WIADOMOŚCI

Abax wybiera Personal PR

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 20.03.2017, przeczytano 370 razy
ilustracjastrzałka
Zespół Personal PR

ABAX, świadczący usługi telematyczne na siedmiu rynkach świata, podpisał umowę na działania komunikacyjne z Personal PR – największą agencją PR na Pomorzu. Agencja we współpracy z centralą w Norwegii zaplanuje oraz poprowadzi PR i marketing dla marki na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abax-wybiera-personal-pr,31861,artykul.html

Firma ABAX jest najszybciej rozwijającą się firmą telematyczną w Europie, która dostarcza rozwiązania SaaS (oprogramowanie jako usługa) dla komercyjnych i prywatnych pojazdów. Od grudnia ubiegłego roku buduje struktury sprzedażowe na ósmym rynku – w Polsce. Do tej pory ABAX oferował swoje usługi w: Norwegii, Szwecji, Danii, Finlandii, Holandii, Wielkiej Brytanii oraz Chinach. Siedziba ABAX Poland jest w Gdyni.

– Polska to pierwszy rynek Europy Środkowo-Wschodniej dla ABAX, dlatego tak ważne jest dla nas skuteczne zbudowanie świadomości marki i jej rozwiązań wśród przedsiębiorców – mówi James Daniel, CEO ABAX Poland. – Sukcesy na pozostałych rynkach pokazują, że automatyczna ewidencja przejazdów to ułatwienie dla firm i pracowników, a także realne wsparcie w wywiązywaniu się z obowiązków wobec urzędów skarbowych.

Personal PR dołącza do grona agencji PR, które na innych rynkach, komunikują o działaniach marki.

– Podczas wyboru agencji PR pod uwagę braliśmy doświadczenie zespołu w komunikacji B2B, dotychczasowe sukcesy agencji, sprawdzaliśmy rozumienie mechaniki działania komunikacji marketingowej. Personal PR błyskotliwie wyczuwa nasze potrzeby i ma duże doświadczenie we współpracy z firmami zagranicznymi. Zespół agencji zaproponował nam ciekawe rozwiązania, które już wspólnie realizujemy – dodaje Kenneth Hansen, Marketing & Communication Manager, ABAX.

Agencja Personal PR będzie odpowiadać za stworzenie strategii komunikacji marki ABAX na polskim rynku, jak również jej realizację. W zakresie obowiązków agencji są m. in.: relacje z mediami, opieka nad mediami społecznościowym oraz działania marketingowe wspierające proces sprzedażowy ABAX w Polsce i employer branding.

– Na przestrzeni lat wypracowałyśmy (w naszym zespole są same kobiety ) unikalną strukturę współpracy z Klientem, co przekłada się na bardzo wysoką efektywność projektów i realne wspieranie celów biznesowych naszych partnerów – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR – Jesteśmy dumne, że nasze doświadczenie we współpracy z klientami zagranicznymi oraz zaproponowane rozwiązania spotkały się z zainteresowaniem przedstawicieli ABAX.

Za projekt po stronie agencji odpowiada Izabela Judycka.

Źródło: Personal PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
sobota 16.12.2017, 94 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone