logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABC/Allied Pressroom Products Europe powraca na rynek turecki

  PR 09.11.2022, przeczytano 687 razy
ilustracjastrzałka

W ostatnim czasie do grona autoryzowanych partnerów handlowych ABC/Allied Pressroom Products Europe – producenta chemikaliów drukarskich, znajdujących zastosowanie w druku offsetowym (arkuszowym, heatsetowym oraz coldsetowym) - dołączyła firma Aysan. Stała się ona wyłącznym dystrybutorem rozwiązań ABC/Allied w Turcji oraz w niektórych krajach Bliskiego Wschodu. Poza trwającą od kilku miesięcy współpracą handlową, która zaowocowała licznymi wdrożeniami chemikaliów ABC/Allied w tureckich drukarniach, firma ABC/Allied Pressroom Products Europe była obecna ze swoimi produktami – na stoisku Aysan –podczas niedawnych targów Eurasia Packaging w Stambule. Jak podkreśla kierujący nią Konrad Lewandowski, dzięki nawiązanej pod koniec ub.r. współpracy powróciła tym samym z sukcesem na rynek turecki, zwiększając jednocześnie swoje udziały w całym regionie Bliskiego Wschodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/abc-allied-pressroom-products-europe-powraca-na-rynek-turecki,397911,artykul.html

- Rynek druku offsetowego w Turcji przeżywa nieustający, dynamiczny rozkwit – mówi Konrad Lewandowski. – Działają tu zarówno międzynarodowe koncerny poligraficzne, jak i prężne przedsiębiorstwa lokalne, a zapotrzebowanie jest ogromne nie tylko na opakowania, materiały komercyjne czy książki, ale też np. na gazety, których w tym kraju wciąż sprzedaje się bardzo dużo. Cieszy nas zatem niezmiernie fakt powrotu z produktami ABC/Allied w ten region Europy i świata bo trzeba pamiętać, że Turcja leży na granicy kontynentów. Do tego faktu nawiązuje zresztą nazwa targów, w których mieliśmy przyjemność wziąć udział – wspólnie z naszym nowym partnerem w Turcji firmą Aysan. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem zarówno wielkości samych targów, frekwencji na nich, jak i rozmachu, z jakim są organizowane. Ale to po prostu odzwierciedla sytuację na rynku poligraficznym i opakowaniowym w tym kraju.

Aysan wyłącznym dystrybutorem marki ABC/Allied w Turcji

Jak dodaje Konrad Lewandowski, pierwsze kontakty z Aysan miały miejsce już pod koniec ubiegłego roku, a w ślad za nimi pojawiły się pierwsze zamówienia na produkty ABC/Allied do tureckich drukarń:

- Szczególne zainteresowanie, co nas bardzo cieszy, odnotowaliśmy na nasz bufor bezalkoholowy All Star Fount, który już z powodzeniem został wdrożony w kilkudziesięciu znaczących zakładach poligraficznych w Turcji i z regionu. Poza nim, dużą popularnością cieszą się też: nasz proszek drukarski – Spray Powder oraz chemia pomocnicza, w tym środek myjący i regenerujący do wałków i obciągów – Blast oraz zmywacz i regenerator do duktorów wodnych – MRC 88. Nie należą one do najtańszych rozwiązań w obszarze chemikaliów dostępnych na rynku, ale bronią się jakością i wydajnością.

Konrad Lewandowski podkreśla istotną rolę firmy Aysan w udanym powrocie marki ABC/Allied na rynek turecki:

- To przedsiębiorstwo rodzinne o 45-letniej tradycji, prowadzone obecnie przez dwóch braci. Ma w swojej ofercie liczne rozwiązania dla branży poligraficznej i opakowaniowej, ale poza wysokiej jakości produktami stawia też na podobne wartości jak my: ścisłą współpracę z klientem, doradztwo techniczne, konsulting, szkolenia i bieżącą opiekę powdrożeniową. Dzięki temu jej oferta jest identyczna jak ta, którą proponujemy naszym stałym klientom. Składają się na nią m.in. regularne wizyty techników, którzy dokonują pomiarów parametrów druku i – w razie potrzeby – niezbędnych regulacji; systematyczne szkolenia na temat nowych rozwiązań pojawiających się w ofercie ABC/Allied czy też dostęp do wiedzy eksperckiej, jaka stoi za wieloletnimi doświadczeniami rynkowymi całej grupy.

To – jak podkreśla Konrad Lewandowski – przynosi efekty bo już po kilku miesiącach Turcja stała się jednym z głównych rynków obsługiwanych przez ABC/Allied Pressroom Products Europe:

- Przed nami wizyty w kolejnych drukarniach. Do tej pory koncentrowaliśmy się głównie na Stambule, który sam w sobie – będąc 16-milionową metropolią – jest olbrzymim rynkiem zbytu. Obserwując rosnącą sprzedaż i nieustające zainteresowanie naszymi chemikaliami, kierownictwo Aysan zdecydowało o zatrudnieniu i przeszkoleniu trzech nowych techników, odpowiedzialnych wyłącznie za wdrażanie naszych produktów. To najlepiej świadczy o jej podejściu do biznesu i do współpracy z dostawcami. Tym bardziej było nam niezmiernie miło wręczyć właścicielom Aysan certyfikat na wyłączność dystrybucji naszych rozwiązań w Turcji.

2022: dobry rok dla ABC/Allied Pressroom Products Europe

Jak mówi Konrad Lewandowski, pomimo zawirowań geopolitycznych i wyzwań natury gospodarczej, z jakimi muszą zmagać się przedsiębiorcy w wielu obsługiwanych przez ABC/Allied Pressroom Products Europe regionach świata, firma notuje bardzo dobre wyniki sprzedażowe i wciąż zwiększa wolumen realizowanych dostaw:

- Nasze chemikalia, z uwagi na wysoką jakość, ale też ich walory ekonomiczne i środowiskowe (np. w kontekście znaczącego obniżenia ilości zużywanego alkoholu dzięki wdrożeniu bufora All Star Fount), cieszą się niesłabnącym powodzeniem w kluczowych dla nas regionach. Do grona takich rynków, jak Azja Pacyficzna (głównie Korea Południowa i Japonia), Bliski Wschód, RPA, Australia czy Polska, dołączyła Turcja, co bardzo nas cieszy. Ta różnorodność geograficzna i specyfika poszczególnych regionów świata, okazuje się być dużą zaletą w kontekście obecnej sytuacji geopolitycznej. Z tego też względu z optymizmem patrzymy w przyszłość. Po ubiegłorocznej przeprowadzce do nowej siedziby dysponujemy znacznie większym potencjałem wytwórczym i magazynowym (nowa hala ma powierzchnię ok. 1000 m2), więc mogę zapewnić, że nasi klienci mogą liczyć na stabilność dostaw, niezależnie od regionu świata, w jakim się znajdują.

Użytkownicy rozwiązań ABC/Allied mogą zapoznać się z pełną ofertą produktową odwiedzając stronę internetową. Znajduje się tu m.in. pełna specyfikacja wszystkich rozwiązań oferowanych przez firmy wchodzące w skład grupy (własną podstronę ma również spółka ABC/Allied Pressroom Products Europe), jak też liczne materiały o charakterze szkoleniowym i doradczym.

Źródło: ABC/Allied Pressroom Products Europe Sp. z o.o.

www.alliedpressroomproducts.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764