logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Abanana będzie jeszcze słodsza dzięki marce Cukier Królewski

  PR 29.04.2019, przeczytano 656 razy

Nowym klientem agencji Abanana została spółka akcyjna Südzucker Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-bedzie-jeszcze-slodsza-dzieki-marce-cukier-krolewski,382265,artykul.html

Od kwietnia 2019 roku Abanana wspiera markę Cukier Królewski w działaniach w mediach społecznościowych na Facebooku, Instagramie i YouTube oraz koordynuje współpracę z blogerami.   

Po produkty Cukru Królewskiego sięgają wszyscy, trudno bowiem bez nich uzyskać wyrafinowany smak potraw, wypieków i deserów. – Wspólnie z Klientem chcemy podkreślić to, że Cukier Królewski jest nie tylko niezbędnym składnikiem wypieków i przetworów. Ten słodki dodatek powinien być postrzegany również jako nieodzowna ozdoba kompozycji kulinarnych, a także inspirować pasjonatów kuchni do tworzenia nowych dań – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Abanana.

Dodatkowo w ramach kampanii #NajlepszeJestBlisko, obserwujący profile marki zobaczą, że za każdym wyprodukowanym kilogramem Cukru Królewskiego stoją ludzie. To pracownicy cukrowni i rolnicy, dla których uprawa buraków cukrowych jest często nie tylko pracą, ale i rodzinną tradycją.

- Hasło Najlepsze jest blisko ma dwojakie znaczenie. Cukier Królewski produkowany jest w lokalnych cukrowniach, z buraków hodowanych na polach tuż za domem, przez naszych lokalnych rolników, którzy wspólnie z cukrownikami odpowiadają za jego jakość. Jedni i drudzy zostali Ambasadorami naszej kampanii i zobaczymy ich na zdjęciach i w krótkich filmach – wyjaśnia Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu Südzucker Polska S.A. – Z drugiej strony „bliskość” rozumiemy w kategoriach relacji międzyludzkich, przyjaznych, słodkich gestów, które promujemy od lat i dzięki którym życie staje się prostsze i przyjemniejsze. Chcemy też dobitnie pokazać, że cukier to produkt pochodzenia naturalnego. Powstaje z naturalnych surowców i nie ma nic wspólnego z wytwarzanymi chemicznie substancjami słodzącymi. Podczas realizacji pokażemy konsumentom, jaką drogę musi przebyć ziarno buraka, aby zamienić się w Cukier Królewski – dodaje.

– Kuchnia polska jak i kuchnie świata są pełne słodkości, do których lubimy wracać i które kojarzą nam się z najbliższymi, z rodzinnymi spotkaniami pełnymi radości, ze świętami i uroczystościami. Nieodłączne atrybuty marki, o których m.in. mowa wcześniej, będą widoczne w przygotowanej przez nas komunikacji w social mediach, ale również podczas współpracy z blogerami – kończy Agnieszka Juraszczyk, Account Manager odpowiedzialna za współpracę z Südzucker Polska S.A.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

Dodatkowe informacje:

Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiej Grupy Südzucker, największego producenta cukru w Europie. Flagowym produktem firmy jest cukier biały, oferowany pod znaną i docenianą przez polskich konsumentów już od 20 lat marką – Cukier Królewski. Ta marka posiada również szeroką gamę produktów przemysłowych i specjalistycznych, takich jak: pomady cukiernicze, cukier perlisty przeznaczony dla branży piekarniczo–cukierniczej oraz cukier porcjowany przeznaczony do gastronomii.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764