logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zielony Poranek” w Gazeta.pl

  PR 04.09.2020, przeczytano 695 razy
ilustracja

„Poranna Rozmowa Gazeta.pl”, w każdy piątek, począwszy od 4 września br. zmieni się w „Zielony Poranek”. Każde wydanie programu będzie w całości poświęcone tematom związanym ze zmianami klimatycznymi i ekologią. W ten sposób Gazeta.pl jako pierwszy portal w Polsce w całości poświęci jeden ze swoich porannych publicystycznych formatów wyłącznie tematyce związanej z ochroną środowiska. Pierwszym gościem programu będzie minister klimatu Michał Kurtyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zielony-poranek_-w-gazeta.pl,388328,artykul.html

- Walka o gospodarkę emitującą mniej zanieczyszczeń to jedno z naszych najważniejszych zadań, które będzie wymagało wysiłku wielu pokoleń. Czas, żeby ten temat trafił także - na poważnie i na stałe - do porannej publicystyki w mediach. Dlatego „Poranna Rozmowa Gazeta.pl” w każdy piątek stanie się „zielona”. Jako pierwszy portal w Polsce zdecydowaliśmy się „oddać” nasz poranny, flagowy format tematyce klimatu i środowiska – mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl.

„Zielony Poranek” w Gazeta.pl poprowadzą Maria Mazurek, dziennikarka portalu zajmująca się klimatem oraz Patryk Strzałkowski, dziennikarz Gazeta.pl specjalizujący się w tematyce ekologicznej, autor zielonego newslettera Gazeta.pl. Pierwszym gościem programu będzie minister klimatu Michał Kurtyka, który pełni tę funkcję od chwili utworzenia Ministerstwa Klimatu w listopadzie ubiegłego roku. Wcześniej pracował w resortach energii oraz środowiska, był także prezydentem szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach w 2018 r.

Gazeta.pl na co dzień porusza tematy związane z ochroną klimatu i środowiska w informacjach o cyklach redakcyjnych takich, jak „Piątki dla klimatu” czy „Ludzie w klimacie”. Pyta o to także w porannych rozmowach na żywo. „Zielony Poranek” pozwoli redakcji skupić się jeszcze bardziej na tematach i rozmówcach związanych z klimatem oraz ochroną przyrody i jeszcze skuteczniej walczyć o miano najbardziej “zielonego” medium w Polsce. Treści poświęcone zmianom klimatycznym i ochronie środowiska publikowane są na specjalnie utworzonej w tym celu stronie - zielona.gazeta.pl.

„Zielony Poranek” to także kolejny przykład realizacji redakcyjnej „Deklaracji Gazeta.pl na nowe czasy”. Jednym z jej elementów jest obietnica alarmowania, że stan środowiska i kryzys klimatyczny jest tykającą bombą dla naszego życia i zdrowia.

Program, tak jak „Poranna Rozmowa Gazeta.pl”, będzie emitowany od godziny 8:30 w każdy piątek na stronie głównej i Facebookowym profilu Gazeta.pl.

Źródło: Agora SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764