logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Abanana rozszerza współpracę ze słowacką agencją dotcom.sk.

  PR 08.08.2018, przeczytano 811 razy
ilustracjastrzałka

- Abanana jest na rynku od sześciu lat. W tym czasie, dzięki przemyślanej strategii i kolejnym projektom, które nas weryfikowały, zdobyliśmy zaufanie wielu klientów, także międzynarodowych marek. Dziś jesteśmy w gronie najlepszych agencji w Polsce, co potwierdzają oficjalne rankingi. Mimo tego dostrzegamy ciągłą potrzebę rozwoju, aby móc mierzyć się z globalnymi agencjami sieciowymi. Poszerzamy właśnie współpracę z topową słowacką agencją - dotcom.sk - mówi Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-rozszerza-wspolprace-ze-slowacka-agencja-dotcom.sk.,37524,artykul.html

- Polska, Słowacja oraz Czechy to kraje dynamicznie rozwijające się. Przyciągają nie tylko znane na całym świecie marki, ale agregują także nowoczesny przemysł i technologie. Warunkiem sukcesu w takiej konstelacji zawsze jest wsparcie zespołu, który doskonale zna macierzysty rynek, ma odpowiednie doświadczenie, renomę, kontakty oraz pomysły. Te walory posiadamy zarówno my, jak i Abanana w Polsce, jesteśmy dla siebie i naszych klientów odpowiednim partnerem - wyjaśnia Roman Belicak, CEO dotcom.sk.

- Rynek marketingowy jest coraz bardziej wymagający. Jesteśmy świadkami toczącej się transformacji zarówno w podejściu klientów do danych działań, jak i agencji do wyzwań, które wyznaczają im nowi konsumenci. Łącząc w tej współpracy  doświadczenie agencji w trzech krajach Europy Środkowej, stajemy się najsilniejszym możliwym wsparciem dla naszych partnerów - kończy Wołek.

Abanana od lutego 2018 roku współpracuje z agencją dotcom.sk w zakresie obsługi marketingowej Tesco, obejmującej model funkcjonowania tej marki w Europie Środkowej. Wiązało się to między innymi z wymianą projektów, adaptacją materiałów do lokalnych rynków oraz z wymianą doświadczenia. Od teraz ta kooperacja zostanie poszerzona.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764