logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Dąbrowa Górnicza: „Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Dąbrowa Górnicza“ - wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności

03.07.2018
Oferta ważna do:10.07.2018 godz. 09:30
Odsłon: 406

Ogłoszenie nr 582158-N-2018 z dnia 2018-07-02 r.

Gmina Dąbrowa Górnicza: „Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Dąbrowa Górnicza“ - wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000, ul. ul. Graniczna 21 , 41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 956 700, e-mail zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl, faks 32 2625032, 2956700.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, parter, stanowisko nr 13 – INFORMACJA

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Dąbrowa Górnicza“ - wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności
Numer referencyjny: ZP.WP.271.4.48.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie o wartości poniżej 221.000 euro. I. A.Ogólne założenia dotyczące Zadania I 1.Przedmiotem kampanii informacyjno-edukacyjnej są wszystkie obszary chronione i wszystkie walory przyrodnicze na terenie gminy Dabrowa Górnicza. 2.Celem kampanii informacyjno-edukacyjnej jest zwiększenie zainteresowania ofertą Dąbrowy Górniczej - rekreacyjną, sportową oraz ofertą w zakresie spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu – oraz podniesienie świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności. 3.Kampania będzie realizowana w oparciu o przesłanie „Dabrowa Górnicza. Zielona i urocza”, które: - bezpośrednio odwołuje się do głównego obszaru projektu Zagłębiowski Park Linearny w Dąbrowie Górniczej, którym jest Park Zielona, w tym użytek ekologiczny Uroczysko Zielona, - wskazuje na „zielony” potencjał całego miasta (obszary chronione, pomniki przyrody, kompleksy przyrodnicze, itp.), - wskazuje na niezwykłą atrakcyjność i różnorodność wszystkich walorów przyrodniczych największego obszarowo miasta Górnośląsko-Zagłębiowskiego Związku Metropolitalnego, 4.Kampania informacyjno-edukacyjna w pierwszej kolejności ma przyczynić się do podniesienia świadomości społeczeństwa w zakresie wiedzy o potencjale przyrodniczym Dąbrowy Górniczej oraz konieczności ochrony obszarów najcenniejszych przyrodniczo. 5.Punktem odniesienia dla wszystkich działań informacyjno-edukacyjnych będzie projekt Zagłębiowski Park Linearny w Dąbrowie Górniczej – który w najpełniejszy sposób obrazuje ideę połączenia ochrony obszarów cennych przyrodniczo z edukacją ekologiczną i poprawą jakości życia mieszkańców. B. W ramach przedmiotu zamówienia Zadania I Wykonawca zobowiązuje się do opracowania koncepcji i realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnej „Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Dąbrowa Górnicza“ - wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności polegającej w szczególności na: 1. Opracowaniu koncepcji kreatywnej kampanii promocyjnej - big idea kampanii i jego rozwinięciu z uwzględnieniem najważniejszych elementów projektu (wymóg dostosowania do Systemu Identyfikacji Wizualnej miasta Dąbrowa Górnicza i wytycznych projektu) zgodnie z przesłaniem „Dabrowa Górnicza. Zielona i urocza”, 2. Stworzeniu hasła promocyjnego kampanii, 3. Stworzeniu logotypu i systemu identyfikacyjnego kampanii, 4. Stworzeniu projektu tras po najciekawszych przyrodniczo obszarach Dąbrowy Górniczej, uwzględniających głównie obszar Parku Zielona i Pogorii II, mających na celu zwiększenie ruchu pieszych i rowerzystów na obszarach atrakcyjnych przyrodniczo wskazujących na różnorodność oferty przyrodniczej miasta, a także stworzeniu map poglądowych i opisów tych tras do wykorzystania na wszelkich materiałach i instalacjach promocyjnych, publikacjach, w projektach multimedialnych, etc. 5. Stworzeniu scenariusza spotów radiowych o długości 15 i 30 sekund, 6. Produkcji spotów radiowych o długości 15 i 30 sekund z udziałem profesjonalnego lektora radiowego, 7. Emisji spotów w stacjach radiowych regionalnych i regionalnych oddziałach ogólnopolskich stacji radiowych (skierowanych przede wszystkim do mieszkańców Zagłębia i Śląska), 8. Stworzeniu scenariuszy filmowych spotów prezentujących walory przyrodnicze Dąbrowy Górniczej, o czasie trwania 15 sekund, 30 sekund i 1 minuta, z przeznaczeniem do emisji w kinach, 9. Produkcji filmowych spotów prezentujących walory przyrodnicze Dąbrowy Górniczej, o czasie trwania 15 sekund, 30 sekund i 1 minuta, z przeznaczeniem do emisji w kinach, 10. Przeprowadzenia kampanii reklamowej w kinach głównie na terenie Dąbrowy Górniczej i miast ościennych, minimalny czas trwania kampanii to 2 tygodnie, 