logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zetka z Zetką” – nowy podcast Gazeta.pl

  PR 31.05.2022, przeczytano 428 razy

Pokolenie Z nieustannie fascynuje zarówno socjologów, jak i marketerów próbujących dotrzeć ze swoim przekazem do najmłodszych dorosłych. O dzisiejszych dwudziestolatkach mówi się, że stawiają na autentyczność, z daleka wyczuwają fałsz, a najważniejsze są dla nich prawdziwe emocje i działanie w zgodzie ze sobą. Co na to przedstawiciele pokolenia Z? Już wkrótce przekonają się o tym słuchacze serii podcastów „Zetka z Zetką” stworzonych przez Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zetka-z-zetka_-%E2%80%93-nowy-podcast-gazeta.pl,396092,artykul.html

Cykl podcastów „Zetka z Zetką” powstał, aby pokazać, jak dzisiejsi dwudziestolatkowie patrzą na świat. Rozmowy Agaty Porażki, dziennikarki serwisu Weekend.Gazeta.pl i jej gości będą dotyczyły różnych ważnych spraw takich, jak praca, podróże, zdrowie, religia czy kultura. Zarówno prowadząca, jak i wszyscy jej rozmówcy należą do pokolenia Z.  

– Jak zrozumieć „Zetki”? Najlepiej zacząć ich słuchać. Mają naprawdę dużo do powiedzenia. Dlatego oddajemy im głos. Z podcastu „Zetka z Zetką” dowiecie się, co myślą m.in. na temat religii, edukacji, polityki oraz ich przyszłości w Polsce – zapowiada Anna Budyńska, redaktorka naczelna magazynu Weekend.Gazeta.pl.  

– Moje pokolenie zdążyło już obrosnąć wieloma mitami. Jeśli chcecie zrozumieć „Zetki”, zacznijcie im zadawać pytania. I aktywnie słuchajcie, co odpowiadają – dodaje Agata Porażka, prowadząca podcast „Zetka z Zetką”.

Pierwszego odcinka podcastu będzie można wysłuchać już w środę, 1 czerwca br. Jego gościnią będzie Magda Piotrowska, która prowadzi na Instagramie profil crush_on_trash, pokazujący m.in. jak kreatywnie wykorzystuje odpady lub zagląda do śmietników swoich sąsiadów i segreguje ich śmieci. W rozmowie z Agatą Porażką opowie także o swoim stosunku do alkoholu, pracy i pieniędzy.

Kolejne odsłony serii „Zetka z Zetką” będą publikowane co środę. Prowadząca porozmawia w nich m.in. z Alicją Borzyszkowską, studentką Uniwersytetu Nowojorskiego w oddziale w Abu Zabi, wolontariuszką UNICEF-u i asystentką naukową w Human Rights Watch, Aleksandrą Pepłowską, reprezentantką Polski w podnoszeniu ciężarów podczas Mistrzostw Świata i Europy Juniorów, wielokrotną mistrzynią Polski oraz Kacprem Potępskim, transpłciowym aktywistą i członkiem zarządu krakowskiej Federacji Znaki Równości, która wspiera osoby LGBT+.

Cykl „Zetka z Zetką” składa się z kilkunastu podcastów, które będzie można odsłuchać zarówno na stronie Gazeta.pl, jak i w Spotify.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764