logo
WIADOMOŚCI

Abanana przeszkoliła młodych Wiślaków

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 68 razy

Czy internet zawsze jest przyjacielem młodego piłkarza? Na to pytanie staraliśmy się odpowiedzieć podczas spotkania z młodymi zawodnikami Akademii Piłkarskiej Wisły Kraków z drużyn U14, U15 i U17, które odbyło się w Loży Prezydenckiej Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana. Spotkanie rozpoczęło się uroczyście, od wręczenia nagrody dla najlepszego piłkarza miesiąca. Potem przyszła pora na obowiązki - w tym wypadku obowiązki zawodnika wobec mediów oraz działań promocyjnych klubu. Marek Hejmo, Dyrektor Biura Prasowego Wisły Kraków SA, wyjaśnił kwestie związane z przebiegiem konferencji prasowych i relacjami zawodników z mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-przeszkolila-mlodych-wislakow,36161,artykul.html

Wizerunek piłkarza w mediach społecznościowych

Po wykładzie Marka Hejmo przyszedł czas na prezentację Maksa Michalczaka – Managera ds. PR z agencji Abanana, który omówił kilka bardzo ważnych zagadnień związanych z obecnością zawodników w internetowych mass mediach. Publikatory szerokiego zasięgu społecznego są domeną młodego pokolenia, dlatego należy uświadamiać adeptów futbolu w sprawach, które mogą zaważyć na wizerunku klubu, drużyny czy ich samych.

Podstawa to taktyka, czyli wiem, co robię

Przedstawiciel agencji Abanana, bazując na faktach, odniósł się do istotnych kwestii. Pierwszą był nagłaśniany obecnie w mediach status prywatności zawodnika. Dlaczego hasło „Wisla1906” nie jest dobrym wyborem? W jaki sposób oddzielić treści prywatne od tych, które piłkarze chcą udostępnić swoim fanom? Jakich sztuczek i taktyk używać, by postawić wyraźną granicę między tym, co widzą wszyscy a tym, co mogą zobaczyć nieliczni.

Jak nie strzelić sobie samobója

Hasło i ustawienia prywatności to jedno, a sprawne poruszanie się w obszarze mediów społecznościowych to drugie. Michalczak przypomniał kilka ciekawych zdarzeń, które każdy sportowiec może mieć w swojej biografii: gdy piłkarze za pośrednictwem Internetu odreagowywali krytykę, szukali kandydatek na żony lub publicznie obrażali sędziów i fanów. Po każdym negatywnym przykładzie biorący udział w szkoleniu otrzymywali zestaw dobrych praktyk, które pomogą uniknąć kłopotów lub wybrnąć z podobnego kryzysu.


Nie samymi antywzorcami człowiek żyje, dlatego w prezentacji pojawili się również ci, którzy czują się w mediach społecznościowych jak ryba w wodzie. Jednym z nich był Kuba Błaszczykowski, którego na Instagramie obserwuje 655 tys. osób. Liczba robi wrażenie, ale nie jest żadnym zaskoczeniem, Kuba bowiem kieruje do swoich fanów doskonałe i przemyślane treści.

Podsumowanie pomeczowe

Media (te tradycyjne i te internetowe) są wszechobecne wśród nas. Będąc piłkarzem, trzeba umieć sobie z nimi radzić. W relacjach z tymi pierwszymi zawsze pomoże Biuro Prasowe klubu, a z drugimi można poradzić sobie po mistrzowsku, stosując się do kilku ważnych zasad. Czwartkowe szkolenie było cennym doświadczeniem, które wzbogaciło o powyższą wiedzę wszystkich uczestników.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
Największa akcja promocyjna Żywca „Ustaw sobie Ż” powraca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5.7 mln zł.
 
sobota 21.04.2018, 76 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone