logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Żeby nic się nie zmieniło” - emerytalna kampania ING

  PR 08.11.2019, przeczytano 597 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski w najnowszej kampanii internetowej motywuje Polaków do inwestowania w swoją przyszłość. Kampanii towarzyszy promocja, w której bank oferuje premię w wysokości 200 zł za założenie i regularne inwestowanie na IKE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zeby-nic-sie-nie-zmienilo_---emerytalna-kampania-ing,384651,artykul.html

- Aż 66% Polaków martwi się, czy będzie mieć wystarczająco dużo pieniędzy na emeryturze a 42% obawia się, że po przejściu na nią nie utrzyma tego samego standardu życia*. Podpowiadamy, jak ten standard na emeryturze zachować. Kluczem jest, aby odpowiednio wcześnie o tym pomyśleć i zacząć regularnie odkładać. W ING wpieramy zarówno edukacyjnym kontentem jak i specjalną ofertą – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Oferta „Inwestuj na przyszłość i zyskaj nawet 200 zł”, skierowana jest do klientów nie posiadających funduszy inwestycyjnych.

Po spełnieniu warunków promocji określonych w regulaminie bank wypłaci premię w następującej wysokości:

  • premia 200 zł za pierwsze nabycie oraz minimum 9 kolejnych wpłat, każde na min. 300 zł dokonanych za pośrednictwem dyspozycji regularnego inwestowania na Indywidualne Konto Emerytalne (IKE);
  • premia 100 zł za pierwsze nabycie oraz minimum 9 kolejnych wpłat, każde dokonanych 300 zł za pośrednictwem dyspozycji regularnego inwestowania na fundusz inwestycyjny inny niż w ramach IKE.

Wypłata premii nastąpi na Otwarte Konto Oszczędnościowe klienta, do 16 października 2020 roku. Zapisy do promocji trwają od 4 listopada do 31 grudnia 2019 roku.

- IKE oraz IKZE, które mamy w naszej ofercie, to korzystne sposoby indywidualnego odkładania pieniędzy na emeryturę. Im więcej źródeł dodatkowej emerytury tym większy budżet w przyszłości a im wcześniej zaczniemy, tym mniejszym wysiłkiem finansowym co miesiąc będziemy mogli to robić. Te produkty to nie tylko szansa na zgromadzenie dodatkowych środków ale również, w krótkiej perspektywie, benefity podatkowe – dodał Daniel Szewieczek, Dyrektor Banku, odpowiedzialny za oszczędności i inwestycje w ING Banku Śląskim.

  • Tytuł kampanii: ,,Żeby (prawie) nic się nie zmieniło”
  • Czas trwania: 4 listopada – 31 grudnia 2019
  • Narzędzia: internet
  • Kreacja: Gong
  • Media: MullenLowe Mediahub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*Finansowy Barometr ING - cykliczne badanie Grupy ING, badające zachowania i postawy konsumentów wobec zagadnień finansowych w Polsce i na świecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764