logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Życie nie zaczeka.Twisto tak” - Twisto rusza z nową kampanią zasięgową

  PR 02.06.2021, przeczytano 639 razy
ilustracja

Fintech Twisto, oferujący płatności odroczone w sklepach internetowych i stacjonarnych, wystartował z nową kampanią marketingową pod hasłem “Życie nie zaczeka. Twisto tak”, która promuje płatności odroczone i bezpłatne raty od Twisto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zycie-nie-zaczeka.twisto-tak_---twisto-rusza-z-nowa-kampania-zasiegowa,391732,artykul.html

Kampania promuje trzy główne produkty Twisto - zakupy online w sklepach partnerskich  z możliwością bezpłatnego odroczenia płatności o 3 tygodnie, wirtualną i fizyczną kartę Twisto z opcją przesunięcia płatności do 45 dni za darmo w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz opcję “Podziel na 3”, czyli możliwość rozłożenia wydatków o wartości co najmniej 200 zł na 3 raty za 0 zł.

- Niemal każdy z nas doświadczył w życiu sytuacji, w której wyjątkowa okazja przeszła nam koło nosa, bo w danym momencie nie mieliśmy pieniędzy. Twisto daje możliwość zrealizowania potrzeb, albo doświadczenia czegoś wyjątkowego tu i teraz, bez negatywnych konsekwencji w postaci dodatkowych kosztów lub konieczności sięgania po oszczędności. Właśnie to chcieliśmy pokazać w naszej najnowszej kampanii. Życie nie czeka, ale Twisto tak. To największa wartość jaką dajemy naszym klientom - mówi Agnieszka Jabłońska-Twaróg, International Marketing Communication Manager w Twisto.

Kampania będzie realizowana w Polsce i Czechach przez 6 tygodni. Obejmuje m.in. emisję spotu na youtube, działania performance, social media oraz współpracę z influencerami. Koncept kampanii powstał in-house. Za produkcję spotu odpowiada agencja Zoomfilms. Działania performance w Polsce poprowadzi agencja Sales&More, a w Czechach agencja Marketup.

Źródło: Twisto

www.twistopl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764