11. Wykonania projektów banerów internetowych o powierzchni większa lub równa 75 000 pikseli, 12. Emisji banerów na portalach horyzontalnych wydawców o liczbie RU powyżej 9 mln, minimalna liczba wydawców: 4, minimalna liczba emisji: 8 000 000, 13. Przeprowadzenie kampanii linków sponsorowanych wykorzystującej emisję linków w wyszukiwarce google.pl oraz sieci partnerskiej Google wraz z retargetowaniem (Google Adwords) Targetowanie: geotargetowanie na woj. śląskie, minimalna liczba kliknięć: 10 000, w tym co najmniej 2 500 w wyszukiwarce, 14. Emisji banerów na stronach internetowych gazet lokalnych i regionalnych z geotargetowaniem na woj. śląskie, minimalna liczba wydawców: 4, minimalna liczba emisji: 200 000, minimalna wielkość banerów: 75 000 pikseli, 15. Produkcji spotów wideo o czasie trwania 30 sekund i 3 minuty, 16. Emisji spotów wideo typu pre roll o czasie trwania 30 sekund z geotargetowaniem na woj. śląskie; minimalna liczba wyświetleń: 200 000, 17. Realizacji kampanii promocyjnej na portalach społecznościowych o liczbie RU powyżej 15 mln, wszystkie urządzenia, geotargetowanie na woj. śląskie, target: przedsiębiorcy, właściciele firm, kadra zarządzająca, grupa biznes, minimalny zasięg kampanii: 800 000, minimalna liczba kliknięć: 10 000, wielkość banerów: tylko duże formy graficzne, 18. Opracowaniu pomysłu kampanii promocyjnej wykorzystującej działania niestandardowe związane z promocją walorów przyrodniczych Dąbrowy Górniczej, 19. Realizacji kampanii promocyjnej wykorzystującej działania niestandardowe związane z promocją walorów przyrodniczych Dąbrowy Górniczej, 20. Wykonaniu projektów graficznych kampanii billboardowej, 21. Realizacji kampanii wykorzystującej reklamę zewnętrzną na nośnikach typu billboard, kampania geotargetowana na Zagłębie Dąbrowskie, co najmniej miesięczna, na nośnikach wolnostojących o wymiarach co najmniej 18 m, minimalna liczba nośników: 20 sztuk, 22. Przeprowadzeniu kampanii prasowej w lokalnych i regionalnych tygodnikach ukazujących się na terenie Śląska oraz Zagłębia, minimalna liczba emisji: 15, emisja w co najmniej 3 różnych tytułach, format: co najmniej ½ strony, czas trwania: co najmniej 4 tygodnie, 23. Opracowaniu projektu i wykonaniu 500 szt. gadżetu promocyjnego podkreślającego walory przyrodnicze i ekologiczne Dąbrowy Górniczej, proponowany gadżet: „Miody z Dąbrowy”- niewielkie, ładnie opakowane słoiczki z miodem pochodzącym od pszczelarzy z terenu Dąbrowy Górniczej, 24. Opracowaniu scenariusza eventu otwarcia Parku Zielona, 25. Kompleksowej organizacji eventu otwarcia Parku Zielona, w terminie 15 albo 22 września 2018 r., obejmującej w szczególności: a. kompleksowe zorganizowanie koncertów min. 3 zespołów muzycznych, w tym gwiazdy o formacie ogólnopolskim, b. zapewnienie techniki scenicznej, ochrony, zabezpieczenia imprezy – na potrzeby całego eventu, w tym przede wszystkim koncertów, c. kompleksowe zorganizowanie widowiska multimedialnego typu „światło/dźwięk” poświęconego tematyce przyrody Dąbrowy Górniczej – czas trwania widowiska min. 5 minut, z co najmniej dwukrotnym powtórzeniem widowiska tego samego dnia, 26. Zapewnieniu wsparcia wizerunkowego sportowych wydarzeń organizowanych w dniu eventu otwarcia na obszarze Parku, tj. ekologiczny rajd rodzinny, ekologiczny rajd seniora; wsparcie wizerunkowe rozumiane jest jako zaopatrzenie organizatorów w gadżety i materiały informacyjno - promocyjne tj., ulotki, koszulki, smycze, identyfikatory – pakiet po 500 szt. każdego z tych elementów, 27. Zorganizowaniu pleneru malarskiego dla seniorów, konkursu plastycznego dla przedszkolaków i dzieci w wieku szkolnym, 28. Zorganizowaniu animacji o charakterze ekologicznym dla dzieci, 29. Zorganizowaniu wycieczek z przewodnikiem po szlakach przyrodniczych Parku Zielona i okolic, 30. Zorganizowaniu wystawy plenerowej „Urocza historia Parku Zielona”, tj. opracowaniu treści i jej ekspozycji na co najmniej 10 planszach, 31. Przeprowadzeniu akcji informacyjnej o charakterze ekologicznym, np. sadzenie drzew, 32. Opracowaniu koncepcji i projektu graficznego tzw. pakietów edukacyjnych skierowanych do uczniów dąbrowskich szkół podstawowych na etapie nauczania w klasach 1-3 w celu samodzielnego prowadzenia lekcji przez nauczycieli tzw. nauczania początkowego; pakiety mają stanowić scenariusz lekcji poświęconej w całości tematyce Parku Zielona i przyrody Dąbrowy Górniczej, 33. Wykonaniu min. 60 kompletów tzw. pakietów edukacyjnych skierowanych do uczniów dąbrowskich szkół podstawowych na etapie nauczania w klasach 1-3, 34. Realizacji, jako podstrony na www.dabrowa-gornicza.pl, osobnego modułu dedykowanego projektowi Zagłębiowskiego Parku