logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zaszyldowani” w Radomiu: Konkurs i bezpłatna wymiana szyldu

  PR 09.08.2016, przeczytano 825 razy

W ramach akcji #ZASZYLDOWANI, organizowanej przez firmę Adver Media, radomscy przedsiębiorcy będą mieli szansę na odmianę swoich siedzib i wymianę starego szyldu na nowy. Wystarczy, że zgłoszą się do konkursu i zdobędą poparcie społeczności mieszkańców Radomia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zaszyldowani_-w-radomiu%3A-konkurs-i-bezplatna-wymiana-szyldu,29548,artykul.html

Zjawisko “szyldozy”, czyli chaosu reklamowego i zaśmiecających przestrzeń publiczną reklam, umieszczanych bez koncepcji na budynkach, źle zaprojektowanych, stłoczonych blisko siebie, blaknących na słońcu - to zmora współczesnych polskich miast. Czy takie szyldy rzeczywiście pomagają zwiększyć zainteresowanie? Czy rzeczywiście coś sprzedają? A może warto szukać nowych, skupionych na większej wartości estetycznej, dopasowanych do kontekstu budynku i ulicy form reklamowych?

Zainspirowani podobnymi akcjami, które obywały się min. w Gdyni i w Lublinie, chcemy przez nasz konkurs wyrazić zaniepokojenie kondycją reklamy zewnętrznej w Radomiu i w całej Polsce; wywołać dyskusję, czy takich reklam chcemy w naszych miastach - opowiada Mateusz Kwiecień, współwłaściciel Adver Media. - Niektóre radomskie szyldy pamiętają jeszcze lata 90’ i bardziej już szpecą, niż przyciągają klienta. Ale i wśród nowszych znajdziemy wiele takich, które nie odznaczają się ani dobrym projektem, ani dostosowaną do warunków technologią produkcji. Są często wykonane “po kosztach”, nieekologicznie... i po prostu są brzydkie.

Właściciele niewielkich firm, sklepików czy punktów usługowych mogą liczyć na atrakcyjną zmianę, w dodatku bezpłatnie. Adver Media, producent form reklamowych i szyldów, wymieni wybrany przez mieszkańców Radomia szyld na nowy. Uwzględni zarówno kontekst, jak i stosowaną przez daną firmę identyfikację wizualną. Do konkursu mogą się zgłosić tylko właściciele firm i sklepów, ale głosować może już każdy. Te głosy będą dla organizatorów ważną wskazówką, gdzie wymiana jest najbardziej pożądana.

Konkurs rozpoczyna się 8 sierpnia. Zgłoszenia - zarówno drogą elektroniczną, jak i za pośrednictwem poczty - przyjmowane będą do 31 sierpnia. Kolejnych 11 dni organizator przeznacza już tylko na głosowanie, które odbędzie się z pomocą sieci społecznościowej Facebook. Wyniki konkursu i zwycięzcę, który otrzyma nowy szyld, poznamy w połowie września. Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronie www.advermedia.pl/zaszyldowani i na www.facebook.com/advermedia.

Źródło: Adver Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764