logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

A+E Networks zdobywcą Tytanowego Oka

  PR 16.10.2017, przeczytano 393 razy
ilustracjastrzałka

Akcja #LiniaProsta telewizji Lifetime została uznana WYDARZENIEM ROKU podczas XII edycji Festiwalu Kanałów Tematycznych organizowanego przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej w Poznaniu. Statuetka Tytanowego Oka powędrowała do nadawcy kanału A+E Networks Poland podczas 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 w dniu 10 października 2017 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/a%2Be-networks-zdobywca-tytanowego-oka,34111,artykul.html

Akcja #LiniaProsta została zorganizowana w marcu tego roku przez telewizję Lifetime z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa. Celem akcji było zebranie pieniędzy na wsparcie usamodzielniania osób z zespołem Downa. Aby przyłączyć się do akcji należało narysować na swojej dłoni linię prostą a następnie zrobić jej zdjęcia i wstawić do sieci razem z hasztagiem akcji. Narysowana linia prosta symbolizowała charakterystyczną dla osób z zespołem Downa pojedynczą prostą linię papilarną przebiegającą przez wnętrze ich dłoni. Za każde zdjęcie telewizja Lifetime zobowiązała się przekazać 5 zł na konto Stowarzyszenia „Bardziej Kochani”. O niekwestionowanym sukcesie akcji świadczą zarówno statystyki (ponad 10 milionowy zasięg, 16.5 miliona impresji, 2.5 miliona interakcji) jak i zaangażowanie znanych osób w jej udział, w tym m.in. Anny Lewandowskiej, Maffashion, Mateusza Damięckiego, Anny Dymnej, Michała Szpaka, Zosi Ślotały, Alana Andersza, Kamili Szczawińskiej, Marcina Mroczka, Karoliny Malinowskiej, Pawła Małaszyńskiego oraz Andrzeja Wrony. Po zakończeniu akcji, A+E Networks przekazała 47 tysiecy złotych na konto Stowarzyszenia „Bardziej Kochani”.

Konferencja PIKE jest najważniejszym w naszym regionie Europy spotkaniem mediów elektronicznych, które na stałe wpisało się w kalendarz branży kablowej, telewizyjnej i telekomunikacyjnej. Tegorocznym motywem konferencji było hasło „Nowe wyzwania i trendy w globalnym świecie medialnym”. W dniach 9-12 października do Poznania przyjechali znamienici goście a wśród nich przedstawiciele Rządu, Parlamentu, Komisji Europejskiej, regulatorów, zagranicznych i krajowych operatorów sieci kablowych, nadawców telewizyjnych, dostawców i producentów treści audiowizualnej oraz sprzętu, infrastruktury, rozwiązań technologicznych i teleinformatycznych.

Źródło: A+E Networks

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764