Linearnego, który będzie „internetową encyklopedią” projektu zwierającą informacje o historii projektu, walorach ekologicznych Dąbrowy Górniczej, informacje o trasach, etc., 35. Stworzeniu koncepcji i projektu graficznego mobilnego punktu informacyjnego w formie stoiska wystawowego o wymiarach min. 3x1,5 m umożliwiającego ekspozycję materiałów promocyjnych i wyświetlanie treści multimedialnych; służący jako baza dla promocji projektu podczas cyklicznych imprez miejskich oraz w trakcie wydarzeń odbywających się w tzw. zielonych dzielnicach Dąbrowy Górniczej, 36. Wykonaniu mobilnego punktu informacyjnego w formie stoiska wystawowego o wymiarach min. 3x1,5 m umożliwiającego ekspozycję materiałów promocyjnych i wyświetlanie treści multimedialnych; służący jako baza dla promocji projektu podczas cyklicznych imprez miejskich oraz w trakcie wydarzeń odbywających się w tzw. zielonych dzielnicach Dąbrowy Górniczej, 37. Wykonaniu projektu graficznego przewodnika przyrodniczego po Parku Zielona i Pogorii II „Plan na zieloną Dąbrowę” i druk min. 15 tysięcy egzemplarzy o objętości ok. 20 stron, gramatura min. 150 g, format A5 lub zbliżony, 38. Wykonaniu projektu i druku „Zielonej Gazety Parkowej“ w formacie A3/ A3+, drukowanej na papierze kredowym, objętość od 8 stron, 2 wydania (sierpień - wrzesień 2018) w nakładzie 40 tys. egz. każde, 39. Wykonaniu projektu i druku pocztówek prezentujących obszary cenne przyrodniczo, gatunki roślin i zwierząt występujących w Dąbrowie Górniczej „Urocza pocztówka z Dąbrowy”, 4 wzory pocztówek po 500 sztuk, 40. Stworzeniu w dąbrowskich parkach (1 x Park Zielona, 1 x Park Hallera) dwóch plenerowych biblioteczek, 41. Prezentacji projektu wśród regionalnych przedsiębiorców, poinformowanie o działaniach proekologicznych stosowanych w Dąbrowie Górniczej w formie organizacji seminarium, 42. Organizacji cyklu szkoleń dla lokalnych animatorów i liderów opinii poświęconych walorom ekologicznym Dąbrowy Górniczej, minimum trzy szkolenia trwające minimum po 2 godziny każde, przygotowaniu poczęstunku dla uczestników. II. Opis przedmiotu zamówienia zadania II – w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1. wykonania i montażu 5 szt. tzw. „ławek multimedialnych”, 2. opracowania i realizacji systemu nośników informacyjnych polegającym na wykonanii i montażu tabliczek informacyjnych i kierunkowych na terenie Parku Zielona, wg następujących parametrów i ilości: a. Nośnik podstawowy (900 x 1700 x 14) - 5 szt. (z mapą i różnym usytuowaniem punktu "tu jesteś") b. Tablica informacyjna - edukacyjna (520 x 1350 x 12) - 8 szt. c. Tablica informacyjna - oznakowanie ławek multimedialnych (520 x 1350 x 12) - 8 szt. d. Tablica regulaminowa - plac zabaw (420 x 600 x 14) - 2 szt. e. Tablica regulaminowa - "unijna" (420 x 600 x 14) - 2 szt. f. Tablica regulaminowa - "Uroczysko Zielona" (420 x 600 x 14) - 4 szt. g. Tabliczki kierunkowe (640 x 160 x 8) - 19 szt. słupków zawierających po 4 tabliczki w rozmiarze M III. Zarządzenie Nr 509.2015 Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej z dnia 7.09.2015r. w sprawie: wprowadzenia i stosowania „Systemu Identyfikacji Wizualnej miasta Dąbrowa Górnicza” znajduje się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej: http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=83170" target="" rel="external nofollow">http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=83170" target="" rel="external nofollow">http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=83170" target="" rel="external nofollow">http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=83170 IV. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn.zm.). V. Gwarancja i rękojmia – dot. Zadania II Na prace będące przedmiotem zamówienia ustala się okres gwarancji który wynosi zgodnie z deklaracją ofertowa od 24 do 30 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 79342200-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34928472-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że: 1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez podmiot na rzecz, którego były wykonane, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.: Zadanie I - minimum 2 usługi polegające na kompleksowej organizacji eventów o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto każda, - minimum 1 usługa polegająca na kompleksowym opracowaniu kampanii promocyjnej, o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto. Zadanie II - minimum 1 usługa polegająca na wykonaniu i montażu tabliczek informacyjnych o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto. Zadanie I -skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług tj.: - min. 1 osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji lidera projektu posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierowniczej w minimum 2 projektach: polegających na kompleksowej organizacji eventów o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł lub polegających na kompleksowym opracowaniu kampanii promocyjnej, o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: 1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: 1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ- dotyczy zadania I.