logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Żeby nic się nie zmieniło” - emerytalna kampania ING

  PR 08.11.2019, przeczytano 370 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski w najnowszej kampanii internetowej motywuje Polaków do inwestowania w swoją przyszłość. Kampanii towarzyszy promocja, w której bank oferuje premię w wysokości 200 zł za założenie i regularne inwestowanie na IKE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zeby-nic-sie-nie-zmienilo_---emerytalna-kampania-ing,384651,artykul.html

- Aż 66% Polaków martwi się, czy będzie mieć wystarczająco dużo pieniędzy na emeryturze a 42% obawia się, że po przejściu na nią nie utrzyma tego samego standardu życia*. Podpowiadamy, jak ten standard na emeryturze zachować. Kluczem jest, aby odpowiednio wcześnie o tym pomyśleć i zacząć regularnie odkładać. W ING wpieramy zarówno edukacyjnym kontentem jak i specjalną ofertą – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Oferta „Inwestuj na przyszłość i zyskaj nawet 200 zł”, skierowana jest do klientów nie posiadających funduszy inwestycyjnych.

Po spełnieniu warunków promocji określonych w regulaminie bank wypłaci premię w następującej wysokości:

  • premia 200 zł za pierwsze nabycie oraz minimum 9 kolejnych wpłat, każde na min. 300 zł dokonanych za pośrednictwem dyspozycji regularnego inwestowania na Indywidualne Konto Emerytalne (IKE);
  • premia 100 zł za pierwsze nabycie oraz minimum 9 kolejnych wpłat, każde dokonanych 300 zł za pośrednictwem dyspozycji regularnego inwestowania na fundusz inwestycyjny inny niż w ramach IKE.

Wypłata premii nastąpi na Otwarte Konto Oszczędnościowe klienta, do 16 października 2020 roku. Zapisy do promocji trwają od 4 listopada do 31 grudnia 2019 roku.

- IKE oraz IKZE, które mamy w naszej ofercie, to korzystne sposoby indywidualnego odkładania pieniędzy na emeryturę. Im więcej źródeł dodatkowej emerytury tym większy budżet w przyszłości a im wcześniej zaczniemy, tym mniejszym wysiłkiem finansowym co miesiąc będziemy mogli to robić. Te produkty to nie tylko szansa na zgromadzenie dodatkowych środków ale również, w krótkiej perspektywie, benefity podatkowe – dodał Daniel Szewieczek, Dyrektor Banku, odpowiedzialny za oszczędności i inwestycje w ING Banku Śląskim.

  • Tytuł kampanii: ,,Żeby (prawie) nic się nie zmieniło”
  • Czas trwania: 4 listopada – 31 grudnia 2019
  • Narzędzia: internet
  • Kreacja: Gong
  • Media: MullenLowe Mediahub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*Finansowy Barometr ING - cykliczne badanie Grupy ING, badające zachowania i postawy konsumentów wobec zagadnień finansowych w Polsce i na świecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mogik or magic? Motion Design Conference 2020
Gwiazdy motion designu tworzące czołówki do seriali Netfliksa czy HBO. Najważniejsi twórcy minionego roku z całego świata. Firmy produkujące oprogramowanie 3d oraz sprzęt dla motion designerów. To wszystko w ciągu dwóch dni konferencji i kreatywnych spotkań Auli Artis w Poznaniu.
Stratasys J8 – zaawansowane drukarki 3D
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14 mikrometrów.
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764