logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO

  PR 19.06.2019, przeczytano 393 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zyj%2C-jak-chcesz%2C-bo-ja-juz-nie-moge_-%E2%80%93-vmlyandr-poland-dla-hbo,382953,artykul.html

Wszystkie sezony serialu „Opowieść podręcznej” są dostępne w serwisie HBO GO. W trzecim sezonie fabuła koncentruje się na tytułowej podręcznej June (Elisabeth Moss) i jej buncie przeciwko Republice Gileadu, do którego kobieta ponownie trafia. Zaskakujące spotkania, zdrady i podróż do przerażającego serca Gileadu zmuszają wszystkich bohaterów do działania. Na ustach mają oni tylko jedną prowokacyjną modlitwę: „Błogosławiona walka”.

W ramach promocji serialu na kreacjach w social media i OOH można zobaczyć intrygujące hasła „Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę”, „Bądź sobą, bo ja już nie mogę.”, „Mów, co myślisz, bo ja już nie mogę”.

W ramach działań agencja VMLY&R Poland odpowiada m.in. za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej, opracowanie komunikacji na fan page’u HBO oraz kreację do kampanii OOH. Koncept kampanii został zastosowany również na trzech innych rynkach zagranicznych, na których funkcjonuje HBO.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W wyniku wygranego przetargu agencja od stycznia odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w mediach społecznościowych.
Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy, czyli rusza nowa kampania T‑mobile
Samochód przed zakupem możemy przetestować w ramach jazdy próbnej, ubrania możemy przymierzyć i zwrócić. Dlaczego inaczej miałoby być w przypadku oferty telefonii komórkowej? T‑Mobile udowadnia, że w najlepszej sieci wcale nie musi tak być. Od teraz nowi klienci magentowego operatora mogą zrezygnować z oferty w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot...
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy jako pracodawcy wśród kobiet i pozyskanie w ten sposób kandydatek do pracy w charakterze doradców ubezpieczeniowych.
Leszek ujawnia zimową niespodziankę - czas przełamać lody w Czarna Góra Resort
Leszek przez cały rok silnie angażuje się w festiwale muzyczne i koncerty polskich artystów. Po letnich aktywacjach przyszedł czas na zimę. Zainspirowany limitowaną edycją puszki, Leszek po raz pierwszy rozkręci imprezę w ośrodku górskim położonym w malowniczym Masywie Śnieżnika w województwie dolnośląskim. Czarna Góra Resort, bo o nim mowa, to jeden...
Nowe możliwości dla producentów oprogramowania i integratorów
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764