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) 2.Formularz cenowy – załączniki nr 1 A i 1B do SIWZ (wskazana data podpisania) 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 5. Dotyczy Zadania I: krótki opis (1000 - 1500 znaków) wstępnego scenariusza eventu otwarcia Parku Zielona uwzględniającego motyw przewodni wydarzenia, proponowane wydarzenia towarzyszące, proponowane zespoły muzyczne, harmonogram ramowy eventu i skrócony opis techniki scenicznej i sprzętu wykorzystanego do organizacji eventu. Uwaga: Wstępny scenariusz stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 6. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach, dot. zad. I i II: 1.1. W Zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia, na skutek przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy: Wystąpienie „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 1.2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności : 1.2.1. zmiany obowiązujących przepisów prawa, 1.2.2.rezygnacja z części zamówienia zgodnie z art. 145 Ustawy Pzp., 1.2.3. zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT ceny brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. Maksymalna nominalna wartość umowy nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy ; b) w przypadku zmniejszenia stawki VAT ceny brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen brutto zadeklarowanych w ofercie. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Ewentualne spory mogące wyniknąć na tle niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-10, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: -w pkt. 9.2.1., 9.2.2. SIWZ oraz w pkt. 9.5.1. i 9.5.2. SIWZ należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; -w pkt. 9.4.1, 9.4.2. SIWZ Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; - w pkt. 9.1.1., 9.3. SIWZ Wykonawcy składają łącznie; Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2.Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Klauzula informacyjna dotycząca RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 3.1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, tel. 32 295 67 14, fax 32 295 96 77, e-mail: um@dabrowa-gornicza.pl. 3.2.Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim, w Dąbrowie Górniczej: tel. 32 295 67 34, e-mail: iodo@dabrowa-gornicza.pl.”. 3.3.„Polityka praw i wolności” obowiązująca w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej (dostępna w BIP Urzędu Miejskiego w zakładce Dane podmiotu/Bezpieczeństwo danych osobowych link: http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=62203) przewiduje prawo do dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, 3.4.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji ustawowych zadań Gminy Dąbrowa Górnicza związanych z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.WI.271.4.37.2018 w trybie przetargu nieograniczonego i wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w tym ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, 3.5.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, 3.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 3.7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie podlegają profilowaniu, stosownie do art. 22 RODO; 3.8.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych. 3.9.Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.10.Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Dąbrowa Górnicza“ - wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zadania I I. Ogólne założenia dotyczące Zadania I 1.Przedmiotem kampanii informacyjno-edukacyjnej są wszystkie obszary chronione i wszystkie walory przyrodnicze na terenie gminy Dabrowa Górnicza. 2.Celem kampanii informacyjno-edukacyjnej jest zwiększenie zainteresowania ofertą Dąbrowy Górniczej - rekreacyjną, sportową oraz ofertą w zakresie spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu – oraz podniesienie świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności. 