logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Abanana z wielką loterią dla Ekoplonu

  PR 23.02.2017, przeczytano 471 razy

W połowie lutego firma EKOPLON ruszyła z wielką loterią, w której łączna pula nagród to blisko 350 tysięcy. Oprócz robotów kuchennych, tabletów Samsung Galaxy czy kart zakupowych na stacje Orlen, wśród głównych nagród znajdują się również samochody: Ford Ranger oraz dwa egzemplarze Forda Fiesty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abanana-z-wielka-loteria-dla-ekoplonu,31571,artykul.html

Działania wsparła agencja Abanana. Do jej zadań należało wykreowanie loterii, sposobu jej przeprowadzania oraz mechanizmu. Stworzono również dedykowany landing page, projekty graficzne oraz przygotowano materiały marketingowe.

Gra przeznaczona jest dla pełnoletnich osób fizycznych, prowadzących działalność rolniczą. Warunkiem wzięcia udziału w loterii jest dokonanie zakupu wybranych produktów EKOPLON za minimum 50 złotych. Dzięki temu otrzymuje się kupon ze zdrapką upoważniający do udziału w zabawie. Zgłoszenie należy zarejestrować na jeden z trzech możliwych sposobów: za pomocą strony www.loteriaekoplon.pl, poprzez wiadomość SMS lub wysłanie zgłoszenia pocztą. Liczba zgłoszonych kuponów podczas trwania całej loterii jest nieograniczona. Można je rejestrować od 15 lutego do 30 czerwca 2017 roku.

Źródło: Eura7

www.eura7.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764