logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zawsze chciałam mieć takie coś” - nowy spot Providenta

  PR 08.02.2019, przeczytano 637 razy
ilustracjastrzałka

Provident Polska rozpoczął emisję kolejnego spotu reklamowego z motywem znanego polskiego hitu z lat 90. Kampania jest wsparciem promocyjnym pożyczki z możliwością spłaty przez 48 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zawsze-chcialam-miec-takie-cos_---nowy-spot-providenta,381164,artykul.html

To już drugi spot z kampanii pod hasłem „Zawsze chciałeś mieć takie coś”, która wystartowała na początku tego roku. Tym razem bohaterką jest młoda kobieta testująca nową odśnieżarkę. Jeździ wokół swojego domu, odważnie wchodzi w zakręty i z ogromnym uśmiechem na ustach śpiewa: „Zawsze chciałam mieć takie coś” i „Właśnie po to, by jeździć nią”. Wszystko na melodię znanego polskiego przeboju. Klimatu reklamie dodaje także przepiękny, górski krajobraz zimą.

- To kolejna odsłona kampanii, z wykorzystaniem modnego ostatnio trendu powrotu do lat 90-tych. Pierwsza kreacja, w której bohaterem był młody tata, śpiewający córce o zakupie czarnego keybordu, spotkała się z pozytywnym odbiorem. W nowym spocie opowiadamy historię kobiety, mieszkającej w górach, która marzyła o odśnieżarce, a testowanie nowo zakupionego sprzętu sprawia jej ogromną radość – opowiada Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych. – Tą kolejną historią chcemy pokazać naszym klientom, że nieważne o czym marzą, dla nas każdy plan klienta jest tak samo ważny. Wierzymy w te plany i od wielu lat je wspieramy – dodaje.

Spot i materiały digitalowe w ramach nowej odsłony kampanii są wsparciem promocyjnym dla oferty produktowej – „Pożyczki na 48 miesięcy”, czyli długoterminowej pożyczki online. To pierwsza pożyczka w portfolio produktów Providenta, którą nowi klienci będą mogli spłacać w miesięcznych ratach nawet przez cztery lata. Atrakcyjna dla pożyczkobiorców jest także wysokość RRSO, która może wynieść tylko 9,87 %.

Nowa pożyczka jest dostępna jest wyłącznie dla nowych klientów w kanale internetowym na stronie provident.pl. Klienci będą mogli pożyczyć od 5 000 do 20 000 złotych. Mogą z niej skorzystać osoby, które pozytywnie przejdą weryfikację oceny zdolności kredytowej.

– Kampania reklamowa promująca „Pożyczkę na 48 miesięcy” będzie emitowana w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych. Zostanie także wzmocniona poprzez aktywności internetowe – mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych.

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Źródło: Provident

www.provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Festiwaldruku.pl - Do zobaczenia we wrześniu
W Niemczech, które są drugim po Chinach największym rynkiem branży wystawienniczej, pierwsze wydarzenia planowane są już w czerwcu. Centrum kongresowe RAI Amsterdam jest gotowe do przeprowadzenia próbnych wydarzeń tego lata. Targi Klintex w Korei z pełnymi obostrzeniami sanitarnymi mamy już za sobą. Zwiedzający dopisali. Prace nad wrześniowym...
Opus B dla Mccormick na rynkach francuskim i brytyjskim
Agencja przygotowała wiosenną kampanię digital dla marek Ducros i Schwartz.
Komunikacja+ nawiązała współpracę z Grupą Goldenmark
Komunikacja+PR zajmie się obsługą Grupy Goldenmark – jednego z największych dystrybutorów złota i srebra lokacyjnego w Polsce.
­Jakub Zajdel na stanowisku EMEA President w Iprex
W czerwcu 2020 roku Jakub Zajdel, założyciel i CEO more communications agency, objął funkcję EMEA President w IPREX – Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm PR, zrzeszającej ponad 60 agencji z całego świata. Jego kadencja potrwa 2 lata, do maja 2022. Wcześniej rolę tę pełnił Harri Kammonen, Managing Director Manifesto - agencji zlokalizowanej w Helsinkach.
Kampania Depositphotos wspierająca fotografów podczas kwarantanny
Jeden z największych międzynarodowych banków zdjęć rozpoczął kampanię #LockdownArt, aby wesprzeć fotografów, którzy tworzą pomimo obecnych ograniczeń.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764