logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AB Foto z nową agencją od social mediów

  PR 09.08.2024, przeczytano 493 razy
ilustracja

AB Foto – polska firma – posiadająca bogatą ofertę smartfonów, sprzętu fotograficznego (aparatów, obiektywów), akcesoriów FOTO i GSM powierzyła tworzenie contentu oraz prowadzenie mediów społecznościowych agencji Brief me.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ab-foto-z-nowa-agencja-od-social-mediow,405283,artykul.html

Brief me wspiera AB Foto w zakresie kompleksowej strategii mediów społecznościowych oraz tworzenia kreatywnych i angażujących treści. Współpraca obejmuje planowanie, tworzenie, publikowanie i moderację treści we wszystkich kanałach social media marki (Facebook, Instagram).

Oprócz tego Brief me jest odpowiedzialne za organizowanie konkurów w social mediach, a także promocję i kampanie reklamowe.

Rozpoczęcie współpracy z agencją pozwoli AB Foto wdrożyć najlepsze praktyki i kreatywne pomysły, aby skutecznie wspierać rozwój marki.

Źródło: Brief me

briefme.pl

Dodatkowe informacje:

AB Foto to firma, która rozpoczęła działalność w 2006 roku, w czasach kiedy z telefonów komórkowych rozbrzmiewały dzwonki monofoniczne, a w aparatach umieszczano klisze. Od tego momentu nie tylko technologia znacznie się rozwinęła, ale firma AB Foto również. Początkowo firma sprzedawała aparaty fotograficzne, obiektywy i kamery. Z biegiem czasu oferta wzbogacona została o smartfony, smartwatche, tablety oraz akcesoria GSM, które sprzedawane są zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i za pośrednictwem strony internetowej. W salonach AB Foto można również wykonać zdjęcia do dokumentów oraz od ręki wydrukować zdjęcia w wielu formatach. Klienci mogą skorzystać też z usługi profesjonalnego zabezpieczania ekranu folią ochronną czy nanoszenia własnej grafiki na obudowę smartfona. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wizz Air i PHD z największą kampanią od czasu pandemii
Wizz Air, we współpracy z domem mediowym PHD, rusza z największą od czasów pandemii kampanią reklamową w Polsce. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród aktywnych mieszkańców czterech kluczowych aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania, a także promocja wybranych destynacji podróży.
Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764