logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Złote za przeboje” w Radiu Złote Przeboje

  PR 22.02.2021, przeczytano 760 razy
ilustracjastrzałka

22 lutego br. na antenie Radia Złote Przeboje ruszył nowy konkurs dla słuchaczy, w którym można wygrać nawet 2000 zł. Zgodnie z hasłem zabawy - "Złote za przeboje" nagrodę otrzymają ci uczestnicy, którzy będą uważnie słuchać prezentowanych na antenie piosenek, a także odgadną ich wykonawców i przypisane do nich kwoty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zlote-za-przeboje_-w-radiu-zlote-przeboje,390299,artykul.html

Już w poniedziałek, 22 lutego br. słuchacze Radia Złote Przeboje mogą zacząć wielkie polowanie na przeboje i wygrać 2000 zł.

Zadaniem uczestników nowego konkursu "Złote za przeboje" jest uważne słuchanie playlisty stacji i rozpoznanie piosenek oznaczonych odpowiednimi kwotami. Osoba, która dodzwoni się do redakcji jako pierwsza i odgadnie wykonawców oznaczonych utworów oraz sumy do nich przypisane, wygra gotówkę.

Zabawa będzie rozgrywana na antenie od poniedziałku do piątku od 10:00 do 17:00. W konkursie można wziąć udział aż do 26 marca br.

Konkurs "Złote za przeboje" w Radiu Złote Przeboje wspierają promocja na antenie, na zloteprzeboje.pl oraz w mediach społecznościowych, a także działania reklamowe prowadzone w internecie, m.in. na Gazeta.pl, -Onet.pl, Wp.pl oraz na platformie YouTube i Facebooku. Kampanię przygotował dział promocji Grupy Radiowej Agory.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764