3.Kampania będzie realizowana w oparciu o przesłanie „Dabrowa Górnicza. Zielona i urocza”, które: - bezpośrednio odwołuje się do głównego obszaru projektu Zagłębiowski Park Linearny w Dąbrowie Górniczej, którym jest Park Zielona, w tym użytek ekologiczny Uroczysko Zielona, - wskazuje na „zielony” potencjał całego miasta (obszary chronione, pomniki przyrody, kompleksy przyrodnicze, itp.), - wskazuje na niezwykłą atrakcyjność i różnorodność wszystkich walorów przyrodniczych największego obszarowo miasta Górnośląsko-Zagłębiowskiego Związku Metropolitalnego, 4.Kampania informacyjno-edukacyjna w pierwszej kolejności ma przyczynić się do podniesienia świadomości społeczeństwa w zakresie wiedzy o potencjale przyrodniczym Dąbrowy Górniczej oraz konieczności ochrony obszarów najcenniejszych przyrodniczo. 5.Punktem odniesienia dla wszystkich działań informacyjno-edukacyjnych będzie projekt Zagłębiowski Park Linearny w Dąbrowie Górniczej – który w najpełniejszy sposób obrazuje ideę połączenia ochrony obszarów cennych przyrodniczo z edukacją ekologiczną i poprawą jakości życia mieszkańców. II. W ramach przedmiotu zamówienia Zadania I Wykonawca zobowiązuje się do opracowania koncepcji i realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnej „Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Dąbrowa Górnicza“ - wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności polegającej w szczególności na: 1. Opracowaniu koncepcji kreatywnej kampanii promocyjnej - big idea kampanii i jego rozwinięciu z uwzględnieniem najważniejszych elementów projektu (wymóg dostosowania do Systemu Identyfikacji Wizualnej miasta Dąbrowa Górnicza i wytycznych projektu) zgodnie z przesłaniem „Dabrowa Górnicza. Zielona i urocza”, 2. Stworzeniu hasła promocyjnego kampanii, 3. Stworzeniu logotypu i systemu identyfikacyjnego kampanii, 4. Stworzeniu projektu tras po najciekawszych przyrodniczo obszarach Dąbrowy Górniczej, uwzględniających głównie obszar Parku Zielona i Pogorii II, mających na celu zwiększenie ruchu pieszych i rowerzystów na obszarach atrakcyjnych przyrodniczo wskazujących na różnorodność oferty przyrodniczej miasta, a także stworzeniu map poglądowych i opisów tych tras do wykorzystania na wszelkich materiałach i instalacjach promocyjnych, publikacjach, w projektach multimedialnych, etc. 5. Stworzeniu scenariusza spotów radiowych o długości 15 i 30 sekund, 6. Produkcji spotów radiowych o długości 15 i 30 sekund z udziałem profesjonalnego lektora radiowego, 7. Emisji spotów w stacjach radiowych regionalnych i regionalnych oddziałach ogólnopolskich stacji radiowych (skierowanych przede wszystkim do mieszkańców Zagłębia i Śląska), 8. Stworzeniu scenariuszy filmowych spotów prezentujących walory przyrodnicze Dąbrowy Górniczej, o czasie trwania 15 sekund, 30 sekund i 1 minuta, z przeznaczeniem do emisji w kinach, 9. Produkcji filmowych spotów prezentujących walory przyrodnicze Dąbrowy Górniczej, o czasie trwania 15 sekund, 30 sekund i 1 minuta, z przeznaczeniem do emisji w kinach, 10. Przeprowadzenia kampanii reklamowej w kinach głównie na terenie Dąbrowy Górniczej i miast ościennych, minimalny czas trwania kampanii to 2 tygodnie, 11. Wykonania projektów banerów internetowych o powierzchni większa lub równa 75 000 pikseli, 12. Emisji banerów na portalach horyzontalnych wydawców o liczbie RU powyżej 9 mln, minimalna liczba wydawców: 4, minimalna liczba emisji: 8 000 000, 13. Przeprowadzenie kampanii linków sponsorowanych wykorzystującej emisję linków w wyszukiwarce google.pl oraz sieci partnerskiej Google wraz z retargetowaniem (Google Adwords) Targetowanie: geotargetowanie na woj. śląskie, minimalna liczba kliknięć: 10 000, w tym co najmniej 2 500 w wyszukiwarce, 14. Emisji banerów na stronach internetowych gazet lokalnych i regionalnych z geotargetowaniem na woj. śląskie, minimalna liczba wydawców: 4, minimalna liczba emisji: 200 000, minimalna wielkość banerów: 75 000 pikseli, 15. Produkcji spotów wideo o czasie trwania 30 sekund i 3 minuty, 16. Emisji spotów wideo typu pre roll o czasie trwania 30 sekund z geotargetowaniem na woj. śląskie; minimalna liczba wyświetleń: 200 000, 17. Realizacji kampanii promocyjnej na portalach społecznościowych o liczbie RU powyżej 15 mln, wszystkie urządzenia, geotargetowanie na woj. śląskie, target: przedsiębiorcy, właściciele firm, kadra zarządzająca, grupa biznes, minimalny zasięg kampanii: 800 000, minimalna liczba kliknięć: 10 000, wielkość banerów: tylko duże formy graficzne, 18. Opracowaniu pomysłu kampanii promocyjnej wykorzystującej działania niestandardowe związane z promocją walorów przyrodniczych Dąbrowy Górniczej, 19. Realizacji kampanii promocyjnej wykorzystującej działania niestandardowe związane z promocją walorów przyrodniczych Dąbrowy Górniczej, 20. Wykonaniu