logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABC/Allied Pressroom Products Europe podsumowuje rok 2021

  PR 12.01.2022, przeczytano 244 razy

Miniony rok był dla ABC/Allied Pressroom Products Europe pełen wyzwań, związanych m.in. z przeniesieniem produkcji do nowej siedziby, przy konieczności utrzymania stabilności dostaw do klientów z różnych regionów świata. Pomimo niesprzyjającej sytuacji globalnej i dodatkowego zaangażowania we wspomnianą przeprowadzkę, firma odnotowała w nim znaczący wzrost obrotów. Jak wskazuje jej kierownictwo, to w dużej mierze zasługa zróżnicowanego portfolio produktów oraz dywersyfikacji klientów i obsługiwanych regionów świata. Firma ABC/Allied Pressroom Products Europe po raz kolejny odnotowała wzrosty sprzedaży w wielu krajach Azji i Bliskiego Wschodu oraz Rosji, przy jednoczesnym utrzymaniu stabilnej pozycji na rodzimym, polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abc-allied-pressroom-products-europe-podsumowuje-rok-2021,394361,artykul.html

- Biorąc pod uwagę sytuację na rynku lokalnym, w kontekście rosnących kosztów surowców, ale też tych związanych z logistyką, dużym atutem jest fakt, że naszą produkcję realizujemy w podwarszawskim zakładzie – podkreśla Konrad Lewandowski, kierujący ABC/Allied Pressroom Products Europe. – Tu wytwarzana jest cała chemia oferowana pod marką ABC/Allied, poza proszkiem drukarskim. Fakt ten daje nam dużą przewagę nad konkurencją, gdyż spadki na polskim rynku sprzedaży chemii, jakie przyniósł rok 2021 (wynikające m.in. z likwidowanych zakładów poligraficznych oraz niestabilnego popytu uwarunkowanego całym otoczeniem biznesowym), zrekompensowane zostały znaczącymi wzrostami sprzedaży do innych krajów. O naszych zadowalających wynikach za rok ubiegły w dużej mierze zdecydowały duże zamówienia z Rosji, Bliskiego Wschodu oraz Azji Pacyficznej. Biorąc pod uwagę wszystkie obsługiwane przez ABC/Allied Pressroom Products Europe regiony świata, nasze obroty w 2021 roku znacząco wzrosły, co odnotowujemy z dużą satysfakcją.

Nowa siedziba, nowe możliwości

W drugiej połowie roku firma przeniosła się do nowej siedziby w Starej Iwicznej k. Warszawy. Lokalizacja ta, jak podkreśla Konrad Lewandowski, znacząco poprawiła kwestie logistyczne firmy. Umożliwia ona również systematyczną rozbudowę mocy produkcyjnych oraz magazynowych:

- Obecnie mamy tu do dyspozycji halę produkcyjno-magazynową o powierzchni ok. 1000 m2. Tu odbywa się proces wytwórczy i konfekcjonowanie gotowych wyrobów. Stąd też realizowana jest wysyłka na cały świat – dlatego tak ważne były udoskonalenia pod względem logistyki. Tu duże znaczenie ma bliskość trasy S7 i południowej obwodnicy Warszawy. Warto również podkreślić wyższy komfort pracy zatrudnionych u nas osób – ponad 150 m2 nowej siedziby zajmują bowiem biura, przestrzeń konferencyjna i socjalna.

Konrad Lewandowski przyznaje, że rosnące zamówienia z różnych regionów świata (firma obsługuje klientów z Europy, Azji, Afryki, Australii) stymulują kolejne inwestycje w rozbudowę powierzchni magazynowej:

- W tym roku planujemy wybudować nową halę magazynową oraz postawić specjalny kontener do ogrzewania surowców. To w jeszcze większym stopniu poprawi warunki pracy i stworzy nową przestrzeń dla procesów konfekcjonowania i pakowania. W kontekście magazynowania mówimy nie tylko o przechowywaniu gotowych wyrobów, ale też różnego typu pojemników na chemię, dostosowanych do potrzeb i oczekiwań naszych odbiorców.

Hity sprzedażowe ABC/Allied

Na zadowalające wyniki sprzedaży w 2021 roku w dużym stopniu wpływ miała niesłabnąca – jak podkreśla Konrad Lewandowski – popularność wybranych produktów z oferty firmy.

- Bardzo duże zainteresowanie wciąż odnotowujemy w kontekście proekologicznego buforu All Star Fount, który pozwala zminimalizować bądź całkowicie wyeliminować alkohol z procesu drukowania. Preparat ten podnosi ekonomię i ekologię produkcji poligraficznej, wpływa też na wyższą jakość finalnych produktów. Jest on z powodzeniem stosowany przez coraz większą grupę naszych klientów, m.in. czołowe polskie drukarnie dziełowe. Coraz częściej też sięgają po niego firmy, specjalizujące się w wytwarzaniu opakowań bazujących na kartonie i tekturze falistej.

To właśnie zamówienia realizowane dla drukarń opakowaniowych, jak wskazuje Konrad Lewandowski, w dużej mierze wpłynęły na wzrosty odnotowane przez ABC/Allied Pressroom Products Europe.

