Dlatego postanowiliśmy o tym opowiedzieć w najnowszej kampanii. W tym celu wykorzystujemy grę słów „serce” i „serek”.

Dorota Grabowska, Kierownik Marketing SM Mlekpol wyjaśnia:

- Kampania „Z sercem do serka” jest rozwinięciem platformy komunikacyjnej „Mleczarze”, która opowiada o naszym kultowym serku z krówką, a także o ludziach, którzy stoją za wyjątkowym smakiem produktów Rolmlecz. Jesteśmy bardzo wdzięczni za serce, jakie wkładają w swoją pracę.

Zarówno koncept kampanii, jak i jej obsługa realizowane są w ramach Grupy ONE House, w której agencja oS3 odpowiada za koncept strategiczny, ideę kreatywną oraz nadzór nad produkcją, a agencją ONE House za planowanie i zakup mediów. Kompleksowa obsługa w jednej grupie reklamowej zapewniła większą efektywność budżetów reklamowych i synergię prowadzonych działań.

Za produkcję spotów odpowiedzialne było studio Graffiti Films, a za reżyserię – Bartek Prokopowicz. Kampania jest realizowana w TV i internecie, w kanałach social mediowych oraz na materiałach POS. Działania reklamowe potrwają do końca sierpnia 2023 r.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Marta Hermanowicz – Creative Director
  • Luiza Szymańczak – Account Supervisor
  • Paweł Pyzik – Senior Art Director
  • Marcin Krasny – Copywriter
  • Natalia Gregorowicz – Junior Copywriter
  • Hanna Machnicka i Małgorzata Kowalkowska – team Social Media

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764