logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABC/Allied Pressroom Products Europe podsumowuje rok ważnych dla firmy zmian

  PR 07.02.2019, przeczytano 133 razy
ilustracjastrzałka
Konrad Lewandowski - współwłaściciel ABC/Allied Pressroom Products Europe

W minionym roku w firmie ABC/Allied Pressroom Products Europe nastąpił szereg strategicznych dla jej działalności zmian, związanych w dużej mierze z przejęciem obsługi wielu rynków zamorskich. Warszawski zakład produkcyjny zwiększył w związku z tym swoje moce wytwórcze, inwestując w nowy sprzęt i zatrudniając dodatkowe osoby. Jak zapewnia Konrad Lewandowski – współwłaściciel ABC/Allied Pressroom Products Europe , firma zwiększyła też po raz kolejny swoje udziały rynkowe w Polsce, zarówno w obszarze druku offsetowego, jak i fleksograficznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abc-allied-pressroom-products-europe-podsumowuje-rok-waznych-dla-firmy-zmian,381137,artykul.html

- Rok 2018 był dla nas okresem dużych zmian, a jednocześnie pełnym wyzwań – mówi Konrad Lewandowski. – Z pewnością największe wiązało się z przekształceniami własnościowymi w ramach całej grupy ABC/Allied, w wyniku których jako polski oddział przejęliśmy obsługę – także w zakresie produkcji – wielu nowych rynków o wciąż rosnącym zapotrzebowaniu na chemikalia drukarskie i dużym potencjale jeżeli chodzi o przyszłość. Z wyłączeniem Chin, dostarczamy nasze produkty do wszystkich pozostałych krajów azjatyckich, na których jest obecna marka ABC/Alied, m.in. do Korei Południowej, Japonii, Tajlandii, Indii, Libanu czy Wietnamu. Poza tym przejęliśmy obsługę klientów z Australii oraz z wybranych krajów Afryki takich jak Egipt czy RPA. Wziąwszy pod uwagę wciąż rosnącą pozycję naszej firmy w Rosji, krajach nadbałtyckich, na wielu rynkach europejskich, w tym polskim, musieliśmy znacząco zwiększyć produkcję realizowaną w warszawskim zakładzie ABC/Allied Pressroom Products Europe.

Jak podkreśla Konrad Lewandowski, odbyło się to niemal tymi samymi siłami osobowymi, jakimi firma dysponowała już wcześniej:

- Zatrudniliśmy rzecz jasna nowe osoby, m.in. w systemie sezonowym, ale nie był to wzrost analogiczny do skali rynków, za jakie obecnie odpowiadamy. To rzecz jasna cieszy, gdyż pokazuje potencjał i elastyczność polskiego oddziału. Większa skala produkcji wiązała się z koniecznością inwestycji w dodatkowy sprzęt. W ubiegłym roku nabyliśmy m.in. dwutonowy mieszalnik o mocy 30 kW oraz nowy system odzyskiwania wody, działający na zasadzie odwróconej osmozy. Te inwestycje (wraz z wcześniej posiadanym parkiem sprzętowym) spowodowały, że mogliśmy dwukrotnie zwiększyć wielkość produkcji.

Z myślą o drukarniach offsetowych, zarówno arkuszowych jak i zwojowych, warszawski zakład ABC/Allied Pressroom Products Europe produkuje obecnie bufory (stanowiące – co podkreśla Konrad Lewandowski – podstawę całego asortymentu), środki do regeneracji wałków i obciągów, zmywacze, a także chemikalia specjalistyczne takie jak mleczka czy gumę arabską.

- Co istotne, po wydzieleniu z grupy zakładu w Chinach, którego produkcję w dużej mierze przejęliśmy, realizowana w Warszawie działalność wytwórcza opiera się w zdecydowanej większości na oryginalnych surowcach, nie zaś – jak było wcześniej – na koncentratach. To znacząco poprawiło stabilność realizowanej produkcji, wpłynęło też na wyższą jakość finalnych wyrobów – mówi współwłaściciel ABC/Allied Pressroom Products Europe.

Od niedawna w ofercie firmy znajdują się także środki chemiczne dla druku fleksograficznego, przede wszystkim rozwiązania do mycia i czyszczenia.