projektów graficznych kampanii billboardowej, 21. Realizacji kampanii wykorzystującej reklamę zewnętrzną na nośnikach typu billboard, kampania geotargetowana na Zagłębie Dąbrowskie, co najmniej miesięczna, na nośnikach wolnostojących o wymiarach co najmniej 18 m, minimalna liczba nośników: 20 sztuk, 22. Przeprowadzeniu kampanii prasowej w lokalnych i regionalnych tygodnikach ukazujących się na terenie Śląska oraz Zagłębia, minimalna liczba emisji: 15, emisja w co najmniej 3 różnych tytułach, format: co najmniej ½ strony, czas trwania: co najmniej 4 tygodnie, 23. Opracowaniu projektu i wykonaniu 500 szt. gadżetu promocyjnego podkreślającego walory przyrodnicze i ekologiczne Dąbrowy Górniczej, proponowany gadżet: „Miody z Dąbrowy”- niewielkie, ładnie opakowane słoiczki z miodem pochodzącym od pszczelarzy z terenu Dąbrowy Górniczej, 24. Opracowaniu scenariusza eventu otwarcia Parku Zielona, 25. Kompleksowej organizacji eventu otwarcia Parku Zielona, w terminie 15 albo 22 września 2018 r., obejmującej w szczególności: a. kompleksowe zorganizowanie koncertów min. 3 zespołów muzycznych, w tym gwiazdy o formacie ogólnopolskim, b. zapewnienie techniki scenicznej, ochrony, zabezpieczenia imprezy – na potrzeby całego eventu, w tym przede wszystkim koncertów, c. kompleksowe zorganizowanie widowiska multimedialnego typu „światło/dźwięk” poświęconego tematyce przyrody Dąbrowy Górniczej – czas trwania widowiska min. 5 minut, z co najmniej dwukrotnym powtórzeniem widowiska tego samego dnia, 26. Zapewnieniu wsparcia wizerunkowego sportowych wydarzeń organizowanych w dniu eventu otwarcia na obszarze Parku, tj. ekologiczny rajd rodzinny, ekologiczny rajd seniora; wsparcie wizerunkowe rozumiane jest jako zaopatrzenie organizatorów w gadżety i materiały informacyjno - promocyjne tj., ulotki, koszulki, smycze, identyfikatory – pakiet po 500 szt. każdego z tych elementów, 27. Zorganizowaniu pleneru malarskiego dla seniorów, konkursu plastycznego dla przedszkolaków i dzieci w wieku szkolnym, 28. Zorganizowaniu animacji o charakterze ekologicznym dla dzieci, 29. Zorganizowaniu wycieczek z przewodnikiem po szlakach przyrodniczych Parku Zielona i okolic, 30. Zorganizowaniu wystawy plenerowej „Urocza historia Parku Zielona”, tj. opracowaniu treści i jej ekspozycji na co najmniej 10 planszach, 31. Przeprowadzeniu akcji informacyjnej o charakterze ekologicznym, np. sadzenie drzew, 32. Opracowaniu koncepcji i projektu graficznego tzw. pakietów edukacyjnych skierowanych do uczniów dąbrowskich szkół podstawowych na etapie nauczania w klasach 1-3 w celu samodzielnego prowadzenia lekcji przez nauczycieli tzw. nauczania początkowego; pakiety mają stanowić scenariusz lekcji poświęconej w całości tematyce Parku Zielona i przyrody Dąbrowy Górniczej, 33. Wykonaniu min. 60 kompletów tzw. pakietów edukacyjnych skierowanych do uczniów dąbrowskich szkół podstawowych na etapie nauczania w klasach 1-3, 34. Realizacji, jako podstrony na www.dabrowa-gornicza.pl, osobnego modułu dedykowanego projektowi Zagłębiowskiego Parku Linearnego, który będzie „internetową encyklopedią” projektu zwierającą informacje o historii projektu, walorach ekologicznych Dąbrowy Górniczej, informacje o trasach, etc., 35. Stworzeniu koncepcji i projektu graficznego mobilnego punktu informacyjnego w formie stoiska wystawowego o wymiarach min. 3x1,5 m umożliwiającego ekspozycję materiałów promocyjnych i wyświetlanie treści multimedialnych; służący jako baza dla promocji projektu podczas cyklicznych imprez miejskich oraz w trakcie wydarzeń odbywających się w tzw. zielonych dzielnicach Dąbrowy Górniczej, 36. Wykonaniu mobilnego punktu informacyjnego w formie stoiska wystawowego o wymiarach min. 3x1,5 m umożliwiającego ekspozycję materiałów promocyjnych i wyświetlanie treści multimedialnych; służący jako baza dla promocji projektu podczas cyklicznych imprez miejskich oraz w trakcie wydarzeń odbywających się w tzw. zielonych dzielnicach Dąbrowy Górniczej, 37. Wykonaniu projektu graficznego przewodnika przyrodniczego po Parku Zielona i Pogorii II „Plan na zieloną Dąbrowę” i druk min. 15 tysięcy egzemplarzy o objętości ok. 20 stron, gramatura min. 150 g, format A5 lub zbliżony, 38. Wykonaniu projektu i druku „Zielonej Gazety Parkowej“ w formacie A3/ A3+, drukowanej na papierze kredowym, objętość od 8 stron, 2 wydania (sierpień - wrzesień 2018) w nakładzie 40 tys. egz. każde, 39. Wykonaniu projektu i druku pocztówek prezentujących obszary cenne przyrodniczo, gatunki roślin i zwierząt występujących w Dąbrowie Górniczej „Urocza pocztówka z Dąbrowy”, 4 wzory pocztówek po 500 sztuk, 40. Stworzeniu w dąbrowskich parkach (1 x Park Zielona, 1 