logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zaprasowani!” - Nowa akcja Amica

  PR 10.11.2017, przeczytano 1357 razy
ilustracjastrzałka

Weekend spędzony przy desce do prasowania? Nigdy więcej! W najnowszej kampanii Amica przedstawia pralkę z linii Dream Wash z systemem prania parowego SteamTouch, który ułatwia prasowanie. Zintegrowane działania reklamowe obejmują m.in. szerokie działania online i w social media. Twarzą akcji jest Ada Daniel, finalistka programu Top Model.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zaprasowani%21_---nowa-akcja-amica,34443,artykul.html

Celem działań jest zaprezentowanie nowej innowacyjnej linii pralek Amica Dream Wash z systemem prania parowego SteamTouch, dzięki któremu prasowanie jest znacznie łatwiejsze, a w przypadku niektórych tkanin zupełnie niepotrzebne. W ich ramach przeprowadzona zostanie zasięgowa kampania produktowa w największych portalach informacyjnych (m.in. interia.pl, onet.pl. wp.pl) i tematycznych.

Jednocześnie prowadzone będą działania w social media, w takich serwisach jak Facebook, Instagram czy YouTube. Dodatkowo, Amica podjęła współpracę z portalami Sellektor.com oraz Answear.com, których redaktorzy i styliści przygotowali zbiór porad dotyczących pielęgnacji ubrań i sposobów na zbudowanie idealnej garderoby. W sesji prezentującej pomysły na proste i efektowne stylizacje wzięła udział Adrianna Daniel, uczestniczka 6. edycji programu TVN Top Model. W ramach współpracy opracowano również konkurs, w którym wygrać można pralkę Amica Dream Wash, a także bony na zakupy oraz porady e-stylisty.

Akcja obejmuje także działania prowadzone we współpracy z blogerami podejmującymi tematykę lifestyle, fitness oraz parentingową. Blogerzy przetestują działanie pralki i podzielą się pomysłami na zagospodarowanie czasu, którego nie muszą przeznaczać na prasowanie.

Działania w Internecie będą wspierane kampanią w prasie i obejmą prestiżowe, zasięgowe tytuły lifestylowe. Pralkę Amica będzie można także zobaczyć w programie "Pani Gadżet" emitowanym przez TVN Style, w którym Anna Nowak Ibisz przetestuje jej działanie.

- Nasze działania są skierowane do osób aktywnych w sferze zawodowej i prywatnej, często zapracowanych poszukujących rozwiązań, które ułatwiają życie. Nowa linia pralek Amica wyręcza ich w codziennych obowiązkach, dzięki czemu mają więcej czasu dla siebie i rodziny – mówi Monika Kuźnik, strategiczny manager ds. digitalu i mediów w Amica Handel i Marketing.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications. Za realizację kampanii on-line odpowiada agencja GoldenSubmarine. Współpraca w ramach kampanii obejmie także działania z answear.com oraz sellector.com.

Źródło: Amica S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764