Ponad 350 luksusowych marek w portfolio, 7 salonów stacjonarnych w całej Polsce, aktualne trendy - Moliera2.com to miejsce pełne niebywale bogatej palety kolorów, stylów, a przede wszystkim światowej klasy projektantów.
Profil Moliera2.com na Facebooku przekroczył niedawno liczbę 100 tys. fanów. Z tej okazji marka zaprezentowała najnowszą kampanię outdoorową pod hasłem „Za co kochasz Moliera 2.com?”.
Artystyczny projekt zrealizowany przez Braughman Group Media można oglądać w kilku lokalizacjach w Warszawie oraz Krakowie. Ten wyjątkowy mural, swoją niestandardową, podświetloną grafiką przyciąga uwagę i zachęca odbiorców, by weszli do świata marki. Skanując kod QR można w szybki i wygodny sposób odwiedzić sklep internetowy Moliera2.com.
- Cenimy sobie nieszablonowe rozwiązania. Dzięki zastosowaniu motywu graffiti udało nam się stworzyć pewnego rodzaju mapę myśli dotyczącą skojarzeń związanych z naszą marką. Podświetlanie LED pozwoliło uzyskać efekt WOW, doskonale wpisujący się w nocny krajobraz miasta i podkreślający jego niegasnącą energię - mówi Maria Fus, Dyrektor Marketingu i PR Moliera 2.
Za realizację niestandardowego, wielkoformatowego muralu odpowiada firma Braughman Group Media, która posiada w swoim portfolio blisko 80 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D, neony.
Źródło: Moliera2.com