logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Abanana podsumowuje 2015 rok

  PR 08.02.2016, przeczytano 552 razy

Odważny spot dla marki Lactovaginal oraz amerykańska nagroda Davey Awards 2015 to tylko część sukcesów należącej do grupy Eura7 agencji Abanana.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-podsumowuje-2015-rok,27399,artykul.html

Abanana ukończyła rok 2015 wyjątkowo dobrze. Do portfolio obsługiwanych marek dołączyły Malma, Remington, Russell Hobbs, centra handlowe Plaza, Opoczno, Cersanit oraz preparat farmaceutyczne Lactovaginal, którego kampania reklamowa odbiła się szerokim echem w branży marketingowej.

Agencja zdobyła także nagrodę główną amerykańskim konkursie Davey Awards za realizację kampanii real-time marketingowej dla marki Activlab Sport podczas zeszłorocznego finału Super Bowl.

W 2016 roku agencja zapowiada intensywny rozwój w kierunku ATL oraz rozbudowę działu Public Relations.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764