logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AB Foto z nową agencją od social mediów

  PR 09.08.2024, przeczytano 337 razy
ilustracja

AB Foto – polska firma – posiadająca bogatą ofertę smartfonów, sprzętu fotograficznego (aparatów, obiektywów), akcesoriów FOTO i GSM powierzyła tworzenie contentu oraz prowadzenie mediów społecznościowych agencji Brief me.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ab-foto-z-nowa-agencja-od-social-mediow,405283,artykul.html

Brief me wspiera AB Foto w zakresie kompleksowej strategii mediów społecznościowych oraz tworzenia kreatywnych i angażujących treści. Współpraca obejmuje planowanie, tworzenie, publikowanie i moderację treści we wszystkich kanałach social media marki (Facebook, Instagram).

Oprócz tego Brief me jest odpowiedzialne za organizowanie konkurów w social mediach, a także promocję i kampanie reklamowe.

Rozpoczęcie współpracy z agencją pozwoli AB Foto wdrożyć najlepsze praktyki i kreatywne pomysły, aby skutecznie wspierać rozwój marki.

Źródło: Brief me

briefme.pl

Dodatkowe informacje:

AB Foto to firma, która rozpoczęła działalność w 2006 roku, w czasach kiedy z telefonów komórkowych rozbrzmiewały dzwonki monofoniczne, a w aparatach umieszczano klisze. Od tego momentu nie tylko technologia znacznie się rozwinęła, ale firma AB Foto również. Początkowo firma sprzedawała aparaty fotograficzne, obiektywy i kamery. Z biegiem czasu oferta wzbogacona została o smartfony, smartwatche, tablety oraz akcesoria GSM, które sprzedawane są zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i za pośrednictwem strony internetowej. W salonach AB Foto można również wykonać zdjęcia do dokumentów oraz od ręki wydrukować zdjęcia w wielu formatach. Klienci mogą skorzystać też z usługi profesjonalnego zabezpieczania ekranu folią ochronną czy nanoszenia własnej grafiki na obudowę smartfona. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764