logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zwierzę też człowiek” – jubileuszowy konkurs Galerii Plakatu AMS

   07.10.2019, przeczytano 1775 razy
ilustracjastrzałka

W 20. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu na temat prawa zwierząt do godnego życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zwierze-tez-czlowiek_-%E2%80%93-jubileuszowy-konkurs-galerii-plakatu-ams,384232,artykul.html

– Jaki jest los zwierząt w naszym kraju? Wydawałoby się, że nie jest źle. Jesteśmy coraz bardziej świadomi ich praw, protestujemy przeciwko trzymaniu zwierząt w klatkach i aktom okrucieństwa. Wolontariusze wspomagają schroniska, a celebryci wzywają do adopcji bezdomnych psiaków – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu AMS. – Wciąż jednak jest wiele do zrobienia. Dowodem na to są chociażby masowo porzucane w czasie wakacji domowe zwierzaki. Jak zawsze liczymy na dobre prace, pokazujące, że zwierzęta mają swoje potrzeby i dziką naturę, którą trzeba poznać i szanować – dodaje.

Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 12 listopada 2019 r., przesyłając je na adres audytora konkursu Ernst & Young Audyt, Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa (tel.+48 22 557 7000). Na kopertach należy dodać: KONKURS GALERII PLAKATU AMS.

Werdykt jury poznamy 29 listopada 2019 roku, a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2020 roku.

Wyboru laureatów dokona jury w składzie:

  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS
  • Łukasz Balcer, prezes Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce
  • Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie
  • Marcin Dorociński, aktor zaangażowany w wiele akcji na rzecz zwierząt
  • Dawid Fabjański, Prezes Zarządu Animal Rescue Polska, Biegły Sądowy z dziedziny dobrostanu zwierząt i ochrony zwierząt
  • Ewelina Gąska, projektantka graficzna, ilustratorka, Senior Designer Saatchi&Saatchi
  • Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS
  • Filip Tofil, artysta grafik, Creative Director Syfon Studio, członek zarządu STGU
  • Justyna Stoszek, rzeźbiarka, malarka
  • Dorota Sumińska, lekarz weterynarii, autorka audycji „Wierzę w zwierzę” w Radiu TOK FM
  • Adam Wajrak, działacz na rzecz ochrony przyrody, dziennikarz związany z „Gazetą Wyborczą”.

Wszyscy laureaci konkursu zostaną zaproszeni do finału przeglądu portfolio dla młodych twórców pod nazwą See&Say, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy (KTR). Dzięki temu spotkają się z uznanymi pracodawcami i twórcami z wielu dziedzin kreatywnych. Każdy z uczestników będzie miał możliwość wyboru kilku ekspertów, którzy ocenią jego prace i przekażą mu swoje wskazówki.

Nadzór na prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu Ernst & Young Audyt Polska; partnerami konkursu są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy (KTR), a patronat objęło Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce. Patroni medialni to: „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Gazeta.pl, Radio TOK FM oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

Źródło: Galeria Plakatu AMS

www.galeriaplakatu.ams.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764