x Park Hallera) dwóch plenerowych biblioteczek, 41. Prezentacji projektu wśród regionalnych przedsiębiorców, poinformowanie o działaniach proekologicznych stosowanych w Dąbrowie Górniczej w formie organizacji seminarium, 42. Organizacji cyklu szkoleń dla lokalnych animatorów i liderów opinii poświęconych walorom ekologicznym Dąbrowy Górniczej, minimum trzy szkolenia trwające minimum po 2 godziny każde, przygotowaniu poczęstunku dla uczestników. III.Zarządzenie Nr 509.2015 Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej z dnia 7.09.2015r. w sprawie: wprowadzenia i stosowania „Systemu Identyfikacji Wizualnej miasta Dąbrowa Górnicza” znajduje się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej: http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=83170" target="" rel="external nofollow">http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=83170" target="" rel="external nofollow">http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=83170" target="" rel="external nofollow">http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=83170 IV. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn.zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (C) 50,00
Doświadczenie lidera projektu (D) 20,00
Propozycja wstępnego scenariusza eventu otwarcia (S) 20,00
Działania niestandardowe w kampanii promocyjnej (N) 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:I. Uszczegółowienie sekcji 4) ogłoszenia: CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA: 1.Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy.2.Zakończenie terminu realizacji zamówienia: zadanie I – do 31.10.2018 r.II. Uszczegółowienie sekcji 5) ogłoszenia: KRYTERIA OCENY OFERT :Doświadczenie lidera projektu (D) W ramach kryterium „Doświadczenie lidera projektu” ocena będzie dokonywana na podstawie tabeli zawartej w pkt. 5 Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SIWZ). Doświadczenie winno wskazywać liczbę projektów spełniających kryteria wskazane w punkcie 8.2.3.2. SIWZ, w których osoba wskazana do pełnienia funkcji lidera projektu w przedmiotowym postępowaniu brała udział kierowniczy. Wykonawca w ramach kryterium „Doświadczenie lidera projektu” może otrzymać następującą liczbę punktów:Liczba zrealizowanych projektów: Liczba punktów: 6 i więcej projektów-20pkt., 5 projektów- 15 pkt., 4 projekty - 10 pkt., 3 projekty - 5 pkt. W ramach kryterium "Propozycja wstępnego scenariusza eventu otwarcia (S)" merytoryczni członkowie Komisji przetargowej ocenią propozycję wg następujących kategorii: 1. oryginalność pomysłu 2. dopasowanie do grupy docelowej i generalnych założeń kampanii promocyjnej 3. zgodność z SIW miasta Dąbrowa Górnicza Merytoryczni członkowie Komisji przetargowej będą przyznawać „punkty pomocnicze” każdej propozycji wstępnego scenariusza eventu otwarcia, w każdej z trzech wymienionych wyżej kategorii, w skali od 0 pkt. pomocniczych do 3 pkt. pomocniczych, przy założeniu, że 0 pkt pomocniczych oznacza ocenę słabą, 1 pkt. pomocniczy ocenę przeciętną, 2 pkt. pomocnicze ocenę dobrą, 3 pkt. pomocnicze ocenę bardzo dobrą. Oferta o największej ilości punktów pomocniczych otrzyma największą ilość punktów za kryterium propozycja wstępnego scenariusza eventu otwarcia.Wykonawca, który nie przedstawi żadnej propozycji wstępnego scenariusza eventu otwarcia zostanie odrzucony z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Wstępny scenariusz eventu otwarcia nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. W ramach kryterium "Działania niestandardowe w kampanii promocyjnej (N)" merytoryczni członkowie Komisji przetargowej ocenią działania niestandardowe wg następujących kategorii: 1. oryginalność pomysłu 2. dopasowanie do grupy docelowej i generalnych założeń kampanii promocyjnej 3. zgodność z SIW miasta Dąbrowa Górnicza. Merytoryczni członkowie Komisji przetargowej będą przyznawać „punkty pomocnicze” każdej propozycji działań niestandardowych w kampanii promocyjnej, w każdej z trzech wymienionych wyżej kategorii, w skali od 0 pkt. pomocniczych do 3 pkt. pomocniczych, przy założeniu, że 0 pkt pomocniczych oznacza ocenę słabą, 1 pkt. pomocniczy ocenę przeciętną, 2 pkt. pomocnicze ocenę dobrą, 3 pkt. pomocnicze ocenę bardzo dobrą. Oferta o największej ilości punktów pomocniczych otrzyma największą ilość punktów za kryterium działania niestandardowe w kampanii promocyjnej.Wykonawca, który nie przedstawi żadnej propozycji działań niestandardowych w kampanii promocyjnej zostanie odrzucony z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Propozycja działań niestandardowych w kampanii promocyjnej nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.


