logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Abanana poprowadzi profil Świat Serów na Facebooku

  PR 16.07.2018, przeczytano 454 razy

Agencja reklamowa Abanana rozpoczęła prowadzenie działań wizerunkowych dla  P.P.H. Temar Sp. z o.o. Sp. k. na Facebooku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-poprowadzi-profil-swiat-serow-na-facebooku,37264,artykul.html

Temar to dystrybutor serów, ale także m.in. produktów mlecznych i pochodzenia roślinnego, w tym produktów BIO i bez laktozy. Agencja Abanana, będąc odpowiedzialną za kampanię promocyjną, założyła na Facebooku nowy profil o nazwie Świat Serów i buduje świadomość marek sprowadzanych przez Temar, a także pozyskuje fanów. Przedmiotem szczególnej troski Abanany jest też prezentacja oferty dystrybuowanych produktów.

Branża spożywcza to bardzo wdzięczny temat, w aspekcie komunikacyjnym, na Facebooku. W Polsce z roku na rok zwiększa się świadomość klientów, którzy szukają nowych pomysłów kulinarnych. Sery należą do grupy produktów, które podbijają rynek i wyrafinowane podniebienia amatorów nabiału. Na świecie jest około 4000 gatunków serów, w Polsce produkuje się niespełna 100, a ich wykorzystanie w kuchni znajduje wciąż nowe zastosowania, także dzięki propozycjom, które prezentujemy na profilu Świat Serów na Facebooku. Ta branża rozwija się bardzo dynamicznie” - twierdzi Agnieszka Juraszczyk, Account Manager agencji Abanana, odpowiedzialna za prowadzenie projektu.

Sery oraz produkty mleczne w polskiej kulinarnej tradycji kojarzą się tylko z podstawowymi przepisami. Te pierwsze, jeśli już goszczą w naszej kuchni, najczęściej pojawiają się na kanapkach lub zapiekankach, a to tylko mały procent ich wykorzystania. Osoby, które nas obserwują, mają szansę wybrać się z nami w kulinarną podróż, która pozwoli poznać zastosowanie tego produktu także w innych krajach, gdzie często wykorzystywany jest w zaskakujący dla nas sposób. Łączy się go m.in. z owocami, miodami czy orzechami. Zapewniam, że podróż przez Świat Serów będzie przyjemnością zarówno dla duszy, jak i ciała” - zachęca Karolina Szarpak, community manager agencji Abanana.

Źródło: Abanana

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764