logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zawsze chciałam mieć takie coś” - nowy spot Providenta

  PR 08.02.2019, przeczytano 438 razy
ilustracjastrzałka

Provident Polska rozpoczął emisję kolejnego spotu reklamowego z motywem znanego polskiego hitu z lat 90. Kampania jest wsparciem promocyjnym pożyczki z możliwością spłaty przez 48 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zawsze-chcialam-miec-takie-cos_---nowy-spot-providenta,381164,artykul.html

To już drugi spot z kampanii pod hasłem „Zawsze chciałeś mieć takie coś”, która wystartowała na początku tego roku. Tym razem bohaterką jest młoda kobieta testująca nową odśnieżarkę. Jeździ wokół swojego domu, odważnie wchodzi w zakręty i z ogromnym uśmiechem na ustach śpiewa: „Zawsze chciałam mieć takie coś” i „Właśnie po to, by jeździć nią”. Wszystko na melodię znanego polskiego przeboju. Klimatu reklamie dodaje także przepiękny, górski krajobraz zimą.

- To kolejna odsłona kampanii, z wykorzystaniem modnego ostatnio trendu powrotu do lat 90-tych. Pierwsza kreacja, w której bohaterem był młody tata, śpiewający córce o zakupie czarnego keybordu, spotkała się z pozytywnym odbiorem. W nowym spocie opowiadamy historię kobiety, mieszkającej w górach, która marzyła o odśnieżarce, a testowanie nowo zakupionego sprzętu sprawia jej ogromną radość – opowiada Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych. – Tą kolejną historią chcemy pokazać naszym klientom, że nieważne o czym marzą, dla nas każdy plan klienta jest tak samo ważny. Wierzymy w te plany i od wielu lat je wspieramy – dodaje.

Spot i materiały digitalowe w ramach nowej odsłony kampanii są wsparciem promocyjnym dla oferty produktowej – „Pożyczki na 48 miesięcy”, czyli długoterminowej pożyczki online. To pierwsza pożyczka w portfolio produktów Providenta, którą nowi klienci będą mogli spłacać w miesięcznych ratach nawet przez cztery lata. Atrakcyjna dla pożyczkobiorców jest także wysokość RRSO, która może wynieść tylko 9,87 %.

Nowa pożyczka jest dostępna jest wyłącznie dla nowych klientów w kanale internetowym na stronie provident.pl. Klienci będą mogli pożyczyć od 5 000 do 20 000 złotych. Mogą z niej skorzystać osoby, które pozytywnie przejdą weryfikację oceny zdolności kredytowej.

– Kampania reklamowa promująca „Pożyczkę na 48 miesięcy” będzie emitowana w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych. Zostanie także wzmocniona poprzez aktywności internetowe – mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych.

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Źródło: Provident

www.provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation zrealizowała Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja...
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764