logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zapłać z Plus” za subskrypcję Wyborcza.pl

  PR 05.05.2020, przeczytano 511 razy
ilustracja

Serwis Wyborcza.pl wprowadza nowe udogodnienie dla swoich subskrybentów - klientów kolejnej sieci komórkowej. Od 5 maja 2020 r. abonenci sieci Plus mogą zapłacić za prenumeratę cyfrową "Gazety Wyborczej" razem ze swoim rachunkiem za telefon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zaplac-z-plus_-za-subskrypcje-wyborcza.pl,386885,artykul.html

Dzięki nowej metodzie płatności na Wyborcza.pl klienci Plus będą mogli dodać opłatę za subskrypcję Wyborcza.pl do swojego rachunku za telefon komórkowy. W tym celu wystarczy wskazać opcję "Zapłać z Plus" podczas zakładania konta bezpośrednio na stronie Wyborcza.pl/plus i przejść krótki proces weryfikacji.

Ta forma płatności to idealne rozwiązanie dla osób ceniących sobie wygodę oraz bezpieczeństwo. Dzięki usłudze "Zapłać z Plus" abonenci sieci będą mogli aktywować prenumeratę cyfrową "Gazety Wyborczej" bez przekazywania informacji o swojej karcie płatniczej czy kredytowej.

Na początek współpracy Wyborcza.pl przygotowała promocję dla klientów Plus, dzięki której abonenci tej sieci otrzymają miesięczny dostęp do treści Wyborcza.pl w prezencie - będą mogli czytać setki artykułów przygotowanych przez zespół "Gazety Wyborczej", m.in. poświęconych bieżącym wydarzeniom w Polsce i na świecie.

Z opcji "Zapłać z Plus" może skorzystać każdy klient posiadający numer w Plus na abonament. Płatności i rozwiązania techniczne są realizowane dzięki rozwiązaniu DV Pass, które zapewnia Digital Virgo. Warto pamiętać, że włączona blokada zakupów mobilnych uniemożliwia korzystanie z tego rozwiązania.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764