logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Z sercem do serka” – ruszyła nowa kampania 360° marki Rolmlecz

  PR 06.06.2023, przeczytano 689 razy
ilustracjastrzałka

„Z sercem do serka” to hasło najnowszej kampanii 360° marki Rolmlecz, należącej do Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL. Kampania ruszyła 1 czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, digitalu oraz social mediach marki. Aktualny koncept realizowanych działań jest rozwinięciem platformy komunikacyjnej opracowanej przez agencję kreatywną oS3. Po stronie Klienta wdraża ją Aneta Wysocka – Wejda, brand manager marki Rolmlecz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_z-sercem-do-serka_-%E2%80%93-ruszyla-nowa-kampania-360%C2%B0-marki-rolmlecz,400302,artykul.html

– Pracując od kilku lat dla marki Rolmlecz, zauważyliśmy, że wszystkie osoby zaangażowane w proces powstawania serków z krówką, podchodzą do niego z wielkim sercem – mówi Marta Hermanowicz, creative director oS3. – Dlatego postanowiliśmy o tym opowiedzieć w najnowszej kampanii. W tym celu wykorzystujemy grę słów „serce” i „serek”.

Dorota Grabowska, Kierownik Marketing SM Mlekpol wyjaśnia:

- Kampania „Z sercem do serka” jest rozwinięciem platformy komunikacyjnej „Mleczarze”, która opowiada o naszym kultowym serku z krówką, a także o ludziach, którzy stoją za wyjątkowym smakiem produktów Rolmlecz. Jesteśmy bardzo wdzięczni za serce, jakie wkładają w swoją pracę.

Zarówno koncept kampanii, jak i jej obsługa realizowane są w ramach Grupy ONE House, w której agencja oS3 odpowiada za koncept strategiczny, ideę kreatywną oraz nadzór nad produkcją, a agencją ONE House za planowanie i zakup mediów. Kompleksowa obsługa w jednej grupie reklamowej zapewniła większą efektywność budżetów reklamowych i synergię prowadzonych działań.

Za produkcję spotów odpowiedzialne było studio Graffiti Films, a za reżyserię – Bartek Prokopowicz. Kampania jest realizowana w TV i internecie, w kanałach social mediowych oraz na materiałach POS. Działania reklamowe potrwają do końca sierpnia 2023 r.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Marta Hermanowicz – Creative Director
  • Luiza Szymańczak – Account Supervisor
  • Paweł Pyzik – Senior Art Director
  • Marcin Krasny – Copywriter
  • Natalia Gregorowicz – Junior Copywriter
  • Hanna Machnicka i Małgorzata Kowalkowska – team Social Media

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764