logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zobacz mnie” – Kampania 1% Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

  PR 01.03.2021, przeczytano 178 razy
ilustracja

Każdego roku tysiące dzieci w Polsce doświadcza przemocy i odrzucenia. Niewidoczne dla otoczenia, pozostawione bez wsparcia ze strony dorosłych, dzieci zmagają się ze swoimi problemami w poczuciu osamotnienia i bezsilności. To właśnie z myślą o nich powstała nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych. Akcja ma na celu zachęcanie do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia, a także uwrażliwienie odbiorców na problem przemocy wobec dzieci i jej dramatycznych skutków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zobacz-mnie_-%E2%80%93-kampania-1procent-stowarzyszenia-sos-wioski-dzieciece,390416,artykul.html

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce od 37 lat pomaga dzieciom opuszczonym i osieroconym oraz maluchom z rodzin zagrożonych rozpadem. Swoim wsparciem obejmuje ponad 1500 podopiecznych w Polsce.

- Dzieci, którymi opiekujemy się w SOS Wioskach Dziecięcych, podobnie jak bohaterowie kampanii mierzą się z konsekwencjami bolesnych doświadczeń, takich jak przemoc, odrzucenie ze strony bliskich i rówieśników, czy skrajne zaniedbanie. Z zespołem naszych specjalistów: Rodziców SOS, psychologów i pedagogów, każdego dnia pracujemy, by zapewnić dzieciom wsparcie, odbudować ich poczucie bezpieczeństwa i pomóc uporać się z trudnymi przeżyciami. – mówi Barbara Rajkowska, Dyrektor Krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Organizatorzy kampanii zwracają również uwagę na problem braku systemowych rozwiązań, gwarantujących wsparcie dzieciom skrzywdzonym lub znajdujących się w kryzysie. Ponad 630 tys. dzieci w Polsce potrzebuje opieki psychologicznej, a ponad 40 proc. dzieci doświadczyło przemocy ze strony bliskich. Wiele z nich musi borykać się ze swoimi problemami w samotności, bez możliwości choćby rozmowy z kimś, komu mogą zaufać, bez wsparcia ze strony dorosłych. Mimo tak ogromnej skali potrzeb, jedynie ok. połowa polskich szkół zatrudnia psychologa.

– Hasło naszej kampanii – „Zobacz mnie” to apel, który wysyłamy w imieniu naszych podopiecznych, ale także wszystkich dzieci, które wciąż czekają na pomoc. Nie bądźmy obojętni na krzywdę tych najbardziej bezbronnych. Każdy z nas może okazać symboliczne wsparcie i pomóc nam chronić dzieci, przekazując 1% podatku na rzecz SOS Wiosek Dziecięcych. – dodaje Barbara Rajkowska.

Ogólnopolska kampania 1% prowadzona będzie do końca kwietnia 2021 roku i będzie obejmować działania reklamowe online, emisje spotów telewizyjnych i radiowych, a także reklamy na nośnikach w komunikacji miejskiej. W ramach akcji promocyjnej uruchomiona została strona www.dziecisos.org, na której pobrać można bezpłatny program PIT 2020 lub wypełnić zeznanie podatkowe online.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiadała agencja VMLY&R Poland, a za planowanie mediów Wavemaker. Spot w reżyserii Antoniego Nykowskiego zrealizowała firma Papaya Films. Zdjęcia do kampanii wykonała Paula Patocka.

Aby przyłączyć się do wspólnej pomocy, wystarczy przekazać 1% podatku na rzecz podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych, wpisując nr KRS 0000 056 901 w odpowiednią rubrykę formularza PIT.

Źródło: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

www.wioskisos.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764