logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO

  PR 19.06.2019, przeczytano 325 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zyj%2C-jak-chcesz%2C-bo-ja-juz-nie-moge_-%E2%80%93-vmlyandr-poland-dla-hbo,382953,artykul.html

Wszystkie sezony serialu „Opowieść podręcznej” są dostępne w serwisie HBO GO. W trzecim sezonie fabuła koncentruje się na tytułowej podręcznej June (Elisabeth Moss) i jej buncie przeciwko Republice Gileadu, do którego kobieta ponownie trafia. Zaskakujące spotkania, zdrady i podróż do przerażającego serca Gileadu zmuszają wszystkich bohaterów do działania. Na ustach mają oni tylko jedną prowokacyjną modlitwę: „Błogosławiona walka”.

W ramach promocji serialu na kreacjach w social media i OOH można zobaczyć intrygujące hasła „Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę”, „Bądź sobą, bo ja już nie mogę.”, „Mów, co myślisz, bo ja już nie mogę”.

W ramach działań agencja VMLY&R Poland odpowiada m.in. za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej, opracowanie komunikacji na fan page’u HBO oraz kreację do kampanii OOH. Koncept kampanii został zastosowany również na trzech innych rynkach zagranicznych, na których funkcjonuje HBO.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Seminarium Wielkiego Formatu firmy Atrium
Wielkim sukcesem zakończyło się tegoroczne Seminarium Wielkoformatowe firmy ATRIUM Centrum Ploterowe i IKONOS. Udział wzięło ponad 100 uczestników z całego kraju, na których czekali liczni prelegenci, demonstracje oraz muzyczna atrakcja.
Live czat na stronie Remadays
Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.
20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764