logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

A może klapki do tego? Kampania Coderstrust Polska

  PR 30.07.2016, przeczytano 703 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania CodersTrust Polska pod hasłem „A może klapki do tego?”, zachęcająca do nauki języków programowania i pracy w ramach freelancingu online. Kampania skierowana jest w szczególności do młodych osób i pokazuje im alternatywne metody pracy, które pozwalają na zatrzymanie - tak docenianej przez pokolenie Y - wolności i niezależności oraz kontynuowanie rozwoju osobistego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/a-moze-klapki-do-tego-kampania-coderstrust-polska-,29445,artykul.html

Kampania ma na celu aktywizację studentów, ale także absolwentów, którzy mają problem ze znalezieniem pracy. W ramach kampanii powstał hashtag: #ZaprogramujSwojeŻycie.

Tytułowe klapki są symbolem wolności, swobody, i nowej ekonomii. Praca, jako freelancer online, pozwala nie tylko na realizowanie zleceń dla największych zagranicznych koncernów, ale także daje możliwość pracy z każdego miejsca na świecie i dostosowania godzin poświęcanych pracy zarobkowej do naszych indywidualnych preferencji, a nie do narzuconego grafiku .

Dzięki CodersTrust Polska młodzi mogą stale pogłębiać swoją wiedze i poprawiać kompetencję, ucząc się tego, co jest dla nich najciekawsze i z ich punktu widzenia najbardziej rozwojowe. Po pierwszym kursie front-end development, mogą m.in. zaprojektować i tworzyć w pełni funkcjonalne strony internetowe. W kolejnych krokach kursanci będą mogli dobierać moduły dopasowane do ich zainteresowań.

CodersTrust promuje naukę języków programowania, ponieważ już dziś w branży IT brakuje wielu specjalistów. W Europie deficyt to 300 000 osób, z czego w samej Polsce aż 50 000. A eksperci przewidują, że ten trend będzie się nasilał. Co istotne, sektor nie potrzebuje wyłącznie wysokowyspecjalizowanych ekspertów. Wiele stanowisk czy zleceń jest dedykowanych osobom o konkretnych, ale podstawowych kompetencjach.

Na portalach freelancerskich pojawia się tygodniowo 50 000 nowych zleceń, z czego 60% jest związanych z IT. Dzięki kompetencjom nabytym na kursie CodersTrust, a także wsparciu mentora i doradcy kariery, który agreguje zlecenia dostosowane do kompetencji kursantów, ponad 50% osób zarabia już w trakcie pierwszego kursu CodersTrust.

Osoby, które chcą sprawdzić, jak wygląda nauka z CodersTrust, mogą wziąć udział w bezpłatnym 2-tygodniowym kursie.

Źródło: CodersTrust Polska

www.coderstrust.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764