logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Abanana dla marki Benecol na Facebooku i Instagramie

  PR 04.03.2019, przeczytano 680 razy
ilustracjastrzałka

6/10 dorosłych Polaków ma zbyt wysoki poziom cholesterolu we krwi. Benecol już od 17 lat pomaga Polakom skutecznie obniżać poziom cholesterolu we krwi i inspiruje do zdrowego trybu życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-dla-marki-benecol-na-facebooku-i-instagramie,381482,artykul.html

Teraz te działania wspomoże krakowska agencja Abanana, która od lutego 2019 roku prowadzi konta marki Benecol na Facebooku i Instagramie.

Działania komunikacyjne na profilach marki Benecol koncentrują się wokół  zdrowej diety oraz zdrowego trybu życia.

- Największą uwagę zwracamy na profilaktykę i sposoby obniżania podwyższonego poziomu cholesterolu, wskazując produkty Benecol jako mądry i klinicznie udowodniony sposób na radzenie sobie z problemem cholesterolu – wyjaśnia Agnieszka Krok, Head of Creative agencji Abanana. - Na profilu odbiorca może znaleźć wiele praktycznych wskazówek, porad i ciekawostek na temat zdrowia, diety oraz zdrowego trybu życia. Celem prowadzenia komunikacji jest uświadamianie i edukowanie konsumentów w zakresie tematów związanych z obecnością cholesterolu w diecie i organizmie – kończy Krok.

- Niezmiernie cieszy nas fakt, że zaufanie wobec naszej agencji, które zostało zbudowane w firmie Raisio dzięki obsłudze social mediów Proveny, zaprocentowało powierzeniem nam opieki nad kanałami komunikacyjnymi globalnej marki, która doskonale znana jest w ponad 30 krajach na całym świecie. To zaszczyt, ale i wyzwanie – być częścią rodziny Benecol – dodaje CEO Agencji Abanana, Łukasz Wołek.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764