logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Żeby nic się nie zmieniło” - emerytalna kampania ING

  PR 08.11.2019, przeczytano 252 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski w najnowszej kampanii internetowej motywuje Polaków do inwestowania w swoją przyszłość. Kampanii towarzyszy promocja, w której bank oferuje premię w wysokości 200 zł za założenie i regularne inwestowanie na IKE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zeby-nic-sie-nie-zmienilo_---emerytalna-kampania-ing,384651,artykul.html

- Aż 66% Polaków martwi się, czy będzie mieć wystarczająco dużo pieniędzy na emeryturze a 42% obawia się, że po przejściu na nią nie utrzyma tego samego standardu życia*. Podpowiadamy, jak ten standard na emeryturze zachować. Kluczem jest, aby odpowiednio wcześnie o tym pomyśleć i zacząć regularnie odkładać. W ING wpieramy zarówno edukacyjnym kontentem jak i specjalną ofertą – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Oferta „Inwestuj na przyszłość i zyskaj nawet 200 zł”, skierowana jest do klientów nie posiadających funduszy inwestycyjnych.

Po spełnieniu warunków promocji określonych w regulaminie bank wypłaci premię w następującej wysokości:

  • premia 200 zł za pierwsze nabycie oraz minimum 9 kolejnych wpłat, każde na min. 300 zł dokonanych za pośrednictwem dyspozycji regularnego inwestowania na Indywidualne Konto Emerytalne (IKE);
  • premia 100 zł za pierwsze nabycie oraz minimum 9 kolejnych wpłat, każde dokonanych 300 zł za pośrednictwem dyspozycji regularnego inwestowania na fundusz inwestycyjny inny niż w ramach IKE.

Wypłata premii nastąpi na Otwarte Konto Oszczędnościowe klienta, do 16 października 2020 roku. Zapisy do promocji trwają od 4 listopada do 31 grudnia 2019 roku.

- IKE oraz IKZE, które mamy w naszej ofercie, to korzystne sposoby indywidualnego odkładania pieniędzy na emeryturę. Im więcej źródeł dodatkowej emerytury tym większy budżet w przyszłości a im wcześniej zaczniemy, tym mniejszym wysiłkiem finansowym co miesiąc będziemy mogli to robić. Te produkty to nie tylko szansa na zgromadzenie dodatkowych środków ale również, w krótkiej perspektywie, benefity podatkowe – dodał Daniel Szewieczek, Dyrektor Banku, odpowiedzialny za oszczędności i inwestycje w ING Banku Śląskim.

  • Tytuł kampanii: ,,Żeby (prawie) nic się nie zmieniło”
  • Czas trwania: 4 listopada – 31 grudnia 2019
  • Narzędzia: internet
  • Kreacja: Gong
  • Media: MullenLowe Mediahub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*Finansowy Barometr ING - cykliczne badanie Grupy ING, badające zachowania i postawy konsumentów wobec zagadnień finansowych w Polsce i na świecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764