logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Złota kampania” promująca „Sąd Ostateczny” wyróżniona w Hong Kongu

  PR 08.05.2019, przeczytano 742 razy
ilustracjastrzałka

Gdańskie TOFU Studio otrzymało aż dwa wyróżnienia w odbywającym się w Hong Kongu konkursie HKDA Global Design Awards 2018. Polacy byli jedynym studiem projektowym z Europy Środkowej podczas uroczystej gali podsumowującej tegoroczną edycję tego konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zlota-kampania_-promujaca-_sad-ostateczny_-wyrozniona-w-hong-kongu,382323,artykul.html

Konkurs HKDA GLOBAL DESIGN AWARDS, w którym w tym roku brało udział ponad 2 500 zgłoszeń z całego świata, organizuje założone w 1972 roku Stowarzyszenie Projektantów w Hongkongu: Hong Kong Designers Association (HKDA). Nagrody HKDA GLOBAL DESIGN AWARDS to jedne z najbardziej prestiżowych i uznanych cross-dyscyplinarnych wyróżnień projektowych w regionie Azji i Pacyfiku, przyznawane w konkursie organizowanym przez to stowarzyszenie od 1975 roku.

ilustracjastrzałka

W tym roku aż dwa wyróżnienia otrzymało także gdańskie TOFU Studio za projekt „Złotej Kampanii” promującej XV wieczny tryptyk „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga, przygotowanej na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Identyfikacja wizualna stworzona na potrzeby tych działań oraz film promujący tryptyk zostały dostrzeżone przez Jury tegorocznej edycji w skład którego weszli m.in.: Andy Altmann, Paul Austin, Kan Tai-keung, Dag Solhaug Laska, czy Ryosuke Uehara. Oba projekty uzyskały tytuł EXCELLENCE i trafiły do grona ścisłych laureatów tegorocznej edycji tego azjatyckiego konkursu.

ilustracjastrzałka

Dzięki wsparciu Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy oraz Urzędu Miasta Gdańska, przedstawiciele gdańskiego studia mieli możliwość bezpośredniego uczestnictwa w uroczystej gali HKDA GLOBAL DESIGN AWARDS 2018 w Hong Kongu.

Źródło: TOFU Studio

www.tofu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764