logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Zyskaj więcej” – nowa kampania wizerunkowa Gazeta.pl

  PR 06.09.2021, przeczytano 309 razy

Gazeta.pl aby podkreślić wartości, w oparciu o które medium buduje swoją markę, a także efektywność prowadzonych działań promocyjnych z początkiem września Gazeta.pl rozpocznie kampanię wizerunkową pod hasłem „Zyskaj więcej” skierowaną przede wszystkim do klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zyskaj-wiecej_-%E2%80%93-nowa-kampania-wizerunkowa-gazeta.pl,392890,artykul.html

Kampania „Zyskaj więcej” prezentuje działania portalu w obszarze biznesowym oraz zaangażowanie jego zespołu w tematy społeczne i środowiskowe. W ten sposób Gazeta.pl chce podkreślić wartości, które są fundamentem jej działań i realizowanych projektów.  

– W Gazeta.pl mówimy, że tworzymy internet na nowe czasy, ponieważ koncentrujemy się nie tylko na optymalizacji i jakości powierzchni reklamowych, ale także – a może przede wszystkim – uprawiamy zaangażowane i rzetelne dziennikarstwo – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. – Wierzymy, że za jakościowym kontentem idzie także sprzedaż, dlatego nasze podejście sprawdza się też z biznesowego punktu widzenia i właśnie o tym informujemy reklamodawców w ramach kampanii „Zyskaj więcej” – dodaje.

Ekosystem reklamowy

Gazeta.pl gwarantuje swoim klientom bezpieczny ekosystem reklamowy. Oprócz gotowych rozwiązań zespół portalu tworzy indywidualne oferty, dedykowane konkretnym produktom i branżom.  

Gazeta.pl może też pochwalić się najdłuższym czasem trwania odsłony w porównaniu z innymi portalami horyzontalnymi* oraz precyzyjnym dotarciem do odbiorców. Dzięki wielu serwisom Gazeta.pl możliwe jest kierowanie komunikatów marketingowych do wybranej grupy, która interesuje się daną tematyką bądź ma konkretne intencje zakupowe. Portal zapewnia również najwyższą jakość powierzchni reklamowej – wskaźnik viewability dla wszystkich serwisów Grupy Agora wynosi aż 75,5%**.  

Ważną częścią działań zespołu Gazeta.pl jest szukanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań wychodzących naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców. Przykładem jest pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych w Europie kampania z wykorzystaniem danych 1st party i targetowania w oparciu o nie, którą portal zrealizował wraz z partnerami. Dodatkowo, w reakcji na tzw. nową rzeczywistość i społeczne skutki pandemii COVID-19, m.in. związane ze zmianą codziennych nawyków odbiorców oraz powszechną digitalizacją, na Moto.pl powstał wirtualny showroom, a Avanti24.pl stało się marketplacem, na którym zakupy idą w parze z angażującymi treściami.  

Zaangażowanie

Oprócz wskaźników reklamowych w kampanii „Zyskaj więcej” podkreślono także zaangażowanie redakcji Gazeta.pl w zmienianie świata na lepsze dzięki podejmowaniu ważnych tematów społecznych i z zakresu ochrony środowiska. To jedyny portal w Polsce, który ogłosił Deklarację Redakcyjną opisującą podejście i zasady działania jego dziennikarzy.  

Gazeta.pl mocno angażuje się w walkę z kryzysem klimatycznym, m.in w tym celu powstał specjalny serwis dedykowany środowisku – Zielona.Gazeta.pl. W 2021 roku portal dołączył do globalnej inicjatywy Covering Climate Now (CCNow) oraz nawiązał partnerstwa z Koalicją Klimatyczną i Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza. Zespół Gazeta.pl włącza się również w walkę o prawa kobiet oraz mniejszości – jako pierwszy horyzontalny portal w Polsce skupił działania wszystkich swoich redakcji wokół tematów związanych z równością dzięki powołaniu stanowiska koordynatorki treści ds. różnorodności i inkluzywności.  

W lipcu br. redakcja zaprezentowała kwartalny raport zaangażowania podsumowujący dotychczasowe inicjatywy na rzecz spełniania zobowiązań określonych w Deklaracji Redakcyjnej Gazeta.pl 2021.

Gazeta.pl to także zaangażowani czytelnicy i czytelniczki. Dzięki nim portal może prowadzić akcje wykraczające poza zwykłe dziennikarstwo, m.in. zbiórkę pieniędzy dla Bejrutu dotkniętego skutkami eksplozji w sierpniu 2020 r. i pandemii czy na rzecz WOŚP.  

Kampania „Zyskaj więcej” będzie widoczna w mediach branżowych oraz serwisach Gazeta.pl we wrześniu br.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

*Źródło: Mediapanel/Gemius VIII.2021, wskaźnik Time per view (średni czas trwania odsłony)
**Źródło: Google Display & Video 360, Market Place Inventory Forecast, Display Ads, 30.08.2021 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764