6/10 dorosłych Polaków ma zbyt wysoki poziom cholesterolu we krwi. Benecol już od 17 lat pomaga Polakom skutecznie obniżać poziom cholesterolu we krwi i inspiruje do zdrowego trybu życia.
Teraz te działania wspomoże krakowska agencja Abanana, która od lutego 2019 roku prowadzi konta marki Benecol na Facebooku i Instagramie.
Działania komunikacyjne na profilach marki Benecol koncentrują się wokół zdrowej diety oraz zdrowego trybu życia.
- Największą uwagę zwracamy na profilaktykę i sposoby obniżania podwyższonego poziomu cholesterolu, wskazując produkty Benecol jako mądry i klinicznie udowodniony sposób na radzenie sobie z problemem cholesterolu – wyjaśnia Agnieszka Krok, Head of Creative agencji Abanana. - Na profilu odbiorca może znaleźć wiele praktycznych wskazówek, porad i ciekawostek na temat zdrowia, diety oraz zdrowego trybu życia. Celem prowadzenia komunikacji jest uświadamianie i edukowanie konsumentów w zakresie tematów związanych z obecnością cholesterolu w diecie i organizmie – kończy Krok.
- Niezmiernie cieszy nas fakt, że zaufanie wobec naszej agencji, które zostało zbudowane w firmie Raisio dzięki obsłudze social mediów Proveny, zaprocentowało powierzeniem nam opieki nad kanałami komunikacyjnymi globalnej marki, która doskonale znana jest w ponad 30 krajach na całym świecie. To zaszczyt, ale i wyzwanie – być częścią rodziny Benecol – dodaje CEO Agencji Abanana, Łukasz Wołek.
Źródło: Abanana