logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Za co kochasz Moliera 2.com?” - najnowsza kampania outdoorowa

  PR 04.10.2021, przeczytano 556 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 350 luksusowych marek w portfolio, 7 salonów stacjonarnych w całej Polsce, aktualne trendy - Moliera2.com to miejsce pełne niebywale bogatej palety kolorów, stylów, a przede wszystkim światowej klasy projektantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_za-co-kochasz-moliera-2.com_---najnowsza-kampania-outdoorowa,393235,artykul.html

Profil Moliera2.com na Facebooku przekroczył niedawno liczbę 100 tys. fanów. Z tej okazji marka zaprezentowała najnowszą kampanię outdoorową pod hasłem „Za co kochasz Moliera 2.com?”.

Artystyczny projekt zrealizowany przez Braughman Group Media można oglądać w kilku lokalizacjach w Warszawie oraz Krakowie. Ten wyjątkowy mural, swoją niestandardową, podświetloną grafiką przyciąga uwagę i zachęca odbiorców, by weszli do świata marki. Skanując kod QR można w szybki i wygodny sposób odwiedzić sklep internetowy Moliera2.com.

- Cenimy sobie nieszablonowe rozwiązania. Dzięki zastosowaniu motywu graffiti udało nam się stworzyć pewnego rodzaju mapę myśli dotyczącą skojarzeń związanych z naszą marką. Podświetlanie LED pozwoliło uzyskać efekt WOW, doskonale wpisujący się w nocny krajobraz miasta i podkreślający jego niegasnącą energię - mówi Maria Fus, Dyrektor Marketingu i PR Moliera 2.

Za realizację niestandardowego, wielkoformatowego muralu odpowiada firma Braughman Group Media, która posiada w swoim portfolio blisko 80 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D, neony.

Źródło: Moliera2.com

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF TZ i TX: ulepszone drukarki 5-kolorowe
Canon rozszerza swoją serię imagePROGRAF TZ i TX, wprowadzając nowe modele imagePROGRAF TZ-32000 oraz imagePROGRAF TX-4200/TX-3200. Te 5-kolorowe drukarki są idealne do drukowania projektów wspomaganych komputerowo (CAD) i aplikacji systemów informacji geograficznej (GIS), a także plakatów. Nowe modele znajdą zastosowanie w różnych branżach, takich jak...
Nikon: limitowana edycja aparatu Zfc
Nikon wprowadza do swojego portfolio limitowaną edycję aparatu Nikon Zfc „Nikon | HERALBONY Zfc” z korpusem ozdobionym najwyższej jakości grafikami stworzonymi przez artystów kontraktowych z HERALBONY Co., Ltd. (HERALBONY). Ten ekskluzywny model będzie dostępny w oficjalnym sklepie Nikon Store.
Harbingers wprowadza kompleksową usługę B2B
Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza nowe rozwiązania dla B2B, które zostały opracowane z myślą o szybko rozwijających się firmach, potrzebujących wsparcia w transformacji cyfrowej, rozwijaniu kanałów online oraz zwiększeniu efektywności sprzedaży.
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji reklam
DoubleVerify ogłosiła właśnie wprowadzenie do oferty kategorii „Inflammatory Politics and News” („IPN”) na Meta, w obszarze Brand Suitability. To rozszerzenie umożliwia reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych, umożliwiając marketerom wybór poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada wymaganiom...
Luka płacowa wśród twórców internetowych
Pomimo malejącej luki płacowej w Polsce, kobiety w branży twórców internetowych wciąż zarabiają znacznie mniej niż mężczyźni. Twórczynie rzadziej sprzedają własne produkty i częściej zmagają się z syndromem oszustki, co wpływa na ich dochody – wynika z raportu Imker “Ekonomia twórców po polsku 2024”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764