logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zobacz jakie to Easy!” – katalog folii samoprzylepnych Neschen

  S 18.12.2016, przeczytano 1138 razy

Katalog „Zobacz jakie to Easy!” to przekrojowa prezentacja folii samoprzylepnych firmy Neschen, obejmująca wszystkie produkty z klejem DOT, FIX oraz bezklejowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zobacz-jakie-to-easy%21_-%E2%80%93-katalog-folii-samoprzylepnych-neschen,30871,artykul.html

Katalog w formacie 27,5x18cm zawiera trzynaście kolorowych, nacinanych próbek oraz przykładowe realizacje reklamowe i dekoracyjne w różnych miejscach. Trzynaście kolorowych próbek zostało oznaczonych piktogramem ODKLEJ, po to aby każdy użytkownik mógł sam przekonać się jak łatwe są w użyciu materiały DOT, FIX oraz GRIP. Tym szybkim sposobem można poznać ideę, która przyświecała firmie Neschen w trakcie tworzenia tych folii.

Te unikatowe produkty wyróżnia:

  • przyjazny dla środowiska klej, który naniesiony został w postaci kropek,
  • atesty trudnopalności i certyfikat antypoślizgowości,
  • certyfikaty druku dla HP Latex
  • dziecinnie prosta aplikacja i demontaż,
  • niesamowite efekty jakie osiąga się przy ich użyciu i szeroki wachlarz zastosowań,
  • stosunek jakości do ceny przy relatywnie niskim zaangażowaniu czasu i ludzi.


Katalog będzie świetnym narzędziem do pracy: dla projektantów czy agencji reklamowych, podczas rozmów ze swoimi klientami. Folia Easy DOT od początku jest hitem sprzedaży i jednym z najfajniejszych produktów, wykorzystywanym w realizacjach przez naszych klientów, z uwagi na to, że pozwala na łatwą samodzielną aplikację. Produkt jest łatwy do naniesienia i przyklejenia. Układ kropek kleju DOT, tzn. przestrzenie pomiędzy nimi pozwalają, na swobodne wyprowadzenie powietrza spod folii. Dzięki temu unikamy efektów bąbli. Materiały firmy Neschen idealnie wpisują się w technologię druku HP Latex (więcej informacji tutaj). Uzyskujemy piękne, trwałe i nasycone grafiki” – mówi Beata Wrona. „Ten Katalog, obok naszej wcześniejszej publikacji PORTFOLIO DOBRYCH WNĘTRZ, będzie kolejną „perełką” dla branży LFP pokazującą inspirujące zastosowania. Potencjał tych produktów jest niesamowity, trzeba je tylko dobrze poznać” – dodaje.

Katalog będzie można kupić w oddziałach firmy Integart lub otrzymać go jako element wyposażenia marketingowego przy zakupie drukarki HP Latex.

Dla pierwszych 30 Klientów, którzy wyślą do nas formularz zgłoszeniowy czeka darmowy – promocyjny egzemplarz do odbioru.

Zapraszamy do zapoznania się z foliami marki Neschen oraz do obejrzenia filmów specjalnie przygotowanych do naszej kampanii „Zobacz jakie to Easy!”.

Kampania jest jednocześnie początkiem cyklu filmów video dedykowanych innowacyjnym produktom różnych marek, dostępnych w ofercie Integart. Zobaczcie jak łatwo jest zrobić okazjonalną kampanię w Galerii Handlowej lub „odczarować” smutne dla dzieci miejsce - jakim jest przychodnia.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

Galeria: „Zobacz jakie to Easy!” – katalog folii samoprzylepnych Neschen

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764