logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

A+E Networks uruchamia Lifetime i H2 w Polsce

  PR 07.10.2014, przeczytano 867 razy
ilustracjastrzałka

Firma medialna A+E Networks jesienią br. uruchomi w Polsce dwie nowe stacje telewizyjne w jakości HD. Kanał H2 będzie dostępny od 29 października, natomiast kanał Lifetime rozpocznie emisję w listopadzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/a%2Be-networks-uruchamia-lifetime-i-h2-w-polsce,22837,artykul.html

H2 to dopełnienie oferty kanału HISTORY, gdzie nauka staje się rozrywką, przekazywaną w niecodzienny i zaskakujący sposób. Na kanale znajdą się doceniane seriale dokumentalne z całego świata, które zaspokoją ciekawość najbardziej wymagających widzów.

Strategia programowa Lifetime w Polsce opiera się na trzech głównych filarach. W skład oferty wchodzą nagradzane seriale, kilkadziesiąt wysokiej jakości filmów fabularnych rocznie (tzw. Lifetime Original Movies) oraz rozrywkowe produkcje dokumentalne. Z Lifetime pracują najbardziej znani hollywoodzcy reżyserzy i aktorzy, realizując swoje autorskie projekty zarówno przed obiektywem, jak i za kamerą.

Izabella Wiley, dyrektor generalna w A+E Networks Poland, anonsując nowe kanały, powiedziała: „Start nowych kanałów to kamień milowy w rozwoju A+E Networks w Polsce, gdyż ukazuje jak silne i jednocześnie zróżnicowane jest nasze portfolio. Spodziewamy się, że nowe stacje będą miały równie mocne wyniki jak w przypadku innych międzynarodowych debiutów w 2014 roku”.

Portfolio A+E Networks w Polsce będzie składać się z czterech kanałów: Lifetime i H2 oraz już nadających HISTORY i CI Polsat.

„Uruchomienie dwóch kolejnych kanałów potwierdza nasze silne zaangażowanie na polskim rynku”, skomentował Tom Davidson, dyrektor zarządzający w A+E Networks UK. „Mamy ogromną nadzieję, że obie marki odegrają ważną rolę na rynku stacji tematycznych w Polsce”.

H2 uzupełnia HISTORY szeroką ofertą programów, od tematyki wojennej poprzez historię starożytną i współczesną aż po nauki ścisłe, motoryzację i inżynierię. H2 stawia na wypełnione ciekawą i przystępną treścią produkcje, w których fascynujące fakty łączą się z wciągającą akcją.

Główne pozycje kanału H2 w listopadzie i grudniu to „Starożytni kosmici”, „Wszechświat” i „Drapieżniki przestworzy”. W ramach tzw. „pierwszego okna” od stycznia 2015 roku na antenie H2 pojawi się „Amerykańska księga tajemnic”, prowokacyjny serial, który ukazuje prawdę kryjącą się za najbardziej szokującymi i legendarnymi nagłówkami prasowymi oraz trzeci sezon serialu „Błotni ludzie”, w którym Johnny i Steve szukają nie tyle zakopanych skarbów, ile ukrytej historii, która może na zawsze zmienić naszą wiedzę o przeszłości.

W ramach Lifetime Original Movies stacja wyemituje między innymi: „Liz i Dick”, historię burzliwego związku Elizabeth Taylor i Richarda Burtona z Lindsay Lohan w jednej z ról tytułowych; „On mnie kocha” z Heather Locklear oraz ekranizację powieści Jodi Picoult „Czarownice z Salem Falls” z Jamesem Van Der Beekiem.

Wśród seriali fabularnych na Lifetime pojawi się kryminalna opowieść o legendarnym związku „Bonnie i Clyde” z udziałem Emile’a Hirscha, Holliday Grainger oraz zdobywców Oscara Holly Hunter i Williama Hurta.

Seriale dokumentalne na Lifetime to m.in. popularny na całym świecie „Dance Moms” z trenerką Abby Lee Miller, „Wahlburgerowie” z hollywoodzkimi gwiazdorami Markiem (Transformersi) i Donniem (członkiem New Kids on the Block) Wahlbergami, a także talk-show „W ogniu pytań Amandy”, w którym dziennikarka Amanda de Cadenet rozmawia z wieloma gwiazdami – Lady Gagą, Jane Fondą i Evą Longorią.

Programy lokalne pojawią się na Lifetime w 2015 roku.

Źródło: A+E Networks

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rock jest tylko jeden: Antyradio z kampanią wizerunkową
Pod hasłem „Rock jest tylko jeden” rusza kampania wizerunkowa Antyradia. Obejmie głównie media społecznościowe.
Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Radio Plus oraz Wydawnictwo Agora znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2024. To największe badanie marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się na 4. miejscu całego zestawienia, „Gazeta Wyborcza” utrzymała...
Aleksander Pych - z Radia Eska do Meloradia
Do zespołu Meloradia dołącza Aleksander Pych. Już wkrótce jego głos będzie można usłyszeć na antenie stacji. 
Klasyka rocka łączy w kampanii Rock Radia
Pod hasłem „Łączy nas klasyka rocka” wystartowała nowa kampania wizerunkowa Rock Radia. Działania reklamowe prowadzone są w internecie (m.in. w mediach społecznościowych).
Fryderyki wracają do TVP
Najważniejsze nagrody polskiej branży muzycznej po kilku latach przerwy wracają do Telewizji Polskiej. W 2025 roku TVP pokaże na żywo uroczystą galę rozdania Fryderyków w kategorii muzyka rozrywkowa i zaprosi widzów na retransmisje przyznania statuetek w muzyce klasycznej oraz jazzowej. 7 listopada 2024 roku list intencyjny o współpracy w tym zakresie podpisali...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764