logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Za co kochasz Moliera 2.com?” - najnowsza kampania outdoorowa

  PR 04.10.2021, przeczytano 519 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 350 luksusowych marek w portfolio, 7 salonów stacjonarnych w całej Polsce, aktualne trendy - Moliera2.com to miejsce pełne niebywale bogatej palety kolorów, stylów, a przede wszystkim światowej klasy projektantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_za-co-kochasz-moliera-2.com_---najnowsza-kampania-outdoorowa,393235,artykul.html

Profil Moliera2.com na Facebooku przekroczył niedawno liczbę 100 tys. fanów. Z tej okazji marka zaprezentowała najnowszą kampanię outdoorową pod hasłem „Za co kochasz Moliera 2.com?”.

Artystyczny projekt zrealizowany przez Braughman Group Media można oglądać w kilku lokalizacjach w Warszawie oraz Krakowie. Ten wyjątkowy mural, swoją niestandardową, podświetloną grafiką przyciąga uwagę i zachęca odbiorców, by weszli do świata marki. Skanując kod QR można w szybki i wygodny sposób odwiedzić sklep internetowy Moliera2.com.

- Cenimy sobie nieszablonowe rozwiązania. Dzięki zastosowaniu motywu graffiti udało nam się stworzyć pewnego rodzaju mapę myśli dotyczącą skojarzeń związanych z naszą marką. Podświetlanie LED pozwoliło uzyskać efekt WOW, doskonale wpisujący się w nocny krajobraz miasta i podkreślający jego niegasnącą energię - mówi Maria Fus, Dyrektor Marketingu i PR Moliera 2.

Za realizację niestandardowego, wielkoformatowego muralu odpowiada firma Braughman Group Media, która posiada w swoim portfolio blisko 80 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D, neony.

Źródło: Moliera2.com

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764