logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Abanana podsumowuje kampanię Tato.Net w internecie

  PR 10.02.2018, przeczytano 746 razy

Grudzień był dla nas miesiącem kolęd, pakowania prezentów oraz… rozmów o ojcostwie. Na tablicy agencji Abanana pojawiła się dumna nazwa Tato.Net, autorzy projektu powierzyli jej bowiem zadanie przeprowadzenia internetowej kampanii informującej o działalności tejże inicjatywy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-podsumowuje-kampanie-tato.net-w-internecie,35403,artykul.html

Aby skutecznie zadziałać w mocno ograniczonym czasie, przygotowano strategię rozpisaną na działania organiczne na portalach Facebook, Instagram, Twitter oraz działania płatne oparte o Facebook Ads i współpracę z influencerami.

Zaplanowane działania uwzględniały kilka poważnych trudności. Przede wszystkim kampania musiała być przeprowadzona na przestrzeni tylko jednego miesiąca. W dodatku miesiącem tym był grudzień, czyli czas, w którym media są bardzo mocno zaabsorbowane innymi, zwłaszcza świątecznymi kampaniami reklamowymi, a koszty emisji reklam rosną. Okres ten nie był również sprzymierzeńcem osoby koordynującej działania influencerów.

Za pośrednictwem Facebooka Tato.Net dotarło do ponad 1,1 miliona osób, a reklamę na Instagramie zobaczyło prawie 1 milion odbiorców. Wysoką skuteczność podkreśla liczba emisji reklam, która dla samego Facebooka przekroczyła 6 milionów wyświetleń.

Działania organiczne i płatne wsparli wcześniej wspomniani influencerzy, którzy opublikowali 36 unikalnych artykułów dotyczących akcji. Całość działań przełożyła się na wysoki zasięg (social media) fraz związanych z inicjatywą. Według Brand24 o Tato.Net usłyszało prawie 12 mln osób, a na specjalnie przygotowanym landing page zarejestrowało się prawie 6 tys. użytkowników.

Ojcostwo we współczesnym świecie to wielkie wyzwanie. Jako ojciec piątki dzieci doskonale to rozumiem i jestem niezwykle zadowolony ze współpracy z Inicjatywą Tato.Net. Akcję wspieramy dalej, zachęcając znajomych do rejestracji i zaangażowania się w życie tej wyjątkowej społeczności” – komentuje projekt Łukasz Wołek, prezes Eura7 i Abanana.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764