logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Abanana podsumowuje kampanię Tato.Net w internecie

  PR 10.02.2018, przeczytano 390 razy

Grudzień był dla nas miesiącem kolęd, pakowania prezentów oraz… rozmów o ojcostwie. Na tablicy agencji Abanana pojawiła się dumna nazwa Tato.Net, autorzy projektu powierzyli jej bowiem zadanie przeprowadzenia internetowej kampanii informującej o działalności tejże inicjatywy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-podsumowuje-kampanie-tato.net-w-internecie,35403,artykul.html

Aby skutecznie zadziałać w mocno ograniczonym czasie, przygotowano strategię rozpisaną na działania organiczne na portalach Facebook, Instagram, Twitter oraz działania płatne oparte o Facebook Ads i współpracę z influencerami.

Zaplanowane działania uwzględniały kilka poważnych trudności. Przede wszystkim kampania musiała być przeprowadzona na przestrzeni tylko jednego miesiąca. W dodatku miesiącem tym był grudzień, czyli czas, w którym media są bardzo mocno zaabsorbowane innymi, zwłaszcza świątecznymi kampaniami reklamowymi, a koszty emisji reklam rosną. Okres ten nie był również sprzymierzeńcem osoby koordynującej działania influencerów.

Za pośrednictwem Facebooka Tato.Net dotarło do ponad 1,1 miliona osób, a reklamę na Instagramie zobaczyło prawie 1 milion odbiorców. Wysoką skuteczność podkreśla liczba emisji reklam, która dla samego Facebooka przekroczyła 6 milionów wyświetleń.

Działania organiczne i płatne wsparli wcześniej wspomniani influencerzy, którzy opublikowali 36 unikalnych artykułów dotyczących akcji. Całość działań przełożyła się na wysoki zasięg (social media) fraz związanych z inicjatywą. Według Brand24 o Tato.Net usłyszało prawie 12 mln osób, a na specjalnie przygotowanym landing page zarejestrowało się prawie 6 tys. użytkowników.

Ojcostwo we współczesnym świecie to wielkie wyzwanie. Jako ojciec piątki dzieci doskonale to rozumiem i jestem niezwykle zadowolony ze współpracy z Inicjatywą Tato.Net. Akcję wspieramy dalej, zachęcając znajomych do rejestracji i zaangażowania się w życie tej wyjątkowej społeczności” – komentuje projekt Łukasz Wołek, prezes Eura7 i Abanana.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Neolt do wielkoformatowej post-produkcji
Wydrukowanie grafiki na ploterze wielkoformatowym to często połowa jego procesu produkcyjnego. Nie rzadko trzeba jeszcze ją zabezpieczyć poprzez laminację czy też porozcinać na formatki. Z pomocą przychodzą właśnie urządzenia post-produkcyjne.
Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4x4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz...
„W domu”: Książka sieci VOX zachęca do uważności i dodaje odwagi
VOX znów zaskakuje. Obok nowości drzwiowych czy meblowych, w swoim Pawilonie podczas Targów Meble Polska premierowo zaprezentował … książkę. „W DOMU” to – poprowadzona wraz z zaproszonymi na łamy ekspertami ze świata psychologii, mediów i designu – opowieść o tym, że przy tworzeniu pięknych wnętrz wcale nie musimy podążać za aktualnie obowiązującą modą. Liczy...
Rozpoznawanie obrazów – przełom w marketingu e-commerce
Funkcjonalność wykorzystywana do tej pory jedynie przez światowych gigantów e-commerce jest teraz dostępna dla wszystkich właścicieli e-sklepów.
Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów
Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764