logo
WIADOMOŚCI

„Zobacz jakie to Easy!” – katalog folii samoprzylepnych Neschen

redakcja  S 18.12.2016, przeczytano 735 razy

Katalog „Zobacz jakie to Easy!” to przekrojowa prezentacja folii samoprzylepnych firmy Neschen, obejmująca wszystkie produkty z klejem DOT, FIX oraz bezklejowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zobacz-jakie-to-easy!_-–-katalog-folii-samoprzylepnych-neschen,30871,artykul.html

Katalog w formacie 27,5x18cm zawiera trzynaście kolorowych, nacinanych próbek oraz przykładowe realizacje reklamowe i dekoracyjne w różnych miejscach. Trzynaście kolorowych próbek zostało oznaczonych piktogramem ODKLEJ, po to aby każdy użytkownik mógł sam przekonać się jak łatwe są w użyciu materiały DOT, FIX oraz GRIP. Tym szybkim sposobem można poznać ideę, która przyświecała firmie Neschen w trakcie tworzenia tych folii.

Te unikatowe produkty wyróżnia:

  • przyjazny dla środowiska klej, który naniesiony został w postaci kropek,
  • atesty trudnopalności i certyfikat antypoślizgowości,
  • certyfikaty druku dla HP Latex
  • dziecinnie prosta aplikacja i demontaż,
  • niesamowite efekty jakie osiąga się przy ich użyciu i szeroki wachlarz zastosowań,
  • stosunek jakości do ceny przy relatywnie niskim zaangażowaniu czasu i ludzi.


Katalog będzie świetnym narzędziem do pracy: dla projektantów czy agencji reklamowych, podczas rozmów ze swoimi klientami. Folia Easy DOT od początku jest hitem sprzedaży i jednym z najfajniejszych produktów, wykorzystywanym w realizacjach przez naszych klientów, z uwagi na to, że pozwala na łatwą samodzielną aplikację. Produkt jest łatwy do naniesienia i przyklejenia. Układ kropek kleju DOT, tzn. przestrzenie pomiędzy nimi pozwalają, na swobodne wyprowadzenie powietrza spod folii. Dzięki temu unikamy efektów bąbli. Materiały firmy Neschen idealnie wpisują się w technologię druku HP Latex (więcej informacji tutaj). Uzyskujemy piękne, trwałe i nasycone grafiki” – mówi Beata Wrona. „Ten Katalog, obok naszej wcześniejszej publikacji PORTFOLIO DOBRYCH WNĘTRZ, będzie kolejną „perełką” dla branży LFP pokazującą inspirujące zastosowania. Potencjał tych produktów jest niesamowity, trzeba je tylko dobrze poznać” – dodaje.

Katalog będzie można kupić w oddziałach firmy Integart lub otrzymać go jako element wyposażenia marketingowego przy zakupie drukarki HP Latex.

Dla pierwszych 30 Klientów, którzy wyślą do nas formularz zgłoszeniowy czeka darmowy – promocyjny egzemplarz do odbioru.

Zapraszamy do zapoznania się z foliami marki Neschen oraz do obejrzenia filmów specjalnie przygotowanych do naszej kampanii „Zobacz jakie to Easy!”.

Kampania jest jednocześnie początkiem cyklu filmów video dedykowanych innowacyjnym produktom różnych marek, dostępnych w ofercie Integart. Zobaczcie jak łatwo jest zrobić okazjonalną kampanię w Galerii Handlowej lub „odczarować” smutne dla dzieci miejsce - jakim jest przychodnia.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

Galeria: „Zobacz jakie to Easy!” – katalog folii samoprzylepnych Neschen

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kongres Profesjonalistów PR: Kluczowe wnioski
Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w tym roku zgromadził ponad 250 uczestników. Wydarzenie odbyło się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hil...
Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
 
niedziela 22.04.2018, 123 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone