logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualny influencer z Opus B na profilu KFC

  PR 14.06.2019, przeczytano 253 razy
ilustracjastrzałka

Eksperci zespołu digital Opus B na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualny-influencer-z-opus-b-na-profilu-kfc,382913,artykul.html

Jak na lidera opinii przystało – Colonel Sanders, przejmując profil KFC na Instagramie, pokazuje swoje życie, nierzadko podsuwając followersom złote rady i błyskotliwe cytaty. Wirtualny influencer publikuje wysmakowane artystyczne zdjęcia, dodaje popularne hashtagi i nawiązuje współpracę z innymi markami. Czy ten wirtualny ambasador pasuje do marki KFC? Czy jego działania są trafne? Na te i inne pytania odpowiadają nasi eksperci: Kamila Klimczak, Krzysiek Wróblewski i Martyna Wieczorek.

- Jestem na tak! Pierwsza autentyczna współpraca influencerska, bez zbędnych fochów, PR-owych strzałów w kolano, udawania, że "ten produkt naprawdę działa". Wirtualny Colonel Sanders to po prostu doskonałe rozwiązanie zarówno dla marki, jak i fanów KFC. Komunikacja oparta na puszczaniu oka do odbiorcy zawsze się sprawdza, tak samo i w tym wypadku, wystarczy spojrzeć na wyniki każdego z postów. Jeśli do tego dodamy konsekwencję w działaniach i częstotliwość publikacji, to ten influencer zawsze ma czas i jest terminowy – zatem otrzymamy dobrze skrojony koncept na prowadzenie wyróżniającego się kanału na Instagramie. A co ze współpracą z innymi markami? W końcu mamy influencera, który nie boi się „mixować” różne marki i za każdym razem robi to równie dobrze. Brawo KFC! - KAMILA KLIMCZAK, Social Media Specialist w Opus B

- Osobiście nie jestem oddaną fanką „influencerstwa”, nawet jeśli influencer stojący za marką jest wymyślony i ironiczna przekrętka jest jawna. Mimo to fajnie jest zobaczyć na restauracyjno-foodowym profilu NAPRAWDĘ coś innego, a nie klasyczne produkty wrzucone w jakąś kanwę. No i coś, co moim zdaniem naprawdę pokazuje dystans marki - współpraca z innymi brandami. Zamiast wielkiego logo KFC, mamy otagowanych partnerów. Zasięg się zgadza, jak na współpracę z influencerem przystało. Czekam. Może jeszcze się coś wydarzy? - MARTYNA WIECZOREK, Copywriter w Opus B

- Era influencerów trwa w najlepsze, ale era wirtualnych influencerów dopiero rozkwita. I to jak! Dała nam przykład Miquela Sousa, jak zbierać followersów, kryjąc się pod wirtualną powłoką mamy. Ostatnio głośno mówiło się o Chrisie Buettim, nowojorskim programiście, który napisał bota błyskawicznie wynoszącego swojego twórcę do rangi instagramowego celebryty - głównie po to, aby za darmo jadać w ulubionych restauracjach. A teraz, cały na biało, wjeżdża on - Colonel Sanders nowej ery. Elegancko i świadomie bierze na warsztat archetyp współczesnego influencera i radośnie z niego dworuje, serwując mnóstwo życiowych prawd okraszonych lifestylową fotografią, a wszystko to w zamierzonej autoparodii i subtelnej drwinie. Trudno jest nie docenić tej kreacji.  Stary Colonel Sanders powiedział kiedyś: “I've only had two rules: Do all you can and do it the best you can”. Nowy Colonel Sanders ze swoim #secretrecipeofsuccess wiernie podąża ścieżką twórcy kurczakowego imperium. - KRZYSZTOF WRÓBLEWSKI, Head of Digital w Opus B

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764