logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Znani z Warszawy” - kampania marki Królewskie

  PR 14.04.2021, przeczytano 559 razy
ilustracjastrzałka

Marka piwa Królewskie startuje z komunikacją inspirowaną stolicą i jej mieszkańcami. W ramach kampania „Znani z Warszawy” przygotowano cykl historii o zwykłych-niezwykłych bohaterach stołecznych dzielnic, nową limitowaną kolekcję opakowań oraz aktywację Warszawski Mural.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_znani-z-warszawy_---kampania-marki-krolewskie,391034,artykul.html

Królewskie kontynuuje świetnie przyjętą w poprzednich latach kampanię, z którą konsumenci odkrywali dzielnice Warszawy, jej symbole i nieoczywiste miejsca. W tegorocznej odsłonie marka koncentruje się przede wszystkim na konsumentach.

– Tym razem opowiadamy warszawską historię przez pryzmat jej mieszkańców. To oni tworzą charakter miasta i czynią je tak różnorodnym i niepowtarzalnym. Chcemy docenić ludzi zamieszkujących wszystkie 18 dzielnic Warszawy oraz pokazać inspirujące historie niektórych z nich – mówi Mariusz Brzeziński, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec.

Znani ze swojej dzielnicy

Królewskie docenia swoich konsumentów poprzez opowiadanie historii najciekawszych z nich – historii, z którymi mogą się utożsamiać różne grupy odbiorców. W nowej kampanii Królewskie docenia swoich konsumentów i odwołuje się do ich bezpośrednich doświadczeń, opowiadając najciekawsze z nich. Wszystkie aktywności skoncentrowane wokół jednego kluczowego motywu - ludzi współtworzących Warszawę i jej codzienną rzeczywistość. Niezależnie od tego, czy urodzili się w stolicy, czy wybrali to miasto do życia

„Znani z dzielnic” to 18 historii ludzi mających wpływ na tkankę miasta. Są wśród nich rzemieślnicy, którzy od lat budowali charakter swoich dzielnicy, jak również miejscy aktywiści, tworzący dziś lokalne wspólnoty. Cykl ich historii można już oglądać na profilu marki na Facebooku.

Puszka, w której można się zobaczyć

Od kwietnia, w Warszawie oraz na Mazowszu, w sprzedaży jest piwo Królewskie w opakowaniach z limitowanej edycji. Kolekcja składa się z 18 projektów puszek i butelek poświęconych każdej z dzielnic, a także 3 grafik dedykowanych całej Warszawie oraz 3 kolejnych stworzonych z myślą o konsumentach z innych mazowieckich miejscowości.

Elementem grafiki jest kształt dzielnicy oraz hasło: Znany z Mokotowa, Ursynowa, Ochoty itd. Puszki zostały wykonane tak, by w konturze każdej z dzielnic konsument mógł zobaczyć swoje symboliczne odbicie. W ten sposób Królewskie podkreśla, że każdy z nas jest znany stąd, gdzie mieszka i swoją codziennością współtworzy i kształtuje miejską rzeczywistość wokół siebie.

Warszawski mural z twarzami mieszkańców

Aby jeszcze mocniej podkreślić to, że charakter miasta tworzą jego mieszkańcy, w centrum Warszawy powstanie unikalny mural Królewskiego, a jego bohaterami będą sami konsumenci. By zostać częścią tego wielkiego malunku, wystarczy wejść na stronę www.krolewskie.pl i wziąć udział w konkursie, dodając swoje zdjęcie. Zgłoszenia przyjmowane są do końca kwietnia, a w akcji mogą brać udział wyłącznie osoby pełnoletnie. Mural zostanie stworzony z nadesłanych fotografii, każda o formacie 60x60 cm, dzięki czemu uczestnicy aktywacji bez trudu rozpoznają swój wizerunek.

Wszystkie działania w ramach kampanii wspierać będzie komunikacja display, a także reklama zewnętrzna oraz materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Autorami nowego konceptu oraz komunikacji 360 i projektu limitowanych opakowań jest agencja TWIN.digital collective, która we wrześniu 2020 roku wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki., Warszawski mural stworzy Good Looking Studio, a działania PR realizuje Big Names. Media zaplanował i zakupił Starcom.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764