logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

A+E Networks wzmacnia struktury

  PR 07.08.2019, przeczytano 467 razy
ilustracja
Bartłomiej Major

A+E Networks Poland poszerzyło zespół programowy o 4 menedżerów, a nowoutworzone stanowisko szefa zespołu ds. programowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej objął Bartłomiej Major.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/a%2Be-networks-wzmacnia-struktury,383505,artykul.html

Bartłomiej Major odpowiada za działania programowe HISTORY i HISTORY2 w regionie EMEA oraz Crime+Investigation oraz Lifetime w Polsce. Jego zadaniem jest strategiczne planowanie ramówek oraz współpracę z zespołem programowym w Londynie i Monachium. Major raportuje do Tomasza Teodorczyka, dyrektora ds. programowych i marek.

Przez ostatnie 2 lata Bartłomiej Major odpowiadał m.in. za strategię programową kanału HISTORY w Polsce i Rumunii. Przed dołączeniem do A+E Networks był związany z Fox Networks Group i Viacom International Media Networks.

W zespole programowym awansowała Izabela Zbrzyska, związana z A+E Networks od 2017 roku. Zbrzyska objęła nowoutworzone stanowisko Scheduling Managera, gdzie prowadzi zespół ds. ramówek. W przeszłości pracowała w ITI (Canal+ Family).

Zespół programowy wzmocnili również: Andrzej Ochmański (wcześniej Telewizja WP) jako Programming Manager odpowiada za kanał Crime+Investigation Polsat, Michał Gac (wcześniej Fox Networks Group) jako Senior Programme Scheduler tworzy ramówki HISTORY oraz HISTORY2 w Europie Środkowo-Wschodniej oraz Szymon Noga (wcześniej TVP) również jako Senior Programme Scheduler zarządza ramówką HISTORY w Polsce, Rosji i Rumunii.

Zbrzyska, Ochmański, Gac i Noga raportują do Bartłomieja Majora.

Źródło: A+E Networks Poland

Dodatkowe informacje:

A+E Networks Poland to część globalnego koncernu medialnego obecnego w ponad 330 milionach domów na ponad 180 rynkach. Oferuje konsumentom różnorodne formy rozrywki – od stacji telewizyjnych, stron internetowych, po gry, aplikacje i serwisy VOD. W ofercie programowej firmy znajdują się takie produkcje jak Wykute w ogniu, Gwiazdy lombardu, Ślub od pierwszego wejrzenia, lokalnie realizowane Złoto Bałtyku i Opowiem ci o zbrodni, a także cieszące się dużym uznaniem seriale fabularne jak Wikingowie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764