logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zostań kim chcesz” – akcja charytatywna Grupy CCC i Omenaa Foundation

  PR 01.04.2022, przeczytano 722 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Zostań kim chcesz” rozpoczęła się akcja charytatywna Omenaa Foundation, której głównym partnerem jest Grupa CCC. W jej ramach powstała limitowana kolekcja butów sportowych dla dzieci i dorosłych z rysunkami podopiecznych fundacji, przedstawiającymi ich wymarzone zawody. Całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie edukacji dzieci z Ukrainy, z polskich domów dziecka oraz z Ghany. Od 1 kwietnia produkty dostępne są w 70 salonach CCC oraz na ccc.eu  i eobuwie.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zostan-kim-chcesz_-%E2%80%93-akcja-charytatywna-grupy-ccc-i-omenaa-foundation,395315,artykul.html

- Głównym celem działań naszej Fundacji jest wspieranie rozwoju dzieci i zapewnianie im dostępu do edukacji. Na co dzień skupiamy się przede wszystkim na niesieniu pomocy dzieciom z Afryki oraz wyrównywaniu szans podopiecznych z polskich domów dziecka. Wraz z wybuchem wojny w Ukrainie postanowiliśmy, że rozszerzymy akcję, a uzyskane fundusze przeznaczymy przede wszystkim na rzecz wsparcia dzieci, które stały się ofiarami tej nieuzasadnionej agresji. Za kilka dni uruchamiamy RiO EDU CENTRUM, dzienny ośrodek edukacji i wsparcia, który w pierwszej kolejności będzie pomagał matkom i dzieciom z Ukrainy. Dzieci będą mogły tu uczyć się i bawić w gronie rówieśników, a kobietom zapewnimy pomoc prawną, psychologiczną oraz możliwość rozwoju ich kompetencji potrzebnych w znalezieniu pracy. Właśnie dochód z akcji „Zostań kim chcesz” w części będzie wspierał funkcjonowanie centrum.  Dlatego zachęcamy do udziału w niej, by wspólnie z nami pomóc dzieciom spełniać ich cele i marzenia – mówi Omenaa Mensah, inicjatorka projektu i prezeska Fundacji.

Marzenia dzieci nie mają ograniczeń. Pielęgniarka, mechanik, weterynarz, astronautka, kucharz, fryzjerka, a nawet detektyw i kierowca Formuły 1! – to tylko niektóre z zawodów, które podopieczni Omenaa Foundation chcieliby wykonywać w przyszłości. Aby zachęcić ich do realizacji tych planów organizacja wraz z Grupą CCC zainicjowała akcję „Zostań kim chcesz”. Jej efektem jest wyjątkowa linia sneakersów z rysunkami dzieci przedstawiającymi ich wymarzone zajęcie.

- Buty, które powstały w ramach akcji „Zostań kim chcesz” są zupełnie wyjątkowe – nie tylko prezentują dziecięce marzenia, ale również pozwalają je spełniać. Nasz wspólny projekt charytatywny ma za zadanie inspirować w myśl hasła „Zostań kim chcesz” oraz nieść długofalową pomoc. W obliczu wojny poszkodowanymi stały się tysiące najmłodszych obywateli Ukrainy, którzy dziś potrzebują bardzo konkretnej opieki i wsparcia. Mimo tych trudnych doświadczeń zasługują oni na spełnienie swoich dziecięcych marzeń. Chcemy dołożyć swoją cegiełkę, aby im to umożliwić – mówi Michał Zgiep, Dyrektor zarządzający zakupami i produktem w Grupie CCC.

Kolekcja butów „Zostań kim chcesz” z rysunkami podopiecznych Fundacji dostępna będzie od 1 kwietnia w 70 salonach CCC oraz na ccc.eu i eobuwie.pl. W ramach kolekcji powstały dwie linie butów. Jedna sygnowana marką CCC, druga - eobuwie.pl. Kolekcja dostępna w CCC składa się z 13 modeli obuwia dziecięcego, 4 modeli obuwia damskiego oraz 4 modeli butów męskich. Kolekcja eobuwie.pl składa się z 6 modeli butów w tym 2 modele dla małych dzieci, 2 modele dla starszych dzieci, oraz po jednym modelu męskim i damskim. Cały dochód ze sprzedaży kolekcji „Zostań kim chcesz” zostanie przekazany na działania edukacyjne prowadzone przez Fundację Omenaa Foundation.

Ambasadorami projektu zostali: Małgorzata Rozenek-Majdan, Radosław Majdan, Cezary Pazura, Dorota Gardias, Zosia Ślotała-Haidar oraz Wojciech Sikora, którzy ze swoimi dziećmi i podopiecznymi z polskich domów dziecka wzięli udział we wspólnej sesji zdjęciowej promującej akcję.

Źródło: CCC S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764