logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Żeby cię lepiej widzieć” – świąteczny konkurs Empiku

  PR 30.11.2018, przeczytano 757 razy
ilustracjastrzałka

Każdy ma swoją pasję i marzenia. Pomyśl o bliskiej osobie i opisz świat z jej bajki, aby wygrać jedną ze 100 nagród. Wśród nich także ta najważniejsza – możliwość zrealizowania pasji kogoś bliskiego i sprawienia mu fantastycznego prezentu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zeby-cie-lepiej-widziec_-%E2%80%93-swiateczny-konkurs-empiku,380352,artykul.html

Empik – to właśnie nasza bajka

Tegoroczny spot, który jest częścią kampanii świątecznej Empiku przez pryzmat bajek pokazuje, jak świat zdominowany przez nowe technologie widzi mała dziewczynka. Jego przesłaniem jest potrzeba realnego kontaktu z drugim człowiekiem. Tylko spędzając czas razem, możemy się lepiej poznać, lepiej zrozumieć. Musimy oderwać wzrok od ekranu komputera czy smartfona i skierować go w stronę bliskich. Święta do doskonały moment, by zatrzymać się na chwilę i w oderwaniu od codziennego pędu spróbować zrozumieć drugiego człowieka i obdarować go tym, co najważniejsze – rzeczywistą bliskością i troską. Warto pokazać rodzinie, przyjaciołom, że ich potrzeby i marzenia to także nasza sprawa – nasza bajka. Że chcemy poznać ich pasje, a potem wspólnie je realizować.

Bo każdy ma swoją pasję

Pasja to nie tylko aktywność, której człowiek poświęca się bez reszty i poprzez którą identyfikuje siebie. To ogromna wartość, którą można twórczo dzielić z innymi. Zachęca do tego organizowany przez Empik konkurs „Żeby Cię lepiej widzieć”, który wystartował 19 listopada i potrwa do 10 grudnia. Zasady są bardzo proste – trzeba pomyśleć o kimś bliskim i przedstawić świat z jego bajki. Zastanowić się, jakie ma marzenia, pasje i plany, a następnie wejść na stronę www.konkursjakzbajki.pl i to opisać. Do wygrania jedna ze 100 nagród, w tym możliwość zrealizowania czyjejś pasji do wartości 2000 zł. Celem konkursu jest wyłonienie prawdziwych pasjonatów i spełnienie ich marzeń.

Źródło: Empik S.A.

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764