logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Abanana poprowadzi komunikację marki Gzella w social mediach

  PR 16.11.2021, przeczytano 303 razy

Abanana, należąca do Grupy Eura7, odpowiada za działania marketingowe marki Gzella należącej do Grupy Sokołów, prowadzone na Facebooku oraz Instagramie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-poprowadzi-komunikacje-marki-gzella-w-social-mediach,393791,artykul.html

- Branża spożywcza to niesamowicie interesujący temat również w aspekcie komunikacyjnym. W Polsce z roku na rok zwiększa się świadomość klientów, pandemia ten efekt jeszcze bardziej spotęgowała. Tym samym konsumentów, którzy w sposób przemyślany szukają tradycyjnych, regionalnych wyrobów wysokiej jakości, jest coraz więcej. W ramach działań dla marki Gzella jednym z celów będzie zwiększenie świadomości marki i wykorzystanie tego trendu - twierdzi Agata Kieloch, Account Manager odpowiedzialna za projekt z ramienia Abanana.

Jolanta Przetaczek, Social Media Manager odpowiedzialna za content na kanałach marki, dodaje: - Uzyskanie wśród potencjalnych klientów postawy etnocentryzmu konsumenckiego, polegającej na wybieraniu lokalnej żywności, zamiast pochodzącej z zagranicy, to tylko jeden z elementów opracowanej strategii. Lokalne marki stają się synonimem wysokiej jakości, świeżości, bezpiecznych składników, a my pokażemy odbiorcom, jak wykorzystać produkty Gzelli do przygotowania smakowitych potraw. Treści odpowiednie dla siebie znajdą zarówno kulinarni mistrzowie, jak i entuzjaści szybkich przekąsek. Do aktywizowania konsumentów wykorzystamy również influencerów oraz cykl konkursów, pojawią się także nowości, które z pewnością będą zaskoczeniem i powiewem świeżości w dotychczasowej komunikacji marki.

Źródło: Eura7

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764