Część nr: 2 Nazwa: „Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy – Miasto Dąbrowa Górnicza“ - wzrost świadomości społecznej w zakresie ochrony bioróżnorodności
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie o wartości poniżej 221.000 euro. I. Opis przedmiotu zamówienia zadania. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1. wykonania i montażu 5 szt. tzw. „ławek multimedialnych”, 2. opracowania i realizacji systemu nośników informacyjnych polegającym na wykonanii i montażu tabliczek informacyjnych i kierunkowych na terenie Parku Zielona, wg następujących parametrów i ilości: a. Nośnik podstawowy (900 x 1700 x 14) - 5 szt. (z mapą i różnym usytuowaniem punktu "tu jesteś") b. Tablica informacyjna - edukacyjna (520 x 1350 x 12) - 8 szt. c. Tablica informacyjna - oznakowanie ławek multimedialnych (520 x 1350 x 12) - 8 szt. d. Tablica regulaminowa - plac zabaw (420 x 600 x 14) - 2 szt. e. Tablica regulaminowa - "unijna" (420 x 600 x 14) - 2 szt. f. Tablica regulaminowa - "Uroczysko Zielona" (420 x 600 x 14) - 4 szt. g. Tabliczki kierunkowe (640 x 160 x 8) - 19 szt. słupków zawierających po 4 tabliczki w rozmiarze M II. Zarządzenie Nr 509.2015 Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej z dnia 7.09.2015r. w sprawie: wprowadzenia i stosowania „Systemu Identyfikacji Wizualnej miasta Dąbrowa Górnicza” znajduje się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej: http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=83170" target="" rel="external nofollow">http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=83170" target="" rel="external nofollow">http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=83170" target="" rel="external nofollow">http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=83170 III. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn.zm.). IV. Gwarancja i rękojmia: Na prace będące przedmiotem zamówienia ustala się okres gwarancji który wynosi zgodnie z deklaracją ofertowa od 24 do 30 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928472-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (C) 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji (W) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:I. Uszczegółowienie sekcji 4) Ogłoszenia: CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA: 1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy. 2. Zakończenie terminu realizacji zamówienia: do 10.09.2018 r. II. Uszczegółowienie sekcji 5) Ogłoszenia: KRYTERIA OCENY OFERT: Wydłużenie okresu gwarancji (W): Punktacja zostanie przyznana za wydłużenie okresu gwarancji. Wykonawca może zadeklarować wydłużenie 24 miesięcznego okresu gwarancji o okres od 1 do 6 miesięcy. Okres wydłużenia gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach. W przypadku deklaracji wydłużenia okresu gwarancji o okres dłuższy niż 6 miesięcy, do potrzeb oceny ofert zostanie przyjęta wartość 6, natomiast w umowie zostanie zapisana wartość zadeklarowana. Dopuszczalne jest zadeklarowanie 0 miesięcy lub brak deklaracji wydłużenia okresu gwarancji w Formularzu ofertowym – załącznik nr 6 do SIWZ, w takim przypadku Wykonawca otrzyma 0 punktów, w kryterium: „Wydłużenie okresu gwarancji”. W ramach kryterium „wydłużenie okresu gwarancji” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi (W)= Wi x 40 pkt./Wmax , gdzie: Pi (W) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta “i” za kryterium “Wydłużenie okresu gwarancji” (G);Wmax -Najdłuższy zaoferowany okres wydłużenia gwarancji ; Wi - Okres wydłużenia gwarancji oferty badanej.


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zaglebiowski-park-linearny---rewitalizacja-obszaru-funkcjonalnego-doliny-rzek-przemszy-i-brynicy-%E2%80%93-miasto-dabrowa-gornicza%E2%80%9C---wzrost-swiadomosci-spolecznej-w-zakresie-ochrony-bioroznorodnosci%2C-dabrowa-gornicza,72372,ogloszenie.html

http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764