logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Żyj wygodniej, świętuj spokojnie” - loteria marki Jan Niezbędny

  PR 14.03.2018, przeczytano 533 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku nie trzeba czekać do Wielkanocy, by cieszyć się świątecznymi upominkami. W trwającej w marcu loterii “Żyj wygodniej, świętuj spokojnie” Jan Niezbędny rozda aż 145 nagród o łącznej wartości 72 500 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zyj-wygodniej%2C-swietuj-spokojnie_---loteria-marki-jan-niezbedny,35783,artykul.html

Przedświąteczne przygotowania bywają wymagające i pochłaniają mnóstwo czasu. W takich sytuacjach z pomocą przychodzi Jan Niezbędny z szeroką gamą innowacyjnych produktów, pomagających skutecznie i sprawnie wywiązać się ze wszystkich codziennych zadań. Aby uprzyjemnić ten intensywny marcowy miesiąc, na wszystkich fanów nowoczesnych rozwiązań czeka loteria, w której codziennie do wygrania jest aż pięć przedpłaconych kart na kwotę 500 zł.

Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić produkty Jana Niezbędnego za minimum 10 zł i zarejestrować paragon na stronie www.janniezbedny.pl. Każdy taki dowód zakupu uprawnia do jednego zgłoszenia w loterii, przy czym każdy uczestnik może zgłosić dowolną liczbę paragonów, zwiększając tym samym swoją szansę na wygraną. Termin nadsyłania zgłoszeń trwa od 3 do 31 marca, a pełen regulamin dostępny jest na stronie marki.

– Jan Niezbędny zawsze oferuje pomocną dłoń w domowych obowiązkach, zwłaszcza w tak wzmożonym okresie, jak przygotowania do świąt. Dzięki nowatorskim produktom możemy ułatwić sobie pracę i zaoszczędzić czas, a przy okazji dać sobie szansę na wygranie dodatkowej gotówki w loterii “Żyj wygodniej, świętuj spokojnie” – mówi Agnieszka Świerczewska, Brand Manager, Sarantis Polska. - Akcja obejmuje pełen asortyment marki Jan Niezbędny, m.in. folie aluminiowe i do żywności, produkty do pieczenia, worki na śmieci, szczotki, ściereczki, zmywaki i druciaki czy pojemniki do żywności.

Loteria otrzyma szerokie wsparcie, w tym zasięgowe kampanie w online i radiu. Ponadto w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego pojawią się dedykowane materiały POS, m.in plakaty, standy modułowe, kosze wrzutowe i ulotki. Informacje o promocji znajdą się również w gazetkach handlowych oraz na wybranych produktach. Akcję wspiera dodatkowo komunikacja w mediach społecznościowych.

Za koncepcję i kreację promocji odpowiada Unlimited Sp. z o.o., natomiast organizacją i nadzorem loterii zajmuje się Ergo Marketing. Działania PR marki Jan Niezbędny prowadzi Agencja Kuźnia Group, a kampanię digital realizuje Agencja Social Media Now.

Źródło: Kuźnia Group

www.kuzniagroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764