- Zarówno jeżeli chodzi o offset, głównie arkuszowy, jak też fleksografię, odnotowujemy w Polsce systematyczne wzrosty – kontynuuje Konrad Lewandowski. – Duża w tym zasługa naszych strategicznych partnerów biznesowych, jakimi są firmy: Avargraf – w zakresie druku offsetowego i Graw – w obszarze druku fleksograficznego. M.in. dzięki nim marka ABC/Allied jest obecna w wielu polskich drukarniach komercyjnych, dziełowych, opakowaniowych czy etykietowych. Na uwagę zasługuje coraz większa świadomość rodzimych przedsiębiorstw poligraficznych odnośnie stosowania chemikaliów do druku bezalkoholowego, w jakich się specjalizujemy. Oferują one szereg zalet zarówno ekonomicznych, jak i ekologicznych, wpływając na wyższą jakość, wydajność i przyjazność całego procesu poligraficznego dla środowiska naturalnego.

Plany ABC/Allied Pressroom Products Europe na rok 2019 zakładają przede wszystkim – jak mówi Konrad Lewandowski – właściwe wkomponowanie wszystkich produktów przejętych z fabryki w Chinach w działania europejskiego oddziału:

- W związku z tym pojawią się w naszym warszawskim zakładzie kolejne urządzenia do produkcji i konfekcjonowania wytwarzanych tu chemikaliów. Duży nacisk kładziemy też na obszar badawczo-rozwojowy: udoskonalanie i wzbogacanie całego asortymentu. W kontekście rynków, na których działamy, wciąż duży potencjał tkwi a naszej rodzimej, polskiej branży poligraficznej. Oczekujemy też ożywienia na rynku rosyjskim i w krajach sąsiednich, jak też w wybranych obszarach Europy Zachodniej, choćby na Półwyspie Iberyjskim. Warte odnotowania jest zainteresowanie produktami ABC/Allied ze strony znaczących dystrybutorów materiałów poligraficznych z różnych krajów Starego Kontynentu. To wszystko pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość i prognozować dalszy rozwój ABC/Allied Pressroom Products Europe, jak i całej grupy ABC/Allied, która obecnie składa się z dwóch oddziałów: północnoamerykańskiego i polskiego.

Działalność europejskiego oddziału ma wspierać przebudowana strona internetowa całej grupy ABC/Allied, gdzie znajduje się m.in. kompletne portfolio oferowanych przez nią chemikaliów, jak też liczne informacje o charakterze doradczym i technicznym.

Źródło: ABC/Allied Pressroom Products Europe Sp. z o.o.

www.alliedpressroomproducts.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agfa podsumowuje targi Remadays Warsaw 2019
Hybrydowy ploter Anapurna H1650i LED był główną atrakcją stoiska firmy Agfa na zakończonych niedawno targach RemaDays Warsaw 2019. Maszyna, prezentowana pod raz pierwszy szerszej publiczności w naszym kraju, prosto z wystawy trafiła do jej nabywcy – firmy PHU Kandela ze Szczecina, specjalizującej się w produkcji abażurów do lamp. Zakup ten potwierdza rosnące...
Udany debiut firmy Introzap na targach Remadays Warsaw
Targi RemaDays Warsaw 2019 były kolejnym w ostatnich miesiącach wydarzeniem branżowym, na którym firma Introzap promowała swoje portfolio w zakresie produkcji opakowań. Podczas premierowej obecności na podwarszawskiej wystawie prezentowała przykłady opakowań luksusowych z tektury litej, wykonanych w zaawansowanych liniach produkcyjnych marki Kolbus (której Introzap jest...
Firma Amagraf na targach Remadays 2019
Premierowy pokaz nowoczesnego i wszechstronnego plotera ekosolwentowego z oferty firmy Amagraf - OKI M- 64s (z dodatkowym szarym kolorem) przyciągnął na jej stoisko liczne grono osób odwiedzających tegoroczne Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays i okazał się wielkim sukcesem. Wystawa odbywała się w dniach 13-15 lutego br. w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k....
Ekologiczna alternatywa na Targach Packaging Innovations
Plastikowa słomka, choć jest z pozoru niegroźnym i jakże popularnym przedmiotem, stwarza ogromne zagrożenie dla wód, zwierząt i ludzi. To jeden z przedmiotów najczęściej wyławianych z oceanów. Nie inaczej jest w przypadku wielu plastikowych opakowań. Głośna akcja „tu pijesz bez słomki” oraz nowe normy UE dotyczące produkcji plastiku wywołały burzliwą debatę zarówno w...
Mark Andy podsumowuje targi Remadays Warsaw 2019
Innowacyjne rozwiązania do produkcji etykiet zaprezentowała na swoim stoisku firma Mark Andy podczas targów RemaDays Warsaw 2019, które odbywały się w dniach 13-15 lutego w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Wśród odwiedzających ją gości byli przede wszystkim przedstawiciele branż poligraficznej i reklamowej. Co ciekawe, ta druga grupa wykazywała nie mniejsze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764