logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Znajdź swoją scenę” – kampania ING z udziałem Viki Gabor

  PR 15.10.2021, przeczytano 851 razy
ilustracjastrzałka

ING i Visa zachęcają młodych ludzi, aby rozwijali swoje pasje i robili swoje. Bo w życiu ważne jest, aby znaleźć własną „scenę”, aby robić na niej to, co kochamy. Takie motywacyjne przesłanie kieruje do nastolatków Viki Gabor, która na potrzeby akcji zaprojektowała kartę do galerii Mojej karty ING.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_znajdz-swoja-scene_-%E2%80%93-kampania-ing-z-udzialem-viki-gabor,393387,artykul.html

Samodzielność i możliwość podejmowania decyzji są ważne aż dla 46% młodych ludzi, podobnie jak możliwość rozwijania swoich zainteresowań. Ponad połowa nastolatków (53%) lubi poznawać nowe rzeczy - nie boi się próbować tego, czego jeszcze nie zna*.

Viki Gabor wie, jak nie poddawać się, odnaleźć swój talent i po prostu robić swoje na polskiej scenie muzycznej. Artystka inspiruje, dzieli się swoją pasją dlatego m.in. razem z ING i Visa zaprojektowała kartę do konta i złożyła na niej swój autograf. Karta jest dostępna w ING wraz z kontem Mobi dla młodych 13-17, tylko do końca grudnia 2021. Nastolatek może zamówić kartę na stronie internetowej banku, w galerii Moja karta. Dodatkowo, jeśli to jego pierwsza karta – kartę otrzyma za darmo, a w bankowości internetowej, po zalogowaniu, na nastolatków będzie czekała specjalna wiadomość od Viki.

Partnerem kampanii jest Visa. Za strategię i realizację kampanii odpowiada Publicis Groupe (Saatchi&Saatchi, Liquid Thread  i Starcom).

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*źródło wyników: Raport Kantar dla ING, październik 2020

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764