logo
WIADOMOŚCI

Abanana w czołówce rankingu Media & Marketing Polska

  PR 09.07.2018, przeczytano 308 razy
ilustracjastrzałka

Po raz ósmy „Media & Marketing Polska” zaprezentowało wyniki badania satysfakcji klientów Agencji Marketingu Zintegrowanego przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie redakcji. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 5.02-23.03.2018 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 4664 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-w-czolowce-rankingu-media-and-marketing-polska,37176,artykul.html

Raport zawiera prezentację wyników badania 26 agencji. Jakie płyną z niego wnioski? Agencja Abanana znajduje się w topie najlepszych polskich agencji marketingu zintegrowanego.

- Wyniki badania przeprowadzonego dla Media & Marketing Polska są dla nas bardzo miłą informacją. Ciężka praca, która w przypadku agencji Abanana trwa sześć lat, przyniosła oczekiwane przez nas efekty. Obrana przez nas droga, ciągły rozwój oraz wzmocnienie kadr spowodowały, że Abanana jest dziś jedną z najlepiej ocenianych agencji w kraju. To ogromny impuls do dalszych działań, ale także wyzwanie, aby za rok być w rankingu jeszcze wyżej. Pracujemy w branży, która nie znosi pustki i statycznych zachowań, dlatego zespół osób, który dzięki doświadczeniu, pasji oraz niezwykłym pomysłom na co dzień pracuje na rzecz kilkudziesięciu klientów, jest naszą mocną stroną. Bez niego ten sukces nie byłby możliwy. Dlatego największe podziękowania należą się  naszym pracownikom oraz naszym klientom, którzy są z nami od wielu lat, i jak pokazują wyniki, oceniają nas bardzo dobrze – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Agencji Abanana.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Promo Show Professional 2019 tylko dla agencji reklamowych
Przedstawiciele agencji reklamowych mogą już rejestrować się na II edycję profesjonalnego spotkania TOP DOSTAWCÓW branży artykułów promocyjnych i tekstyliów reklamowych. Formuła przygotowana jest tylko i wyłącznie dla profesjonalistów z branży.
„Solidarność” - Nazwa i logo dla Centralnego Portu Lotniczego
Centralny Port Komunikacyjny ma wprowadzić nową jakość na rynku transportowym w Polsce i zgodnie z założeniami do 2030 roku ma się stać jednym z najważniejszych hubów lotniczych Unii Europejskiej. Projekt, poza budową zlokalizowanego pod Warszawą lotniska, zakłada szerokie inwestycje w strukturę kolejową oraz drogową. Wszystkie elementy sieci CPK mają funkcjonować pod...
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials
„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard Priceless Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe klientów. Kampania będzie prowadzona w internecie oraz placówkach Citi...
Epson: Nowe drukarki atramentowe A4 dla biznesu
Nowy wygląd, łatwiejsza obsługa oraz mniejsze gabaryty w najnowszych superwydajnych urządzeń A4 RIPS.
Agencja Partner of Promotion wygrała postępowanie ofertowe na obsługę public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK).
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone