logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Abax wybiera Personal PR

  PR 20.03.2017, przeczytano 1172 razy
ilustracjastrzałka
Zespół Personal PR

ABAX, świadczący usługi telematyczne na siedmiu rynkach świata, podpisał umowę na działania komunikacyjne z Personal PR – największą agencją PR na Pomorzu. Agencja we współpracy z centralą w Norwegii zaplanuje oraz poprowadzi PR i marketing dla marki na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abax-wybiera-personal-pr,31861,artykul.html

Firma ABAX jest najszybciej rozwijającą się firmą telematyczną w Europie, która dostarcza rozwiązania SaaS (oprogramowanie jako usługa) dla komercyjnych i prywatnych pojazdów. Od grudnia ubiegłego roku buduje struktury sprzedażowe na ósmym rynku – w Polsce. Do tej pory ABAX oferował swoje usługi w: Norwegii, Szwecji, Danii, Finlandii, Holandii, Wielkiej Brytanii oraz Chinach. Siedziba ABAX Poland jest w Gdyni.

– Polska to pierwszy rynek Europy Środkowo-Wschodniej dla ABAX, dlatego tak ważne jest dla nas skuteczne zbudowanie świadomości marki i jej rozwiązań wśród przedsiębiorców – mówi James Daniel, CEO ABAX Poland. – Sukcesy na pozostałych rynkach pokazują, że automatyczna ewidencja przejazdów to ułatwienie dla firm i pracowników, a także realne wsparcie w wywiązywaniu się z obowiązków wobec urzędów skarbowych.

Personal PR dołącza do grona agencji PR, które na innych rynkach, komunikują o działaniach marki.

– Podczas wyboru agencji PR pod uwagę braliśmy doświadczenie zespołu w komunikacji B2B, dotychczasowe sukcesy agencji, sprawdzaliśmy rozumienie mechaniki działania komunikacji marketingowej. Personal PR błyskotliwie wyczuwa nasze potrzeby i ma duże doświadczenie we współpracy z firmami zagranicznymi. Zespół agencji zaproponował nam ciekawe rozwiązania, które już wspólnie realizujemy – dodaje Kenneth Hansen, Marketing & Communication Manager, ABAX.

Agencja Personal PR będzie odpowiadać za stworzenie strategii komunikacji marki ABAX na polskim rynku, jak również jej realizację. W zakresie obowiązków agencji są m. in.: relacje z mediami, opieka nad mediami społecznościowym oraz działania marketingowe wspierające proces sprzedażowy ABAX w Polsce i employer branding.

– Na przestrzeni lat wypracowałyśmy (w naszym zespole są same kobiety ) unikalną strukturę współpracy z Klientem, co przekłada się na bardzo wysoką efektywność projektów i realne wspieranie celów biznesowych naszych partnerów – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR – Jesteśmy dumne, że nasze doświadczenie we współpracy z klientami zagranicznymi oraz zaproponowane rozwiązania spotkały się z zainteresowaniem przedstawicieli ABAX.

Za projekt po stronie agencji odpowiada Izabela Judycka.

Źródło: Personal PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764