logo
WIADOMOŚCI

Abanana w czołówce rankingu Media & Marketing Polska

Mateusz Zawiślak  PR 09.07.2018, przeczytano 177 razy
ilustracjastrzałka

Po raz ósmy „Media & Marketing Polska” zaprezentowało wyniki badania satysfakcji klientów Agencji Marketingu Zintegrowanego przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie redakcji. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 5.02-23.03.2018 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 4664 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-w-czolowce-rankingu-media-and-marketing-polska,37176,artykul.html

Raport zawiera prezentację wyników badania 26 agencji. Jakie płyną z niego wnioski? Agencja Abanana znajduje się w topie najlepszych polskich agencji marketingu zintegrowanego.

- Wyniki badania przeprowadzonego dla Media & Marketing Polska są dla nas bardzo miłą informacją. Ciężka praca, która w przypadku agencji Abanana trwa sześć lat, przyniosła oczekiwane przez nas efekty. Obrana przez nas droga, ciągły rozwój oraz wzmocnienie kadr spowodowały, że Abanana jest dziś jedną z najlepiej ocenianych agencji w kraju. To ogromny impuls do dalszych działań, ale także wyzwanie, aby za rok być w rankingu jeszcze wyżej. Pracujemy w branży, która nie znosi pustki i statycznych zachowań, dlatego zespół osób, który dzięki doświadczeniu, pasji oraz niezwykłym pomysłom na co dzień pracuje na rzecz kilkudziesięciu klientów, jest naszą mocną stroną. Bez niego ten sukces nie byłby możliwy. Dlatego największe podziękowania należą się  naszym pracownikom oraz naszym klientom, którzy są z nami od wielu lat, i jak pokazują wyniki, oceniają nas bardzo dobrze – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Agencji Abanana.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ministerstwo Finansów rozposało przetarg na przygotowanie strategii działań informacyjno-promocyjnych usług elektronicznych w ramach Programu PUESC (Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych).
Jasiek Mela wspiera kampanię Renault #pomagajrzeczowo
Jasiek Mela, polski podróżnik i zdobywca wielu prestiżowych nagród w dziedzinie sportu i działalności prospołecznej, wspiera akcję #pomagajrzeczowo, której celem jest pomoc sportowcom z niepełnosprawnościami. Internetowa platforma stworzona w ramach programu Renault Handisport Team umożliwia kontakt między...
Agencja reklamowa Abanana rozpoczęła prowadzenie działań wizerunkowych dla  P.P.H. Temar Sp. z o.o. Sp. k. na Facebooku.
Smaki lata w kampanii Lay's
Dzisiaj rusza najnowsza kampania „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. W tym sezonie Lay’s pojawi się wszędzie tam, gdzie trwa wakacyjna zabawa. Konsumenci będą mogli delektować się smakiem chipsów Lay’s podczas wielu samplingów w trakcie projekcji filmów w kinach letnich w całej Polsce oraz przy okazji zabawy w ramach...
#Placesthatmatter: Projekt fotograficzny Whirlpool dotarł do Polski
Zbiór fotografii prezentowanych podczas wystawy tworzy spójną opowieść, która ma na celu podkreślić wagę zakładów produkcyjnych regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), wykorzystując do tego historie oraz punkt widzenia ludzi, którzy z pasją i poświęceniem każdego dnia przyczyniają się do rozwoju firmy oraz społeczności, w...
 
wtorek 17.07.2018, 121 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone