logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Abanana i Eura7 – świetne miejsce na staż dla ludzi z całego świata

  PR 22.05.2017, przeczytano 541 razy
ilustracjastrzałka

W dobie Internetu świat stał się jedną małą globalną wioską. Doskonałe kampanie internetowe, prowadzone przez agencje z różnych krajów, podbijają cały świat, wzbudzając zainteresowanie i zachwyt, często stają się hitem Internetu. Przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi można również prowadzić kampanię na odległość i znacznie zwiększyć zasięg komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-i-eura7-%E2%80%93-swietne-miejsce-na-staz-dla-ludzi-z-calego-swiata,32547,artykul.html

Dzięki narzędziu Hashlovers Abanana przeprowadziła kampanię dla marki Activlab Sport. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że kampania realizowana była na Instagramie w czasie trwania Super Bowl w USA, a agencja Abanana została wyróżniona przez amerykańską Akademię Sztuk Interaktywnych i Wizualnych nagrodą Davey Awards, Best In Show.

Nagrody nobilitują, wyróżniają spośród innych, budzą zainteresowanie branży. O Abananie dowiedziała się Ali Hemming z Utah w Stanach Zjednoczonych, która studiuje na Brigham Young University. - Bardzo chciałam odbyć marketingowy staż w Polsce, więc zrobiłam rozeznanie w Internecie. Szukałam agencji znanej na rynku amerykańskim, współpracującej z dużymi markami. Taką agencją jest Abanana, która pracowała z rozpoznawanymi na całym świecie firmami IKEA, Hugo Boss, a także z największymi polskimi markami. Jestem pod wrażeniem, jak kreatywne są pomysły i kampanie Abanany, wiem, że wiele wyniosę z tego stażu - mówi o swojej decyzji Ali, która w krakowskiej agencji spędzi trzy miesiące.

A to dopiero początek działań zmierzających do zniesienia barier czasowych i przestrzennych w projektach Abanany. - Już pod koniec maja odwiedzi nas grupa około 50 studentów z Uniwersytetu w Groningen w Holandii. To studenci, którzy na co dzień zajmują się komunikacją, mediami i IT, więc doskonale wpisują się w profil działania Eura7 oraz Abanana. Jak pokazuje przykład Ali, jesteśmy otwarci na współpracę z uczelniami z całego świata. Studenci, którzy wychowali się w odmiennej kulturze i mają doświadczenia z innych rynków, są wartościowym uczestnikiem naszych działań, a zarazem naturalnym ambasadorem Polski oraz naszej agencji - twierdzi Łukasz Wołek, CEO Eura7 i Abanana.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764