logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Abanana przeszkoliła młodych Wiślaków

  PR 16.04.2018, przeczytano 209 razy

Czy internet zawsze jest przyjacielem młodego piłkarza? Na to pytanie staraliśmy się odpowiedzieć podczas spotkania z młodymi zawodnikami Akademii Piłkarskiej Wisły Kraków z drużyn U14, U15 i U17, które odbyło się w Loży Prezydenckiej Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana. Spotkanie rozpoczęło się uroczyście, od wręczenia nagrody dla najlepszego piłkarza miesiąca. Potem przyszła pora na obowiązki - w tym wypadku obowiązki zawodnika wobec mediów oraz działań promocyjnych klubu. Marek Hejmo, Dyrektor Biura Prasowego Wisły Kraków SA, wyjaśnił kwestie związane z przebiegiem konferencji prasowych i relacjami zawodników z mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-przeszkolila-mlodych-wislakow,36161,artykul.html

Wizerunek piłkarza w mediach społecznościowych

Po wykładzie Marka Hejmo przyszedł czas na prezentację Maksa Michalczaka – Managera ds. PR z agencji Abanana, który omówił kilka bardzo ważnych zagadnień związanych z obecnością zawodników w internetowych mass mediach. Publikatory szerokiego zasięgu społecznego są domeną młodego pokolenia, dlatego należy uświadamiać adeptów futbolu w sprawach, które mogą zaważyć na wizerunku klubu, drużyny czy ich samych.

Podstawa to taktyka, czyli wiem, co robię

Przedstawiciel agencji Abanana, bazując na faktach, odniósł się do istotnych kwestii. Pierwszą był nagłaśniany obecnie w mediach status prywatności zawodnika. Dlaczego hasło „Wisla1906” nie jest dobrym wyborem? W jaki sposób oddzielić treści prywatne od tych, które piłkarze chcą udostępnić swoim fanom? Jakich sztuczek i taktyk używać, by postawić wyraźną granicę między tym, co widzą wszyscy a tym, co mogą zobaczyć nieliczni.

Jak nie strzelić sobie samobója

Hasło i ustawienia prywatności to jedno, a sprawne poruszanie się w obszarze mediów społecznościowych to drugie. Michalczak przypomniał kilka ciekawych zdarzeń, które każdy sportowiec może mieć w swojej biografii: gdy piłkarze za pośrednictwem Internetu odreagowywali krytykę, szukali kandydatek na żony lub publicznie obrażali sędziów i fanów. Po każdym negatywnym przykładzie biorący udział w szkoleniu otrzymywali zestaw dobrych praktyk, które pomogą uniknąć kłopotów lub wybrnąć z podobnego kryzysu.


Nie samymi antywzorcami człowiek żyje, dlatego w prezentacji pojawili się również ci, którzy czują się w mediach społecznościowych jak ryba w wodzie. Jednym z nich był Kuba Błaszczykowski, którego na Instagramie obserwuje 655 tys. osób. Liczba robi wrażenie, ale nie jest żadnym zaskoczeniem, Kuba bowiem kieruje do swoich fanów doskonałe i przemyślane treści.

Podsumowanie pomeczowe

Media (te tradycyjne i te internetowe) są wszechobecne wśród nas. Będąc piłkarzem, trzeba umieć sobie z nimi radzić. W relacjach z tymi pierwszymi zawsze pomoże Biuro Prasowe klubu, a z drugimi można poradzić sobie po mistrzowsku, stosując się do kilku ważnych zasad. Czwartkowe szkolenie było cennym doświadczeniem, które wzbogaciło o powyższą wiedzę wszystkich uczestników.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejna nowość Summa – „tekstylny” F3220
Na początku tego roku, Summa wprowadzi na rynek kolejny model uznanego i wszechstronnego systemu tnącego serii F. Tym razem będzie to F3220 w „tekstylnym” rozmiarze 3.27 x 2.10 metra.
Benq na targach ISE 2019
Projektory laserowe, wielkoformatowe ekrany interaktywne, ekrany bar-type („długie i wąskie”) oraz oprogramowanie do tworzenia inteligentnych rozwiązań informacyjno - reklamowych,  a także InstaShow WDC20 – bezprzewodowe rozwiązanie prezentacyjne.
Rzeźba projekcyjna Barta Kresy zadebiutuje na ISE 2019
Sviatovid, dzieło Barta Kresy, jednego z największych twórców mappingów, będzie jedną z głównych atrakcji tegorocznych targów ISE. Przy realizacji projektu artysta współpracuje z Panasonic Business oraz Integrated Systems Europe.
Rada Etyki Public Relations o etyce w komunikacji cyfrowej
Rada Etyki Public Relations zwraca się z apelem do środowisk zajmujących się profesjonalną komunikacją, w szczególności do branży public relations i komunikacji marketingowej, oraz do wydawców, o zwracanie większej uwagi na znaczenie i przestrzeganie standardów etycznych w procesie komunikacji i wymiany informacji w sieci.
W 2019 roku zmieni się sposób rozliczania podatku za poprzedni rok
Krótszy okres oczekiwania na zwrot nadpłaty podatku, możliwość wspólnego rozliczenia z małżonkiem nawet po terminie, wyższe kwoty wolne od podatku – to tylko niektóre zmiany w sposobie rozliczania podatku dochodowego za 2018 rok. Główną zmianą jest to, że osoby składające PIT-37 i PIT-38 będą mogły skorzystać z gotowego formularza,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone