logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki

  PR 24.06.2019, przeczytano 158 razy
ilustracja

Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zubr-zaprasza-na-podlasie_-w-nowej-kampanii-marki,382999,artykul.html

W dotychczasowych kampaniach Żubr był głównym bohaterem spotów – nawet jeśli pojawiał się dopiero w finale, ratując z opresji leśne zwierzęta lub oddając się ulubionym zajęciom, to przykuwał uwagę majestatyczną postawą lub zabawną puentą. Tym razem jest inaczej. W spocie „Żubr zaprasza na Podlasie” wycofuje się ze sceny, stając się dyskretnym przewodnikiem i gospodarzem. Na plan pierwszy wysuwa się natomiast wspaniała podlaska przyroda, widziana oczami Króla Puszczy – zarówno leśne ostępy, jak i krajobrazy, gdzie wzrok sięga aż po horyzont. Wszystko po to, by jak najwięcej osób dostrzegło autentyczne piękno Podlasia.

- Żubr pochodzi z Podlasia, staramy się to podkreślać na każdym kroku. Wiele zawdzięczamy temu miejscu, stąd od lat czerpiemy inspirację i siłę. Nowy spot jest wyjątkowy, to swoisty hołd Żubra dla Podlasia – tłumaczy Kamil Zug, młodszy menedżer ds. zarządzania marką - Liczymy na to, że tak jak nasze piwo jest znane i lubiane w całym kraju, tak mieszkańcy pozostałych regionów Polski, zachęceni przez Żubra, zachwycą się Podlasiem i zapragną je odwiedzić.

30-sekundowy spot od początku czerwca można oglądać w telewizji, a także w VOD, na  profilu marki na Facebooku i kanale na YouTube. Wyprodukowało go Studio Filmowe OTO, autorem kreacji jest PZL, agencje Tailor Made PR i Huta 19 im. Joachima Fersengelda są odpowiedzialne za działania PR i digital, a dom mediowy Zenith zajął się planowaniem i zakupem mediów.

Wideo „Żubr zaprasza na Podlasie” jest uzupełnieniem działań, które marka prowadzi w Białymstoku i okolicach na rzecz lokalnych mieszkańców. W ubiegłym roku z okazji jubileuszu 250-lecia istnienia Browaru Dojlidy m.in. odmalowano tanki browaru, a w sklepach w całej Polsce pojawiła się limitowana edycja opakowań jubileuszowych Żubra. Również w 2018 r. została podpisana umowa z Białowieskim Parkiem Narodowym, na mocy której marka Żubr przez 3 kolejne lata będzie aktywnie wspierać podlaską dziką przyrodę. Co więcej, 15. czerwca br. na placu przed Teatrem Dramatycznym w Białymstoku odbyła się klimatyczna impreza plenerowa Urodziny Żubra. To już druga edycja jubileuszu Króla Puszczy, który  tłumnie odwiedzają mieszkańcy regionu. Wydarzeniu towarzyszyły m.in. wycieczki po browarze, na co dzień niedostępnym dla zwiedzających, warsztaty piwowarskie, strefy regionalnych specjałów i oprawa muzyczna na najwyższym poziomie, którą zapewnili Myslovitz, Pablopavo i Ludziki, Tęgie Chłopy oraz Dj Wika. Niewątpliwą furorę zrobiła lokalna drużyna futbolu amerykańskiego Lowlanders Białystok, która przybyła, aby wspólnie z Podlasianami i Królem Puszczy, świętować wejście do finału Ligi Futbolu Amerykańskiego -  Polish Bowl. Całą uroczystość poprowadzili, urodzeni w Białymstoku, stand-uper Rafał Rutkowski oraz aktor Dariusz Szada-Borzyszkowski.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
Benq SW270C Photovue – fotograficzny monitor IPS z HDR
BenQ Wprowadził na polski rynek kolejny monitor z rodziny PhotoVue przeznaczonej dla fotografów – 27 calowy SW270C. Wyposażony w Uniformity Technology monitor równomiernie na całym ekranie wyświetla doskonałe kolory, zapewniając 99% zgodność z paletą Adobe RGB i 97% z paletą DCI-P3. Gniazdo USB-C ułatwia połącznie notebooka z monitorem za pomocą jednego tylko kabla...
Podróbki zdominowały rynek materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Firma HP przedstawiła wnioski z sondażu przeprowadzonego na zlecenie amerykańskiego producenta przez agencję badawczą Harris Interactive. Zgodnie z wynikami analizy, ryzyko zakupu podrobionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest dziś wyższe, niż kiedykolwiek przedtem.
Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej...
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o zaletach aplikacji mobilnej, nawiązując do prędkości, z jaką poruszają się kitesurferzy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764