Każdy ma swoją pasję i marzenia. Pomyśl o bliskiej osobie i opisz świat z jej bajki, aby wygrać jedną ze 100 nagród. Wśród nich także ta najważniejsza – możliwość zrealizowania pasji kogoś bliskiego i sprawienia mu fantastycznego prezentu.
Empik – to właśnie nasza bajka
Tegoroczny spot, który jest częścią kampanii świątecznej Empiku przez pryzmat bajek pokazuje, jak świat zdominowany przez nowe technologie widzi mała dziewczynka. Jego przesłaniem jest potrzeba realnego kontaktu z drugim człowiekiem. Tylko spędzając czas razem, możemy się lepiej poznać, lepiej zrozumieć. Musimy oderwać wzrok od ekranu komputera czy smartfona i skierować go w stronę bliskich. Święta do doskonały moment, by zatrzymać się na chwilę i w oderwaniu od codziennego pędu spróbować zrozumieć drugiego człowieka i obdarować go tym, co najważniejsze – rzeczywistą bliskością i troską. Warto pokazać rodzinie, przyjaciołom, że ich potrzeby i marzenia to także nasza sprawa – nasza bajka. Że chcemy poznać ich pasje, a potem wspólnie je realizować.
Bo każdy ma swoją pasję
Pasja to nie tylko aktywność, której człowiek poświęca się bez reszty i poprzez którą identyfikuje siebie. To ogromna wartość, którą można twórczo dzielić z innymi. Zachęca do tego organizowany przez Empik konkurs „Żeby Cię lepiej widzieć”, który wystartował 19 listopada i potrwa do 10 grudnia. Zasady są bardzo proste – trzeba pomyśleć o kimś bliskim i przedstawić świat z jego bajki. Zastanowić się, jakie ma marzenia, pasje i plany, a następnie wejść na stronę www.konkursjakzbajki.pl i to opisać. Do wygrania jedna ze 100 nagród, w tym możliwość zrealizowania czyjejś pasji do wartości 2000 zł. Celem konkursu jest wyłonienie prawdziwych pasjonatów i spełnienie ich marzeń.
Źródło: Empik S.A.