logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zrób sobie prezent” - promocja na drukarki Canon

  PR 30.08.2019, przeczytano 1677 razy

Canon przygotował nową promocję na wybrane modele drukarek z serii PIXMA. W jej ramach, przy zakupie produktów promocyjnych (pełna lista poniżej) można otrzymać częściowy zwrot pieniędzy nawet do 300 zł na jedno urządzenie, maksymalnie zaś do 600 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zrob-sobie-prezent_---promocja-na-drukarki-canon,383787,artykul.html

Jak wziąć udział w promocji?

Aby wziąć udział w promocji „Zrób sobie prezent” należy:

  • Kupić produkt/-y objęte promocją w okresie 21.08.2019 – 21.10.2019 r.
  • Zachować do weryfikacji dowód dokonania zakupu produktu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury imiennej.
  • Wyciąć z opakowania produktu kod kreskowy i numer seryjny.
  • Nie później niż do 21.11.2019 r. zarejestrować swój zakup poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie www.zrobsobieprezent.pl załączając kolorowy skan lub zdjęcie wyciętego kodu kreskowego, numeru seryjnego oraz paragonu.

Zasady promocji

  • Każda osoba/firma może otrzymać zwrot pieniędzy za maksymalnie 2 produkty zakupione w ramach promocji, przy czym każdy zwrot wymaga osobnej rejestracji
  • Promocją objęte są fabrycznie nowe produkty zakupione u wybranych partnerów (lista poniżej) w oryginalnych opakowaniach, na których znajduje się numer EAN i numer seryjny produktu.
  • Z promocji skorzystać mogą jedynie osoby pełnoletnie.

Wypłata zwrotu gotówki uczestnikowi promocji odbywa się za pośrednictwem sieci bankomatów Euronet. Uczestnik promocji po rejestracji zakupu otrzymuje indywidualny kod, który może w bankomacie sieci Euronet wykorzystać na odebranie kwoty ustalonej w ramach promocji. Na wykorzystanie kodu każda osoba, która wzięła udział w promocji Canon, ma 2 miesiące od chwili jego otrzymania.

Drukarki objęte promocją:

Produkt

Wartość zwrotu (PLN)

PIXMA MG3650 black

40

PIXMA MG3650 red

40

PIXMA MG3650 white

40

PIXMA TS5050

40

PIXMA TS5051

40

PIXMA TS5150

40

PIXMA TS705

40

PIXMA G1411

50

PIXMA G2411

50

PIXMA iX6850

70

PIXMA TS6151

70

PIXMA TS6250

70

PIXMA TS6251

70

PIXMA TS8150

70

PIXMA G3411

100

PIXMA G5040

100

PIXMA iP110

100

PIXMA iP8750

100

PIXMA TS8250

100

PIXMA TS8251

100

PIXMA TS9150

100

PIXMA G4411

150

PIXMA G6040

150

PIXMA PRO100S

200

PIXMA PRO10S

300

Gdzie kupić produkty objęte promocją?

Promocją objęte są produkty zakupione w następujących sieciach sprzedaży (w tym w sprzedaży internetowej):

Nazwa partnera

Sklep on-line

Cyfrowe.pl

www.cyfrowe.pl

Foto-Plus

www.fotoplus.pl

Apollo

www.apollo.pl 

Auchan

 -

Avans

www.avans.pl 

Carrefour

www.carrefour.pl

Centrum Druku

www.centrumdruku.com.pl

Electro

www.electro.pl

Empik

www.empik.com

EURO-NET (Euro RTV AGD)

www.euro.com.pl

Fiskomp

www.fiskomp.pl 

Infores

www.infores.net

JB Multimedia

www.nalepsze.pl

Komputronik

www.komputronik.pl

Media Markt

www.mediamarkt.pl

Media Expert

www.mediaexpert.pl

Ole Ole

www.oleole.pl

Redcoon

www.redcoon.pl

X-Kom

www.x-kom.pl

Canon

www.store.canon.pl 

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764