logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Abanana wzmacnia dział Client Service

  PR 06.09.2017, przeczytano 569 razy

Do krakowskiej agencji komunikacji marketingowej Abanana dołącza nowa Account Manager - Aneta Wloczek, której zadaniem będzie kompleksowa obsługa klientów agencji, nawiązywanie stałych relacji, opracowywanie ofert przetargowych i dokonywanie wycen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-wzmacnia-dzial-client-service,33623,artykul.html

Wloczek poprzednio związana była z takimi agencjami jak Opus B, PromoAgency czy Schulz, gdzie również pełniła obowiązki związane z obsługą klienta. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, kierunku: ekonomia menedżerska. Pracowała dla Pudliszki, Jeronimo Martins, BOŚ Bank, Aviva, Nestle Polska, Bielenda, Lidl, Mitsubishi oraz ING Usługi Finansowe.

- „Bardzo się cieszę, że na coraz trudniejszym rynku pracy udało nam się pozyskać tak wartościowego pracownika z doświadczeniem, jakie ma Aneta. Wierzę, że będzie dużym wsparciem dla całego zespołu Client Service Abanana i Eura7 oraz dla naszych klientów” – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764