Inne produkty z oferty firmy, jakie cieszyły się w ubiegłym roku największym zainteresowaniem to Blast – środek myjący i regenerujący do wałków farbowych i obciągów gumowych, MRC 88 – zmywacz i regenerator do duktorów wodnych oraz proszek drukarski – Spray Powder. Rośnie też popularność Hydrolube – dodatku do roztworu nawilżającego, który redukuje osadzanie się pyłu papierowego na obciągach gumowych oraz chroni emulsję na formach drukowych przed nadmiernym wytarciem.  

- Warto zauważyć, że poza proszkiem, wszystkie produkowane są lokalnie – w Starej Iwicznej. Wszystkie też są wysoko oceniane przez naszych klientów z segmentu druku offsetowego, zarówno arkuszowego jak i zwojowego. Chwalą oni z jednej strony jakość samej chemii, z drugiej – wszechstronność i kompleksowość oferty. Warto bowiem nadmienić, że w przypadku wdrożenia chemii ABC/Allied np. na wszystkich maszynach offsetowych pracujących w drukarni, zapewniamy naszym klientom dodatkową opiekę posprzedażową wpisaną w cały kontrakt. Składają się na nią m.in. regularne wizyty techników, którzy dokonują pomiarów parametrów druku i – w razie potrzeby – niezbędnych regulacji; systematyczne szkolenia na temat nowych rozwiązań pojawiających się w ofercie ABC/Allied czy też dostęp do wiedzy eksperckiej, jaka stoi za wieloletnimi doświadczeniami rynkowymi całej grupy.

Nowa strona internetowa

Z pełną ofertą ABC/Allied można zapoznać się odwiedzając odświeżoną w ubiegłym roku stronę internetową www.alliedpressroomproducts.com. Znajduje się tu m.in. pełna specyfikacja wszystkich produktów oferowanych przez firmy wchodzące w skład grupy. Własną podstronę ma tu również spółka ABC/Allied Pressroom Products Europe.

- Nasi obecni i potencjalni klienci znajdą tu nie tylko informacje o produktach i ich przeznaczeniu, ale też materiały o charakterze doradczym i edukacyjnym (m.in. w sekcji https://www.alliedchemvideos.com/). Osobna zakładka jest poświęcona certyfikatom FOGRA, jakie posiada część naszych środków chemicznych. Całość jest bardzo przejrzysta, a nawigacja po stronie – niezwykle intuicyjna, co pozwala na szybkie zapoznanie się z naszą ofertą. Zapraszamy zatem do jej odwiedzenia i – rzecz jasna – do nawiązania współpracy z naszą firmą.

Źródło: ABC/Allied Pressroom Products Europe Sp. z o.o.

www.alliedpressroomproducts.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso inwestuje 23 mln euro w produkcję papierów opakowaniowych w zakładach Varkaus
Stora Enso przeznaczy 23 mln euro na zwiększenie elastyczności i potencjału zakładów w Varkaus (Finlandia), wytwarzających papiery do produkcji tektury falistej. Inwestycja pozwoli jednocześnie w większym niż dotychczas stopniu wykorzystywać przez tę fabrykę włókna pochodzące z recyklingu. Koncern poinformował, że prace przygotowawcze do wdrożenia projektu...
„W grupie siła” – API Folie Polska podsumowuje rok 2021
Nowi klienci, nowe rynki, zwiększona sprzedaż, kolejne inwestycje sprzętowe, aktywny udział w wydarzeniach branżowych – to najkrótsze podsumowanie minionego roku w firmie API Folie Polska. Przyniósł on szereg zmian także w grupie Aldus, będącej właścicielem API Foilmakers od marca 2020 roku. Jej portfolio zostało rozszerzone o Paragon Inks – szkockiego...
Z-Milosci.pl – rozwój i nowe rynki z maszynami Duplo
Firma B2Wed, właściciel sklepu internetowego z-Milosci.pl, po raz czwarty już zdecydowała się na zakup maszyny z oferty Duplo. Tym razem był to Docucutter DC-646iPro z modułami opcjonalnymi do perforacji całościowej wzdłużnej i poprzecznej oraz dodatkowym modułem noży krążkowych wzdłużnych. To kolejne urządzenie, dzięki któremu firma nie tylko w znacznym stopniu...
Canon Polska: 2021 rok w poligrafii pod znakiem cyfryzacji
Pandemia, zmiana realiów pracy, a także nagłe problemy z łańcuchami dostaw – to część problemów, z którymi musieli się zmierzyć przedsiębiorcy w 2021 roku. Jak z wyzwaniami poradził sobie Canon? Naszym najważniejszym zadaniem pozostaje odpowiadanie na wyzwania i potrzeby klientów, niezależnie od zewnętrznych trudności – komentują...
Craig & Parsons inwestuje w cyfrową maszynę etykietową Digital Pro 3
Drukarnia etykietowa Craig & Parsons z Folkestown (Wielka Brytania) podjęła niedawno decyzję o zakupie drugiej cyfrowej maszyny drukującej z oferty Mark Andy – Digital Pro 3. To m.in. efekt dynamicznego wzrostu i rekordowych wyników, jakie firma odnotowała w ubiegłym roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764