logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Żywy billboard” Toyoty na Times Square

  PR 31.03.2016, przeczytano 853 razy
ilustracjastrzałka

Wszechobecne reklamy często nas nudzą, a czasem nawet denerwują – jednak z pewnością nie można tego powiedzieć o niezwykłej reklamie hybrydowej Toyoty RAV4, która dosłownie zatrzymywała w miejscu przechodniów na słynnym nowojorskim Times Square.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_zywy-billboard_-toyoty-na-times-square,27998,artykul.html

Zainstalowany na północno-wschodnim narożniku hotelu Double Tree wielki billboard, przedstawiający nową Toyotę RAV4 u stóp gigantycznej skalnej ściany, istotnie mógł robić wrażenie. Jednak tym, co powodowało, że przyzwyczajeni do mnogości kolorowych plansz przechodnie nagle przestawali się spieszyć i z uniesionymi głowami wpatrywali się w reklamę zgrabnego SUV-a, była mała figurka człowieka, wspinającego się po wiernie odwzorowanej skale. Ludzie wyciągali smartfony, robili zdjęcia, kręcili filmy, komentowali.

Reklamowe przedsięwzięcie było częścią kampanii promującej hybrydową Toyotę RAV4 na rynku amerykańskim. Trwający osiem dni montaż wyposażonej w 100 chwytów trzytonowej ściany wspinaczkowej o wysokości 40 metrów poprzedziły trzy miesiące przygotowań. Wyzwanie wspinaczki na wysokość trzynastego piętra podjęła młodziutka Christina Fate, pilotka rajdowa zespołu Toyota RAV4, która wcześniej nie miała kontaktu ze wspinaniem – miesięcznego kursu poruszania się w pionie udzielili jej alpiniści David Morton, Eric Knoff i Adam Knoff. Swoich sił na ścianie spróbował również narzeczony Christiny, kierowca RAV4 Rally Team Ryan Millen.

Kampania, prowadzona pod hasłem „How Far Will You Take It” (w wolnym tłumaczeniu „Jak daleko z nią dotrzesz”), kierowana jest do ludzi szukających nowych wrażeń, którym mocny i zwinny SUV Toyoty znakomicie pomoże realizować najśmielsze zamiary.

Źródło: Newseria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764