„Z sercem do serka” to hasło najnowszej kampanii 360° marki Rolmlecz, należącej do Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL. Kampania ruszyła 1 czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, digitalu oraz social mediach marki. Aktualny koncept realizowanych działań jest rozwinięciem platformy komunikacyjnej opracowanej przez agencję kreatywną oS3. Po stronie Klienta wdraża ją Aneta Wysocka – Wejda, brand manager marki Rolmlecz.
– Pracując od kilku lat dla marki Rolmlecz, zauważyliśmy, że wszystkie osoby zaangażowane w proces powstawania serków z krówką, podchodzą do niego z wielkim sercem – mówi Marta Hermanowicz, creative director oS3. – Dlatego postanowiliśmy o tym opowiedzieć w najnowszej kampanii. W tym celu wykorzystujemy grę słów „serce” i „serek”.
Dorota Grabowska, Kierownik Marketing SM Mlekpol wyjaśnia:
- Kampania „Z sercem do serka” jest rozwinięciem platformy komunikacyjnej „Mleczarze”, która opowiada o naszym kultowym serku z krówką, a także o ludziach, którzy stoją za wyjątkowym smakiem produktów Rolmlecz. Jesteśmy bardzo wdzięczni za serce, jakie wkładają w swoją pracę.
Zarówno koncept kampanii, jak i jej obsługa realizowane są w ramach Grupy ONE House, w której agencja oS3 odpowiada za koncept strategiczny, ideę kreatywną oraz nadzór nad produkcją, a agencją ONE House za planowanie i zakup mediów. Kompleksowa obsługa w jednej grupie reklamowej zapewniła większą efektywność budżetów reklamowych i synergię prowadzonych działań.
Za produkcję spotów odpowiedzialne było studio Graffiti Films, a za reżyserię – Bartek Prokopowicz. Kampania jest realizowana w TV i internecie, w kanałach social mediowych oraz na materiałach POS. Działania reklamowe potrwają do końca sierpnia 2023 r.
Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:
- Marta Hermanowicz – Creative Director
- Luiza Szymańczak – Account Supervisor
- Paweł Pyzik – Senior Art Director
- Marcin Krasny – Copywriter
- Natalia Gregorowicz – Junior Copywriter
- Hanna Machnicka i Małgorzata Kowalkowska – team Social Media
Źródło: oS3