logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Abanana w czołówce rankingu Media & Marketing Polska

  PR 09.07.2018, przeczytano 695 razy
ilustracjastrzałka

Po raz ósmy „Media & Marketing Polska” zaprezentowało wyniki badania satysfakcji klientów Agencji Marketingu Zintegrowanego przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie redakcji. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 5.02-23.03.2018 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 4664 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-w-czolowce-rankingu-media-and-marketing-polska,37176,artykul.html

Raport zawiera prezentację wyników badania 26 agencji. Jakie płyną z niego wnioski? Agencja Abanana znajduje się w topie najlepszych polskich agencji marketingu zintegrowanego.

- Wyniki badania przeprowadzonego dla Media & Marketing Polska są dla nas bardzo miłą informacją. Ciężka praca, która w przypadku agencji Abanana trwa sześć lat, przyniosła oczekiwane przez nas efekty. Obrana przez nas droga, ciągły rozwój oraz wzmocnienie kadr spowodowały, że Abanana jest dziś jedną z najlepiej ocenianych agencji w kraju. To ogromny impuls do dalszych działań, ale także wyzwanie, aby za rok być w rankingu jeszcze wyżej. Pracujemy w branży, która nie znosi pustki i statycznych zachowań, dlatego zespół osób, który dzięki doświadczeniu, pasji oraz niezwykłym pomysłom na co dzień pracuje na rzecz kilkudziesięciu klientów, jest naszą mocną stroną. Bez niego ten sukces nie byłby możliwy. Dlatego największe podziękowania należą się  naszym pracownikom oraz naszym klientom, którzy są z nami od wielu lat, i jak pokazują wyniki, oceniają nas bardzo dobrze – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Agencji Abanana.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764